Είστε εδώ

Super Cars

Tesla: Θα έχει και πυραύλους το νέο Roadster 2

του Σωτήριου Χάλλα

Όταν ο Έλον Μασκ παρουσίασε το Tesla Roadster 2 είχε αναφέρει πως όταν κατασκευαστεί θα είναι το ταχύτερο και το πιο εξελιγμένο αυτοκίνητο του πλανήτη ενώ είχε υπονοήσει και ότι θα χρησιμοποιηθεί τεχνολογία σχετική με πυραύλους.

Βέβαια, τότε όλοι νόμιζαν ότι υπερέβαλλε και ότι έκανε πλάκα όμως τώρα ο Μασκ επαναφέρει το θέμα λέγοντας ότι για το Roadster 2 θα υπάρχει ένα προαιρετικό πακέτο εξοπλισμού το οποίο θα ονομάζεται SpaceX option package (ο Μασκ είναι διευθύνων σύμβουλος και της εταιρείας SpaceX που ασχολείται με το διάστημα).

Επιλέγοντας αυτό το πακέτο ο αγοραστής θα προστίθενται στο αυτοκίνητο 10 μικροί πύραυλοι οι οποίοι θα μπαίνουν στο εμπρός και στο πίσω μέρος αλλά και στα πλαϊνά του αυτοκινήτου. Ο ρόλος αυτών των πυραύλων θα είναι να βοηθούν στην επιτάχυνση, στην επιβράδυνση αλλά και στο καλύτερο στρίψιμο. Μάλιστα, ο Μασκ λέει ότι ίσως να προσφέρουν και τη δυνατότητα πτήσης.

Όταν ακούμε τη λέξη πύραυλος έχουμε κάτι συγκεκριμένο στο μυαλό μας, δηλαδή τους πυραύλους που έχουν καύσιμο το οποίο καίγεται προκειμένου να δημιουργήσει την απαιτούμενη ώθηση. Όμως ο Μασκ εννοεί μικρούς προωθητήρες οι οποίοι δε χρησιμοποιούν καύσιμο αλλά πεπιεσμένο ατμοσφαιρικό αέρα ο οποίος θα συμπιέζεται από το ίδιο το αυτοκίνητο και θα αποθηκεύεται σε μία δεξαμενή.

Σχετικά άρθρα

Γκραν Πρι Γαλλίας

Η Γαλλία επέστρεψε μετά από 10 χρόνια στο αγωνιστικό καλεντάρι της Formula 1 και το έκανε με έναν αγώνα ο οποίος χάρη στην επεισοδιακή εκκίνηση μας κράτησε το ενδιαφέρον σε όλη τη διάρκεια και μας προσέφερε πάρα πολλές προσπεράσεις.

Ράλι Ιπρ

Τον αγώνα της πατρίδας τους τίμησαν οι Νεβίλ-Γκιλσούλ και οδηγώντας το Hyundai i20 R5 στα χρώματα της Βελγικής αντιπροσωπείας κέρδισαν το ράλι Ιπρ. Το εργοστασιακό πλήρωμα της Hyundai Motorsport «έγραψαν» τους ταχύτερους χρόνους στις 15 από τις 23 Ειδικές Διαδρομές .

Pirelli P Zero Velo

Στο πλαίσιο του Γαλλικού Γκραν Πρι, η Pirelli παρουσίασε το καινούργιο ελαστικό για το αγωνιστικό ποδήλατο, το P Zero Velo. Ένα ελαστικό που για την εξέλιξή του συμπληρώθηκε ένας κύκλος δύο χρόνων. 

Γκραν Πρι Γαλλίας

Η πίστα του Λε Καστελέ, εκεί όπου διεξάγεται το Γαλλικό Γκραν Πρι στις 24 Ιουνίου,  είναι από τις πιο τεχνικές, καθώς συνδυάζει υψηλές ταχύτητες με διαρκή εναλλαγή στροφών. 

Η τελική ταχύτητα στην πίστα των 5.861 χλμ. με τις 15 στροφές θα ξεπεράσει τα 330 χλμ. 

Γκραν Πρι Γαλλίας

Αν και διαξάγεται πρώτη φορά το Γαλλικό Γκραν Πρι με αυτών των κανονισμών μονοθέσια της Formula 1, εντούτοις από τις δοκιμές προέκυψαν πολλά ενδιαφέροντα στοιχεία. 

Rotax MAX Challenge

Στη Θεσσαλονίκη και στη πίστα «Drive Park» συνεχίστηκε ο 2ος γύρος του θεσμού Rotax MAX Challenge  Το εγχείρημα της Rotax Hellas να «ανεβάσει» αγώνα του επάθλου της στη Θεσσαλονίκη ύστερα από 10 χρόνια, έστησε στο grid 34 συμμετοχές. 

Γκραν Πρι Γαλλίας - Κατατακτήριες

Μετά από 10 χρόνια απουσίας του γαλλικού Γκραν Πρι από το καλεντάρι της Formula 1 και 28 χρόνια από τον τελευταίο αγώνα που έγινε στην πίστα Paul Ricard ολοκληρώθηκαν οι πρώτες κατατακτήριες για τον αγώνα του 2018.

Skoda

Ο καταμερισμός σημαντικών αρμοδιοτήτων στον Όμιλο Volkswagen επεκτείνεται και στη Skoda.

Γκραν Πρι Γαλλίας - FP3

Η τρίτη περίοδος των ελεύθερων δοκιμών στην πίστα Paul Ricard όπου γίνεται το Γκραν Πρι Γαλλίας μας επιφύλασσε μια αρνητική έκπληξη καθώς η βροχή περιόρισε κατά πολύ τους γύρους των οδηγών.

Γκραν Πρι Γαλλίας

Παραδοσιακά οι οδηγοί μετά τις δύο πρώτες περιόδους ελεύθερων δοκιμών της Παρασκευής έχουν μια συνάντηση με τους τεχνικούς της FIA στην οποία εκφράζουν τα θέματα που κατά καιρούς τους απασχολούν.