Είστε εδώ

Super Cars

Rolls-Royce:Πώς θα ήταν ένα supercar με τα σήματά της;

του Σωτήριου Χάλλα

Η Rolls - Royce κατασκευάζει πολυτελή μοντέλα, όμως πώς θα ήταν αν η βρετανική μάρκα αποφάσιζε να μπει στην κατηγορία των supercars, διατηρώντας όσο το δυνατόν περισσότερα τη σχεδιαστική της γλώσσα, ώστε το τελικό αποτέλεσμα να είναι εύκολα αναγνωρίσιμο;

Αυτή την απορία φαίνεται ότι είχε και ο ανεξάρτητος σχεδιαστής Ρέιν Πρισκ, ο οποίος δημιούργησε το σχέδιο που βλέπετε στην εικόνα. Σε αυτό προσπάθησε να συνδυάσει στοιχεία τα οποία είναι κοινά στις εξωτικές δημιουργίες, με εκείνα τα οποία αποτελούν σήμα κατατεθέν της Rolls - Royce.

Έτσι, το μπροστινό κομμάτι φαίνεται να εμπνέεται από την Phantom προηγούμενης γενιάς, ειδικά σε ό,τι αφορά τα λεπτά φωτιστικά σώματα. Βέβαια, η κλασική ευμεγέθης μάσκα έχει γίνει σημαντικά πιο μικρή, όμως το αγαλματίδιο με την ονομασία Spirit of Ecstasy που συναντάμε σε όλες τις Rolls - Royce δίνει το “παρών” και εδώ.

Η σχεδιαση του εν λόγω supercar δείχνει ότι πρόκειται για κεντρομήχανη δημιουργία, κατά συνέπεια η καμπίνα έχει τραβηχτεί ελαφρώς προς το εμπρός τμήμα. Ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι ο Πρισκ έχει επιλέξει να κάνει πολύ μεγάλη την τρίτη κολώνα, κάτι το οποίο δημιουργεί πιο σπορτίφ εικόνα, ενώ ένα ακόμα στοιχείο που έχει μεταφερθεί από τη βρετανική μάρκα είναι οι χαρακτηριστικές ζάντες με το σήμα στο κέντρο, το οποίο μάλιστα δεν περιστρέφεται.

Αν και η εικόνα ενός supercar που να φέρει τα σήματα της Rolls - Royce έχει ενδιαφέρον, οι πιθανότητες να το δούμε να υλοποιείται στην πραγματικότητα είναι πολύ μικρές, καθώς η εταιρεία ανήκει στην BMW, η οποία φαίνεται να μην έχει πρόθεση να δραστηριοποιηθεί σε αυτόν το χώρο.

Σχετικά άρθρα

Ας μιλήσουμε με ειλικρίνεια, σχεδόν όλοι όταν οδηγούμε είτε ρίχνουμε «κλεφτές» ματιές στην οθόνη του κινητού μας τηλεφώνου, είτε στέλνουμε γραπτό μήνυμα, είτε κάνουμε “Likes” στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είτε το κρατάμε στο αφτί μας και μιλάμε.

Εκτός από τους θεατές, στους αγώνες του 2020 θα απουσιάζουν και πολλά μέλη των ομάδων, καθώς η FIA έθεσε περιορισμούς στο πόσα άτομα μπορεί να φέρει η κάθε μία στην πίστα.

Πιο ξεκάθαρη μορφή έχει αρχίσει να παίρνει η συνεργασία μεταξύ Ford και Volkswagen, καθώς το εποπτικό συμβούλιο της γερμανικής εταιρείας ενέκρινε τη σύναψη περαιτέρω συμβολαίων με τους Αμερικανούς.

Μαζί με την ανακοίνωση των μελλοντικών κινήσεών της, η Renault αποκάλυψε επίσημα ότι δε σκοπεύει να αποχωρήσει από τη Formula 1, παρά το γεγονός ότι πρόκειται να προχωρήσει σε περικοπές οι οποίες θα φτάσουν τα 2 δισεκατομμύρια ευρώ μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.

Όσο και αν ψάξετε κάτι αντίστοιχο δεν θα βρείτε. Το MX-5 είναι μόνο του μια κατηγορία και το αγοράζεις συνειδητά για αυτό που είναι. Μικρό σε χώρους το ιαπωνικό roadster,  αποκλειστικά 2θέσιο, χωρίς πολλές θέσεις μικροαντικειμένων, και με θέση οδήγησης που απέχει ελάχιστα εκ. από την άσφαλτο.

Το 2019 στο Σαλόνι της Φρανκφούρτης πραγματοποιήθηκε η παγκόσμια πρεμιέρα της Lamborghini Sian FKP 37, ωστόσο τώρα κάνει το δεύτερο ντεμπούτο της.

Ο Ντάνιελ Ρικιάρντο ήταν ένας από τους δύο βασικούς υποψήφιους για την αντικατάσταση του Σεμπάστιαν Φέτελ όταν ο Γερμανός οδηγός και η Ferrari ανακοίνωσαν ότι δε θα συνεχίσουν την κοινή πορεία τους μετά το τέλος του 2020, όμως στο Μαρανέλο προτίμησαν να τοποθετήσουν τον Κάρλος Σάινθ δίπλα στο Σαρ

Ήταν που ήταν το κλίμα στραβό στη Williams, οι αγώνες δεν έχουν ξεκινήσει, τα προβλήματα με τους χορηγούς είναι πλέον έντονα καθώς δεν υπάρχει προβολή αφού τα μονοθέσια είναι ακόμα σκεπασμένα, όλα αυτά σε συνδυασμό με τι οικονομικές δυσκολίες των τελευταίων ετών,  η άλλοτε κραταιά ομάδα του Φρανκ

Μετά από πολύμηνη αναμονή το νέο Volkswagen Nivus επιτέλους βγήκε από τα παρασκήνια για την παγκόσμια πρεμιέρα του.

Αν και η Lancia δραστηριοποιείται τα τελευταία χρόνια μόνο στην Ιταλία, προσφέροντας στο αγοραστικό κοινό μόνο ένα μοντέλο, την Ypsilon, οι πωλήσεις της είναι σημαντικά καλύτερες του αναμενόμενου, με αποτέλεσμα το μικρό μοντέλο να δέχεται συνεχώς βελτιώσεις.