Είστε εδώ

Super Cars

Rimac C_Two: Οι προκλήσεις του hypercar των 1.914 ίππων

του Σωτήριου Χάλλα

Η Rimac είναι μια εταιρεία κατασκευής ηλεκτρικών hypercars από την Κροατία η οποία εντυπωσίασε τους πάντες με το πρώτο μοντέλο που είχε παρουσιάσει το 2011 με την ονομασία Concept One.

Το Concept One είχε ισχύ που ξεπερνούσε τους 1.300 ίππους, για το 0-100 χλμ./ώρα χρειαζόταν μόλις 2.6 δευτερόλεπτα, η τελική ταχύτητα άγγιζε τα 355 χλμ./ώρα και η μπαταρία επαρκούσε για την κάλυψη 600 χλμ.

Πλέον οι Κροάτες ετοιμάζουν το δεύτερο μοντέλο τους με την ονομασία C_Two. Για την ανάπτυξή του η εταιρεία απασχολεί 200 μηχανικούς προκειμένου να το κάνει ακόμα πιο εντυπωσιακό από τον προκάτοχό του.

Ένα βασικό πρόβλημα που αντιμετωπίζει η εταιρεία είναι το βάρος του αυτοκινήτου και πώς θα μειωθεί. Μία λύση που προτάθηκε είναι η αντικατάσταση 222 εξαρτημάτων που είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο. Στη θέση τους θα τοποθετηθούν άλλα τα οποία θα είναι φτιαγμένα από τιτάνιο και θα έχουν κατασκευαστεί με τεχνολογία τρισδιάστατης εκτύπωσης. Βέβαια, αυτό θα αυξήσει το συνολικό κόστος ανάπτυξης κατά 30.000 ευρώ.

Ένα μοναδικό και ιδιαίτερα καινοτόμο στοιχείο του C_Two είναι ότι το σασί είναι εξ’ ολοκλήρου κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, είναι μονοκόμματο και σε αυτό περιλαμβάνονται και οι μπαταρίες με τέτοιο τρόπο ώστε να αποτελούν δομικό του στοιχείο. Οι αναρτήσεις είναι στερεωμένες κατευθείαν πάνω στο ανθρακονημάτινο σασί χωρίς να υπάρχει η ανάγκη για εμπρός και πίσω υποπλαίσιο.

Για να καταφέρουν κάτι τέτοιο οι Κροάτες συνεργάστηκαν με ανθρώπους που έχουν εμπειρία από τη Formula 1 οι οποίοι σύμφωνα με τον ιδρυτή και επικεφαλής της εταιρείας, Μάτε Ρίματς, δήλωσαν ότι δεν έχουν δει κάτι παρόμοιο σε αυτοκίνητο παραγωγής.

Τέλος, ένα από τα εντυπωσιακότερα στοιχεία του δεύτερου μοντέλου της Rimac είναι το κινητήριο σύνολο και οι επιδόσεις που θα προσφέρει. Συγκεκριμένα η συνολική απόδοση των τεσσάρων ηλεκτροκινητήρων θα φτάνει τους 1.914 ίππους και τα 2.300 Nm ροπής. Ως αποτέλεσμα, οι επιδόσεις θα είναι, 1.85 δευτερόλεπτα για το 0-96 χλμ./ώρα, 4.3 δευτερόλεπτα για το 0-160 χλμ./ώρα και τελική ταχύτητα που αγγίζει τα 412 χλμ./ώρα. Παράλληλα, η αυτονομία θα φτάνει τα 650 χλμ.

Η παραγωγή του μοντέλου θα περιοριστεί σε 150 μονάδες.

Σχετικά άρθρα

Audi E-Tron

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες πλέον κατασκευάζουν λίγα τμήματα του αυτοκινήτου μόνες τους αφού για τα περισσότερα κάνουν μόνο τη σχεδίαση και τα αναθέτουν σε τρίτους προμηθευτές, τάση που θα ενισχυθεί με τα ηλεκτρικά που έρχονται.

Smart

Το μέλλον της Smart ως ανεξάρτητη εταιρεία έχει τεθεί αρκετές φορές σε αμφισβήτηση όμως η Mercedes – Benz, στην οποία ανήκει, έκανε μία συμφωνία με την Geely η οποία εξασφάλισε την παρουσία της στην παγκόσμια αγορά για τα επόμενα χρόνια.

Jeep Gladiator

Απόβαση στη Γηραιά Ήπειρο θα κάνει το ερχόμενο καλοκαίρι το περίφημο Gladiator, το pickup που επιστρέφει την Jeep στην κατηγορία αυτή.

Koenigsegg Jesko

Η Koenigsegg στοχεύει να σπάσει το όριο των 300 μιλίων/ώρα (482,8 χλμ./ώρα) με μια ειδικά προετοιμασμένη εκδοχή του πιο πρόσφατου μοντέλου της, του Jesko, που παρουσιάστηκε στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης τον Μάρτιο.

Citroen

Τον προηγούμενο μήνα στο Σαλόνι της Γενεύης η Citroen μας παρουσίασε ένα νέο πρωτότυπο μοντέλο της το Ami One Concept.

Lamborghini

Ενδιαφέροντα πράγματα συμβαίνουν στο μουσείο της Lamborghini που βρίσκεται στην έδρα της, στην περιοχή Σαντ'Αγκάτα Μπολονέζ.

Aston Martin

Η Aston Martin έχει ανακοινώσει ότι ετοιμάζει το πρώτο της SUV το οποίο θα ονομάζεται DBX και τώρα βρίσκεται σε φάση δοκιμών με τα τελευταία στάδια αυτών να γίνονται στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ.

Nissan

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία Nissan που αποτελεί μέρος της συμμαχίας Alliance (Renault, Mitsubishi) προσφέρει 100.000 ευρώ στο πλαίσιο της αποκατάστασης των ζημιών στην Παναγία των Παρισίων (Notre-Dame de Paris) ύστερα από την καταστροφική πυρκαγιά που υπέστη.

Νew York International Motor Show

Έως και τις 28 Απριλίου διεξάγεται στο Jacob Javits Convention Center στη Νέα Υόρκη η έκθεση αυτοκινήτου.

Παγκόσμιο γεγονός στο σταυροδρόμι του παγκόσμιου εμπορίου, που αποκαλύπτει κατά κάποιον τρόπο το μέλλον και τις τεχνολογίες στους τέσσερις τροχούς.

Volkswagen ID.R

Άλλη μια δοκιμή, στο πλαίσιο της εξέλιξης του αμιγώς ηλεκτροκίνητου αγωνιστικού ID.R της Volkswagen, ολοκληρώθηκε στη γαλλική πίστα Πολ Ρικάρ.