Είστε εδώ

Super Cars

Rimac C_Two: Οι προκλήσεις του hypercar των 1.914 ίππων

του Σωτήριου Χάλλα

Η Rimac είναι μια εταιρεία κατασκευής ηλεκτρικών hypercars από την Κροατία η οποία εντυπωσίασε τους πάντες με το πρώτο μοντέλο που είχε παρουσιάσει το 2011 με την ονομασία Concept One.

Το Concept One είχε ισχύ που ξεπερνούσε τους 1.300 ίππους, για το 0-100 χλμ./ώρα χρειαζόταν μόλις 2.6 δευτερόλεπτα, η τελική ταχύτητα άγγιζε τα 355 χλμ./ώρα και η μπαταρία επαρκούσε για την κάλυψη 600 χλμ.

Πλέον οι Κροάτες ετοιμάζουν το δεύτερο μοντέλο τους με την ονομασία C_Two. Για την ανάπτυξή του η εταιρεία απασχολεί 200 μηχανικούς προκειμένου να το κάνει ακόμα πιο εντυπωσιακό από τον προκάτοχό του.

Ένα βασικό πρόβλημα που αντιμετωπίζει η εταιρεία είναι το βάρος του αυτοκινήτου και πώς θα μειωθεί. Μία λύση που προτάθηκε είναι η αντικατάσταση 222 εξαρτημάτων που είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο. Στη θέση τους θα τοποθετηθούν άλλα τα οποία θα είναι φτιαγμένα από τιτάνιο και θα έχουν κατασκευαστεί με τεχνολογία τρισδιάστατης εκτύπωσης. Βέβαια, αυτό θα αυξήσει το συνολικό κόστος ανάπτυξης κατά 30.000 ευρώ.

Ένα μοναδικό και ιδιαίτερα καινοτόμο στοιχείο του C_Two είναι ότι το σασί είναι εξ’ ολοκλήρου κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, είναι μονοκόμματο και σε αυτό περιλαμβάνονται και οι μπαταρίες με τέτοιο τρόπο ώστε να αποτελούν δομικό του στοιχείο. Οι αναρτήσεις είναι στερεωμένες κατευθείαν πάνω στο ανθρακονημάτινο σασί χωρίς να υπάρχει η ανάγκη για εμπρός και πίσω υποπλαίσιο.

Για να καταφέρουν κάτι τέτοιο οι Κροάτες συνεργάστηκαν με ανθρώπους που έχουν εμπειρία από τη Formula 1 οι οποίοι σύμφωνα με τον ιδρυτή και επικεφαλής της εταιρείας, Μάτε Ρίματς, δήλωσαν ότι δεν έχουν δει κάτι παρόμοιο σε αυτοκίνητο παραγωγής.

Τέλος, ένα από τα εντυπωσιακότερα στοιχεία του δεύτερου μοντέλου της Rimac είναι το κινητήριο σύνολο και οι επιδόσεις που θα προσφέρει. Συγκεκριμένα η συνολική απόδοση των τεσσάρων ηλεκτροκινητήρων θα φτάνει τους 1.914 ίππους και τα 2.300 Nm ροπής. Ως αποτέλεσμα, οι επιδόσεις θα είναι, 1.85 δευτερόλεπτα για το 0-96 χλμ./ώρα, 4.3 δευτερόλεπτα για το 0-160 χλμ./ώρα και τελική ταχύτητα που αγγίζει τα 412 χλμ./ώρα. Παράλληλα, η αυτονομία θα φτάνει τα 650 χλμ.

Η παραγωγή του μοντέλου θα περιοριστεί σε 150 μονάδες.

Σχετικά άρθρα

Ράλι Σαρδηνίας

Το έχουμε επισημάνει εκατοντάδες φορές, θα το επισημάνουμε άλλη μία. Στους αγώνες τίποτα δεν είναι δεδομένο καθώς όλα τελειώνουν με φόντο την καρό σημαία. 

Ράλι Σπριντ Μπράλου

Σε μια από τις ωραίες οδηγικά Ειδικές Διαδρομές πραγματοποιήθηκε το ράλι Σπριντ Μπράλου με διοργανωτή το σωματείο AΛΑΛ, που είχε νικητές τους Καμπύλη-Σταμέλο με Skoda Fabia S1600,. Ο αγώνας ήταν ο 2ος γύρος του Κυπέλλου Ασφάλτινων ράλι Νοτίου Ελλάδος.

Ράλι Σαρδηνίας -2ο σκέλος

Με ρεσιτάλ οδήγησης οι Τάνακ-Γιερβόεγια, κερδίζοντας και τις 6 Ειδικές Διαδρομές του 2ου σκέλους στο ράλι ράλι Σαρδηνιας, πέρασαν με το Toyota Yaris  WRC στην πρώτη θέση αφήνοντας στη δεύτερη θέση τους Σόρδο-Ντελ Μπάριο με το Hyundai i20 WRC με διαφορά 25,9 δευτ.με τρίτους την έκπληξη του ιταλικο

Ferrari Passione Rossa

Μπορεί να βρισκόμαστε στην Πάτρα και να παρακολουθούμε ενα ξεχωριστό 2ημερο που έχει οργανώσει  η ΦΙΛΜΠΑ, που όμοιο σκηνικό μπορείς να το συναντήσεις μόνο στο Μαρανέλο ή στο Μόντε Κάρλο .
Ο λόγος, ότι τόσες Ferrari μαζεμένες που δεν είναι εύκολο να συναντήσεις

Mercedes

Με αφορμή την αυριανή Ημέρα των Σκύλων, που θεσπίστηκε από τη γερμανική ένωση κυνοτροφείων, η Mercedes παρουσιάζει μια νέα συλλογή από αξεσουάρ για τους αγαπημένους σας τετράποδους φίλους.

Ράλι Σαρδηνίας -2ο σκέλος

Το 2ο σκέλος του ράλι Σαρδηνίας είναι και το μεγαλύτερο.
Μπορεί να περιλαμβάνει 6 μόνο Ειδικές Διαδρομές αλλά με 142,42 χλμ.
Ήδη πραγματοποιήθηκε η πρώτη Ειδική Διαδρομή με τον Τάνακ ταχύτερο που πέρασε δεύτερος στην κατάταξη 4,7 πίσω από τον Σόρδο που εξακολουθεί να προηγείται

Renault

Στη γαλλική πρωτεύουσα βρέθηκαν οι πιλότοι της Renault Sport, όπου ήρθαν αντιμέτωποι με μια ιδιαίτερη πρόκληση.

Ράλι Σαρδηνίας -1ο σκέλος

Σενάριο από δραματική ταινία ήταν το 1ο σκέλος του ράλι Σαρδηνίας όπου η μια ανατροπή ακολούθησε την άλλη και μέσα σε όλο αυτό το σκηνικό οι Σόρδο -Ντελ Μπάριο οδηγούν την κατάταξη στο ράλι Σαρδηνίας.

Αττική Οδός

Aυξήσεις τιμών στα διόδια της Αττικής Οδού, για όλες τις κατηγορίες οχημάτων, ανακοίνωσε σήμερα η διοίκηση της εταιρείας που διαχειρίζεται τον οδικό άξονα.  Αντίστοιχα, αυξήσεις θα ισχύσουν και στα εκπτωτικά προγράμματα, με τις νέες τιμές για κάθε εκπτωτικό πρόγραμμα και κατηγορί

Νέα Alpine A110S

Στο ερώτημα αν η A110 μπορεί να γίνει πιο σπορ η Alpine απάντησε καταφατικά παρουσιάζοντας τη νέα A110S.