Είστε εδώ

Super Cars

Ρεκόρ ταχύτητας από την Bugatti: Η Hennessey "σημαδεύει" ακόμα ψηλότερα

του Σωτήριου Χάλλα

Η Hennessey μαζί με τις Koenigsegg και SSC ήταν οι τρεις εταιρείες που ανταγωνίζονταν μεταξύ τους ποια θα πετύχει πρώτη τον στόχο των 300 μιλίων/ώρα (482.80 χλμ./ώρα), όμως η Bugatti τις πρόλαβε με μια τροποποιημένη έκδοση της Chiron η οποία έφτασε τα 304.773 μίλια/ώρα (490.484 χλμ./ώρα).

Δείτε το video:

Αυτό που απέμεινε, λοιπόν, στη Hennessey ήταν να δώσει τα συγχαρητήριά της, όπως και έκανε, όμως η αμερικανική μάρκα προχώρησε και σε μια δήλωση, αφού είπε ότι πλέον ο στόχος της είναι τα 310.6 μίλια/ώρα (500 χλμ./ώρα).

Στο Τέξας αναπτύσσουν εδώ και πολύ καιρό το Venom F5, το μοντέλο με το οποίο θα προσπαθήσουν να πετύχουν τελική ταχύτητα, μεγαλύτερη από εκείνη του γαλλικού hypercar και δείχνουν να εμπιστεύονται πολύ το δημιούργημά τους, αφού δηλώνουν πολύ σίγουροι ότι θα τα καταφέρουν.

Η πλατφόρμα στην οποία θα βασιστεί είναι από ανθρακονήματα για μειωμένο βάρος και η ισχύς προέρχεται από δίπλα υπερτροφοδοτούμενο V8 σύνολο 7.6 λίτρων το οποίο αποδίδει 1.600 ίππους και 1.760 Nm ροπής. Η Hennessey δηλώνει ότι η εκκίνηση του Venom F5 θα είναι καταιγιστική αφού θα χρειάζεται λιγότερο από 10 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από στάση μέχρι τα 300 χλμ./ώρα.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Το πρώτο τριήμερο των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης στην πίστα της Βαρκελώνης τελείωσε ακριβώς με τον ίδιο τρόπο που ξεκίνησε, δηλαδή με τη Mercedes να κάνει τους δύο καλύτερους χρόνους της ημέρας.

Καυτό αναμένεται να είναι το Σαββατοκύριακο 22-23 Φεβρουαρίου καθώς είναι προγραμματισμένες οι αρχαιρεσίες για το νέο Δ.Σ. της ΟΜΑΕ.

Σύμφωνα με πληροφορίες τα σωματεία που θα ρίξουν την ψήφο τους στην κάλπη είναι 31.

Σίγουρα το σκανδιναβικό ντιζάιν της Volvo είναι διαχρονικό, ωστόσο υπάρχουν πάντα περιθώρια για μικρές έστω αλλαγές.

Μπορεί να επικρατεί «ησυχία» λόγω της μεσημεριανής παύσης στην πίστα της Βαρκελώνης, όμως όλοι ασχολούνται με το DAS (Dual Axis Steering) της Mercedes, που μεταβάλει τις γωνίες των μπροστινών τροχών και κατά πόσο είναι νόμιμο ή όχι με τη Mercedes να υποστηρίζει ότι είναι νόμιμο, ισχυρίζοντας ότι

Η Maserati είναι μια από τις θρυλικές ιταλικές εταιρίες συνδεδεμένη με τον μαγικό κόσμο των αγώνων. Η Maserati λοιπόν απουσιάζει μεγάλο διάστημα από τους αγώνες παγκόσμιας ακτινοβολίας.

Στο πλαίσιο αποκάλυψης του νέου Cupra Leon πρεμιέρα έκανε και το νέο αγωνιστικό αυτοκίνητο τουρισμού (TCR) Leon Competiciοn.

Η πρώτη επίσημη περίοδος των δοκιμών ολοκληρώνεται την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου στην πίστα της Βαρκελώνης και όλοι πλέον ασχολούνται με το σύστημα DAS που φέρει η Mercedes στα μονοθέσιά της και αφορά την «τοποθέτηση» των μπροστινών τροχών στην πίστα (

Ευχάριστα είναι τα νέα, αν έχετε παραγγείλει μια από τις μόλις 130 Lotus Evija, καθώς η έναρξη της παραγωγής και των παραδόσεων της θα ξεκινήσει το ερχόμενο καλοκαίρι.

Στις 19 Φεβρουαρίου ξεκίνησαν οι χειμερινές δοκιμές της Formula 1 για το 2020, με τις 10 ομάδες να κάνουν πάρα πολλά χιλιόμετρα στην πίστα της Βαρκελώνης προκειμένου να μαζέψουν όσο το δυνατόν περισσότερα δεδομένα.

Ένας από τους βασικούς πυλώνες στο στρατηγικό πλάνο ονόματι “Strategy 2025” που έχει καταρτίσει η Skoda είναι η διεθνοποίηση της τσέχικης εταιρείας και η επέκταση της σε νέες αγορές.