Είστε εδώ

Super Cars

Porsche: Το μεγάλο πρόβλημα με τα ηλεκτρικά

του Σωτήριου Χάλλα

Η Porsche μπήκε στον κόσμο των ηλεκτροκίνητων μοντέλων με την Taycan, όμως δε θα περιοριστεί εκεί αφού σταδιακά θα βλέπουμε ολοένα και περισσότερες ηλεκτρικές προτάσεις από τους Γερμανούς.

Η μάρκα από τη Στουτγάρδη θέλει να δημιουργήσει αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις για τις Cayman και Boxster, όμως έχει βρεθεί μπροστά σε ένα αξεπέραστο προς το παρόν πρόβλημα, το αυξημένο βάρος των μπαταριών.

Μπορεί η πρώτη σκέψη να είναι ότι αφού η εταιρεία έφτιαξε το πρώτο της ηλεκτρικό μοντέλο, πλέον υπάρχει η γνώση ώστε να φτιάξει και δεύτερο, όμως τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά.

Την απάντηση δίνει ο επικεφαλής του τομέα Έρευνας και Ανάπτυξης, Ντρ. Μάικλ Στάινερ, ο οποίος είπε ότι σε πιο βαριά μοντέλα τύπου GT όπως είναι η Taycan, η διαχείριση του επιπλέον βάρους είναι πιο εύκολη, όμως ένα sports car όπως είναι οι Boxster και Cayman πρέπει να είναι ελαφρύ ώστε να ανταποκρίνεται άμεσα στις εντολές του οδηγού.

Αυτός είναι ο λόγος που το επόμενο ηλεκτρικό από τους Γερμανούς θα είναι μικρό SUV και συγκεκριμένα η Macan, την οποία θα δούμε το 2021.

Σε κάθε περίπτωση η Porsche κάνει πολλές δοκιμές, όμως το πιθανότερο είναι ότι τέτοιου είδους μοντέλα θα γίνουν ηλεκτρικά όταν θα υπάρξει σημαντική πρόοδος στις μπαταρίες λιθίου ή όταν αρχίσουν να χρησιμοποιούνται οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης.

Σχετικά άρθρα

Αυτή την περίοδο λόγω κορωνοϊού, το WRC βρίσκεται σε «διακοπές» και όλοι αναμένουν την περίοδο που ο θανατηφόρος ιός θα αποτελέσει παρελθόν. Πως περνάνε λοιπόν οι αστέρες του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι.

Τον Ζακ Λαφίτ, τον κοντόσωμο Γάλλο πιλότο με τις 6 νίκες στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1, που οδήγησε για τις ομάδες Iso, Ligier, Williams, από το 1974 έως το 1986,τον θυμάστε;

Αυτή η λευκή 911 Carrera S του 2008 είναι μοναδική. Δεν υπάρχει άλλη σαν αυτή. Ο λόγος είναι ότι μπροστά υπάρχει ένα μόνο κάθισμα, και αυτό στο κέντρο. 

Σειρά στο αφιέρωμα της Hyundai Motorsport, έχουν οι συνοδηγοί. Ο Γκιλσούλ για τον Νεβίλ, ο Ντελ Μπάριο για τον Σόρδο, ο Γιέγκερ για τον Μίκελσεν, ο Ελενά για τον Λεμπ. 

Η εταιρία Ready to Rock Vehicles (RTRV), γιορτάζει τα 10 χρόνια εξέλιξης σε μοντέλα της Ford, και για το λόγο αυτό 10 ειδικές αριθμημένες εκδόσεις, “10th Anniversary Mustang RTR”, μια για κάθε χρόνο, περιμένουν όσους θέλουν να οδηγούν ένα ξεχωριστό Mustang.

Το σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης για το 2020 δεν έμελλε να γίνει, καθώς η εξάπλωση του κορωνοϊού ανάγκασε τους διοργανωτές να το ακυρώσουν, όμως η Volkswagen δε θέλησε να πάει χαμένη η δουλειά που είχε κάνει για το στήσιμο του περιπτέρου της.

Σύμφωνα με το αρχικό πρόγραμμα το πρώτο Σαββατοκύριακο του Απριλίου ήταν προγραμματισμένο το Γκραν Πρι του Βιετνάμ, στο Ανόι. 

Παρακολουθήσαμε τηλεφωνική συνδιάσκεψη του Μάλκολμ Γουίλσον με τον Σιμόνε Καμπεντέλι, του οδηγού που οδηγεί εργοστασιακό Ford Fiesta R5 στο ιταλικό πρωτάθλημα. 
Ήταν μια φοβερή συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης, αλλά θα σταθούμε σε μια ερώτηση ιδιαίτερα έξυπνη. 

Οι Λεκλέρκ, Άλμπον, Ράσελ, Νόρις και Λατίφι ήταν γνωστό ότι θα συμμετάσχουν στον δεύτερο εικονικό αγώνα που διοργανώνει η Formula 1, όμως τώρα στους παραπάνω προστίθενται ο Τζιοβινάτσι και ο Τζένσον Μπάτον.

Μετά από το σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης, την έκθεση της Νέας Υόρκης, το φεστιβάλ ταχύτητας του Goodwood και άλλες αυτοκινητιστικές εκδηλώσεις που έχουν ακυρωθεί ή αναβληθεί, στο δρόμο της αναβολής κινήθηκε και η έκθεση αυτοκινήτου του Πεκίνου, η οποία επρόκειτο να ανοίξει τις πύλες της το διάσ