Είστε εδώ

Super Cars

Porsche: Θα παραμείνει ατμοσφαιρική η 911 GT3;

του Σωτήριου Χάλλα

Πριν λίγες μέρες γράφαμε ότι η νέα γενιά της Porsche 911 GT3 θα εγκατέλειπε τον ατμοσφαιρικό της κινητήρα και το χειροκίνητο κιβώτιο για χάρη του τούρμπο και του αυτόματου κιβωτίου προς απογοήτευση των σκληροπυρηνικών οπαδών της μάρκας όμως φαίνεται ότι οι Γερμανοί το ξανασκέφτονται.

Σύμφωνα με δηλώσεις του επί κεφαλής των τμημάτων GT motorsport και GT road cars, Ντρ. Φρανκ-Στέφεν Βάλισερ, τελικά η κορυφαία έκδοση της 911 θα παραμείνει πιστή στη φυσική αναπνοή του κινητήρα.

Ο Γερμανός θεωρεί ότι ο ατμοσφαιρικός κινητήρας είναι ακόαμ η καλύτερη επιλογή για ένα sports car καθώς η υπερτροφοδότηση δεν μπορεί να προσφέρει τις ίδιες συγκινήσεις. Επίσης, ένας βασικός λόγος που σύμφωνα με τον Βάλισερ η 911 GT3 θα συνεχίσει να έχει ατμοσφαιρικό κινητήρα είναι ότι η χρήση του κάνει πιο εύκολη την επίτευξη των ορίων που επιβάλλει ο νόμος για τις εκπομπές ρύπων.

Ακόμα, ο Βάλισερ μίλησε και για το κιβώτιο ταχυτήτων. Πιο συγκεκριμένα είπε ότι το χειροκίνητο κιβώτιο θα επιβιώσει και στην επόμενη γενιά της 911 GT3 αφού ταιριάζει πάρα πολύ με τον “ζωντανό” τρόπο που αποδίδει την ισχύ του ο επίπεδος, εξακύλινδρος κινητήρας.

Τέλος, υπήρχε μια φημολογία ότι θα αλλάξει και η θέση του κινητήρα και ότι ενώ σήμερα βρίσκεται πίσω, στην επόμενη γενιά θα τοποθετούνταν στο κέντρο, κάτι που επίσης διέψευσε. Μάλιστα τα λόγια που χρησιμοποίησε ήταν “ο κινητήρας είναι τοποθετημένος ακριβώς εκεί που πρέπει, στο πίσω μέρος”.

Μόνο καλά είναι, λοιπόν, τα νέα για τους πιστούς φίλους της Porsche. Για να δούμε, θα παραμείνουν πιστοί οι Γερμανοί και στα τρία βασικά χαρακτηριστικά της GT3 ή θα παρασυρθούν από κάποια μόδα.

Σχετικά άρθρα

Γκραν Πρι Γαλλίας

Το Γαλλικό Γκραν Πρι δεν εξελίχθηκε όπως ήθελε η Scuderia Ferrari.

Ferrari

Στη θέα τους μένεις ακίνητος, καθώς δεν ξέρεις ποια Ferrari να θαυμάσεις, τη LaFerrari Aperta ή την «κλειστή» LaFerrari, τη GTC4 Lusso, την Portofino, την 812 Superfast ή την 488 GTB, έχοντας δίπλα τις F40 και F50 και την F12tdf.

Peugeot

Το Peugeot 308 έχει φέρει αρκετά καλές πωλήσεις στη γαλλική εταιρεία ωστόσο κάποια στιγμή θα πρέπει να αντικατασταθεί και αυτή η στιγμή φαίνεται ότι θα είναι το 2021 ας δούμε, όμως, τι μπορούμε να περιμένουμε από το νέο μοντέλο.

Volvo

Με το ρυθμό που εξελίσσεται η αυτόνομη οδήγηση υπάρχει περίπτωση να μας χωρίζουν μόλις τρία χρόνια από το πρώτο σχετικά προσιτό μοντέλο στο οποίο όλοι οι επιβάτες, συμπεριλαμβανομένου του οδηγού, θα μπορούν να κοιμηθούν κατά τη διάρκεια μιας διαδρομής.

Υδρογόνο

Όσο οι προδιαγραφές για τις εκπομπές ρύπων θα γίνονται πιο αυστηρές οι κατασκευαστές θα αναζητούν εναλλακτικές μορφές ενέργειας για την κίνηση των αυτοκινήτων και μία από τις πιο πολλά υποσχόμενες είναι το υδρογόνο.

Ford

Μπορεί η τέταρτη γενιά του Ford Focus να παρουσιάστηκε πριν λίγο καιρό όμως ακόμα μαθαίνουμε πληροφορίες σχετικά με τα στοιχεία άνεσης και ασφάλειας που έχει τοποθετήσει η αμερικάνικη εταιρεία στο μικρομεσαίο μοντέλο της.

Γκραν Πρι Γαλλίας

Μοναχικός καβαλάρης στην πίστα του Πωλ Ρικάρ ο Χάμιλτον σημείωσε την 3η φετινή του νίκη, όσες και ο Φέτελ.

Ξεκίνησε πρώτος, τερμάτισε πρώτος χωρίς να απειληθεί ούτε μια φορά από κανέναν άλλον συνδυασμό.

Citroen C4 Cactus

Το νέο C4 Cactus το πρώτο μοντέλο της γαλλικής εταιρίας που εφοδιάζεται με το νέο σύστημα αναρτήσεων Progressive Hydraulic Cushions (PHC) και τα ανατομικά καθίσματα Advanced Comf

Pikes Peak

Τα ρεκόρ είναι για να καταρρίπτονται και ο τρεις φορές νικητής της ανάβασης του Κολοράντο Πάικς Πικ, Ρομαίν Ντυμά, «έσπασε» το ρεκόρ του Λεμπ κατά 16 δευτ. οδηγώντας το πρώτο αγωνιστικό ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Volkswagen με τους 680 ίππους.

Οpel Combo Life

Για τους φίλους που αναζητούν χώρους, ή τις πολυπληθείς οικογένειες η Opel προτείνει  το νέο της μοντέλο το Combo Life.