Είστε εδώ

Super Cars

Porsche Taycan: Ρεκόρ ηλεκτρικών χιλιομέτρων σε 24 ώρες

του Σωτήριου Χάλλα

Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι η αυτονομία τους, κάτι που δημιουργεί σε μεγάλη μερίδα όσων τα χρησιμοποιούν το άγχος αν η ενέργεια της μπαταρίας θα είναι επαρκής για να ολοκληρώσουν τις μετακινήσεις τους.

Αυτή η ανησυχία έχει συγκεκριμένη ονομασία, ονομάζεται range anxiety (άγχος αυτονομίας) και σύμφωνα με έρευνες υπάρχει στο 58% των καταναλωτών.

Έχοντας αυτά κατά νου, η Porsche διεξήγαγε ένα τεστ σκοπός του οποίου ήταν να δει πόση είναι η μέγιστη απόσταση που μπορεί να καλύψει το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, η Taycan, η οποία θα παρουσιαστεί στις 4 Σεπτεμβρίου.

Η επίδοση που πέτυχε είναι αξιοσημείωτη αφού κατάφερε να καλύψει 3.424.8 χλμ. όμως οι συνθήκες ήταν κάτι παραπάνω από ευνοϊκές.

Αρχικά, η δοκιμή δεν έγινε σε δημόσιους δρόμους αλλά στο κέντρο δοκιμών της εταιρείας στο Ναρντό της Ιταλίας. Επιπλέον, η πίστα ήταν εξοπλισμένη με φορτιστές που λειτουργούν στα 800 Volts (η μέγιστη τάση στην οποία μπορεί να φορτίσει η Taycan) με αποτέλεσμα ο χρόνος για την κάθε φόρτιση να είναι όσο το δυνατόν μικρότερος.

Φυσικά στον πραγματικό κόσμο η πρόσβαση σε τόσο γρήγορους φορτιστές δε θα είναι ιδιαίτερα συνηθισμένη, αν και αυτό εξαρτάται από τον τόπο κατοικίας κάποιου, αφού η δυνατότητα φόρτισης στα 800 Volts θα υπάρχει στο δίκτυο Ionity.

Από την άλλη, η ταχύτητα κίνησης ήταν υψηλή αφού κυμάνθηκε μόνιμα ανάμεσα στα 195 και 214 χλμ./ώρα (τα ηλεκτρικά αρέσκονται στα αστικά περιβάλλοντα επειδή μπορούν να φορτίζουν κατά την πέδηση) και οι θερμοκρασίες ήταν πολύ υψηλές, φτάνοντας ακόμα και τους 41.6 βαθμούς Κελσίου (ένα ακόμα βασικό πρόβλημα των ηλεκτρικών είναι η επαρκής ψύξη σε παρατεταμένη και έντονη χρήση).

Να υπενθυμίσουμε ότι η ισχύς της Taycan, ανάλογα την έκδοση, θα κυμαίνεται από 326 μέχρι 600 ίππους, ενώ η αυτονομία της θα φτάνει τα 500 χλμ.

Σχετικά άρθρα

Την παραγωγή του Kona Electric αυξάνει από τις αρχές του επόμενου μήνα η Hyundai. Σύμφωνα με την κορεάτική εταιρεία η αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση του Kona θα κατασκευάζεται πλέον και στο εργοστάσιο της που βρίσκεται στο Νόσοβιτς της Τσεχίας.

Η εταιρεία Micro μας έφερε στο νου το Isetta, το λιλιπούτειο αυτοκίνητο που είχε δημιουργήσει η BMW τη δεκαετία του '50, όταν το 2018 παρουσίασε την πρώτη γενιά του Microlino.

Λίγες μέρες έχουν απομείνει μέχρι την παγκόσμια πρεμιέρα της πρώτης plug-in υβριδικής Octavia RS στο Σαλόνι της Γενεύης (5-15 Μαρτίου).

Ο χρόνος που έκανε ο Φέτελ στην πρωινή περίοδο της πέμπτης μέρας για τις δοκιμές εξέλιξης, ήταν αρκετός ώστε να παραμείνει στην κορυφή μετά την ολοκλήρωση και του απογευματινού σκέλους.

Στόχος του νέου Citroen Ami είναι να γίνει ο καλύτερος φίλος μας στις βόλτες εντός της πόλης, ενώ έχει όλα τα απαραίτητα προσόντα για να τα καταφέρει.

Για ακόμα μια φορά η Ford αποδεικνύει έμπρακτα το ενδιαφέρον της για την ασφάλεια των δικυκλιστών.

Έπρεπε να φτάσουμε στο πρωινό της πέμπτης μέρας των χειμερινών δοκιμών, προκειμένου η Ferrari να πιέσει το μονοθέσιό της και να κατεβάσει τους χρόνους της, κάτι το οποίο έκανε με τον Σεμπάστιαν Φέτελ πίσω από το τιμόνι της SF1000.

Μέχρι “σήμερα” τα κιβώτια ταχυτήτων είχαν φτάσει να έχουν μέχρι και 10 σχέσεις, όμως το “αύριο” φέρνει μαζί του μία εντελώς νέα πραγματικότητα στην οποία ο αριθμός των σχέσεων θα μειωθεί μόνο σε 1. Όμως πώς φτάσαμε ως εδώ και γιατί βρισκόμαστε μπροστά σε μία τόσο μεγάλη αλλαγή;

Η ναυαρχίδα στο στόλο της Bentley, η Mulsanne, τον ερχόμενο Απρίλιο θα ρίξει οριστικά άγκυρα και θα παραδώσει τα σκήπτρα στη νέα Flying Spur.

Ο νέος κορωνοϊός με την ονομασία Covid – 19, έχει προκαλέσει την αναβολή ή ακύρωση εκδηλώσεων στις οποίες θα υπήρχε συγκέντρωση μεγάλου πλήθους ανθρώπων, όπως η έκθεση τεχνολογίας Mobile World Congress που θα γινόταν στη Βαρκελώνη και η έκθεση αυτοκινήτου του Πεκίνου, όμως δε θα γίνει το ίδιο με