Είστε εδώ

Super Cars

Porsche Taycan: Δείτε από την αρχή μέχρι το τέλος την παραγωγή της

του Γιώργου Ψαρρά

Μέσα από ένα video διάρκειας σχεδόν μισής ώρας η Porsche μας δείχνει ολόκληρη τη διαδικασία κατασκευής της νέας Taycan.

Υπενθυμίζουμε ότι το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο παραγωγής της Porsche, έκανε πρόσφατα πρεμιέρα στις αρχές Σεπτεμβρίου, ενώ περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να διαβάσετε πατώντας εδώ.  

Η παραγωγή της νέας Taycan πραγματοποιείται στο εργοστάσιο της Porsche που βρίσκεται στο Τσούφενχαουζεν. Προκειμένου να υποδεχτεί τη νέα Taycan στη γραμμή παραγωγής η Porsche άνοιξε συνολικά 2.000 νέες θέσεις εργασίας. Εντός των επόμενων ημερών θα ολοκληρωθεί η κάλυψη των πρώτων 1.500 νέων θέσεων εργασίας.

Η γερμανική εταιρεία των supercars άρχισε να δέχεται βιογραφικά στα τέλη Νοεμβρίου του 2018, ενώ τον Μάιο του ίδιου έτους ξεκίνησαν οι προσλήψεις. Όλοι οι νέοι εργαζόμενοι από το Φεβρουάριο του 2019 παρακολούθησαν 45 διαφορετικά εκπαιδευτικά προγράμματα κατάρτισης διάρκειας από ένα μέχρι έξι μήνες.

Η ομάδα παραγωγής της νέας Taycan απαρτίζεται από νέους αλλά και παλαιότερους υπαλλήλους της Porsche, καθώς περίπου 600 εργαζόμενοι προέρχονται από εσωτερικές μετακινήσεις.

Η αρχική παραγωγική ικανότητα για την Taycan έχει οριστεί στις 20.000 μονάδες για το πρώτο έτος κατασκευής της. Ωστόσο με την αύξηση του εργατικού δυναμικού της μέχρι το τέλος του δεύτερου τριμήνου του 2020 κατά 500 επιπλέον άτομα η Porsche εκτιμά ότι θα μπορέσει να αυξήσει την παραγωγή της. Σύμφωνα με την Porsche οι παραγγελίες για τη νέα Taycan έχουν πλέον ξεπεράσει τις 32.000.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Ένα από τα πιο εμβληματικά και ποθητά μοντέλα στην ιστορία της Mazda είναι αναμφισβήτητα το RX-7.

Ένας οδηγός στην πόλη Νοβάτο της Καλιφόρνια κατέγραψε χάρη σε κάμερα που είχε τοποθετήσει στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου του, τη στιγμή που μία οδηγός τον χτύπησε και επέλεξε να φύγει, χωρίς να αφήσει τα στοιχεία της.

Οι οίκοι στην Ευρώπη «ψάχνονται» στο θέμα της διαφοροποίησης, ενώ δεν είναι λίγοι που «παντρεύουν» το παρελθόν με σύγχρονες τεχνολογίες. 

Ένας τέτοιος οίκος είναι ο Lazareth που έφτιαξε ένα Mini Moke με καρδιά Maserati. 

Έαν έχεις κέφι όλα γίνονται. 

Ο Ζακ Μπράουν, επικεφαλής της ομάδας της McLaren στη Formula 1, θεωρεί ότι αυτή τη στιγμή το άθλημα βρίσκεται σε πολύ “εύθραυστη” κατάσταση, καθώς εκτός από τα έσοδά του, ίσως να απειλείται και η ίδια του η ύπαρξη.

Μπορεί σήμερα η Skoda να μην είναι γνωστή για τα επαγγελματικά της οχήματα, όμως πριν από 113 χρόνια διέπρεψε στην κατηγορία αυτή.

Κάποιες χώρες έχουν θέσει στόχο να απαγορεύσουν εντελώς την πώληση οχημάτων με μοτέρ βενζίνης ή/και πετρελαίου μέσα στις επόμενες δεκαετίες, στοιχείο το οποίο μπορεί να οδηγήσει κάποιον στο συμπέρασμα ότι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης σταδιακά θα αποτελέσουν παρελθόν, όμως η Mazda διαφωνεί.

Tην περίοδο 2002-2009 η Toyota ενεπλάκη και στη Formula 1, ξεκινώντας την εξέλιξη του μονοθεσίου από το 1999.

Ξεκίνησε ο διαγωνισμός του WRC για τους φίλους των αγώνων όπου η ψήφος θα κρίνει το ποιος είναι ο κορυφαίος οδηγός ράλι από το 1979, εποχή που θεσπίστηκε το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι. 

Όλο και συχνότερα παρατηρούμε στα νέα μοντέλα ότι οι οθόνες αφής στο κέντρο του ταμπλό αυξάνουν διαρκώς το μέγεθος τους, ωστόσο η Nissan επιθυμεί στα μελλοντικά της μοντέλα να ακολουθήσει διαφορετική κατεύθυνση στο συγκεκριμένο τομέα.

Το Volkswagen e-Golf οδεύει προς το τέλος της εμπορικής του πορείας, όμως φαίνεται ότι δεν έχει σκοπό να αποχωρήσει ακόμα, καθώς η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία του έδωσε παράταση τουλάχιστον μέχρι τον Σεπτέμβριο.