Είστε εδώ

Super Cars

Porsche: Πώς καταργεί τις επενδύσεις καθισμάτων;

του Γιώργου Ψαρρά

Μέχρι τώρα βλέπαμε κυρίως ορισμένα εξωτερικά τμήματα αυτοκινήτων να κατασκευάζονται μέσω τρισδιάστατης εκτύπωσης.

H Porsche όμως έρχεται να μας συστήσει μια εναλλακτική χρήση της τρισδιάστατης εκτύπωσης, η οποία εφαρμόζεται στα μπάκετ καθίσματα, αντικαθιστώντας τη συμβατική επένδυση.

Όπως βλέπετε και στις σχετικές φωτογραφίες το έδρανο και η πλάτη του μπάκετ καθίσματος δημιουργείται εν μέρει από τρισδιάστατη εκτύπωση. Παράλληλα η γερμανική εταιρεία των supercar αναφέρει ότι στο μέλλον οι πελάτες θα μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε τρία επίπεδα σχετικά με την άνεση (σκληρό, μεσαίο, μαλακό) των εν λόγω τμημάτων του καθίσματος.

Στο σημείο αυτό εντοπίζεται ένας κοινός παρονομαστής με τα αγωνιστικά οχήματα της Porsche, στα οποία το μπάκετ κάθισμα του οδηγού είναι πάντα εξατομικευμένο. Πέρα από εξαιρετική εργονομική εφαρμογή το μπάκετ κάθισμα με τρισδιάστατη εκτύπωση, διακρίνεται επίσης για το ξεχωριστό του ντιζάιν, το χαμηλότερο βάρος του και την καλύτερη άνεση που προσφέρει.

Η δομή του μπάκετ καθίσματος με τρισδιάστατη εκτύπωση είναι πολυεπίπεδη, καθώς η βάση είναι φτιαγμένη από διογκωμένο αφρό πολυπροπυλενίου (EPP), ακολουθεί ένα στρώμα άνεσης που «αναπνέει» και αποτελείται από ένα μείγμα υλικών με βάση την πολυουρεθάνη με τη χρήση προσθέτων, ενώ το εξωτερικό περίβλημα κατασκευάζεται από "Racetex" με το συγκεκριμένο μοτίβο διάτρησης να επιτρέπει τον έλεγχο θερμοκρασίας του καθίσματος.

Από τον ερχόμενο Μάιο η Porsche θα προσφέρει στην Ευρώπη αρχικά σε πρωτότυπη μορφή σαράντα καθίσματα οδηγού με τρισδιάστατη εκτύπωση σε συνδυασμό με ζώνη ασφαλείας έξι σημείων στις γκάμες των 911 και 718, ενώ ευρύτερα διαθέσιμα θα γίνουν από τα μέσα του 2021.

Σχετικά άρθρα

Εδώ και πολλούς μήνες το όνομα του Τότο Βολφ είναι αυτό που βρίσκεται στο κέντρο των συζητήσεων. 

Αυτή την περίοδο λόγω κορωνοϊού, το WRC βρίσκεται σε «διακοπές» και όλοι αναμένουν την περίοδο που ο θανατηφόρος ιός θα αποτελέσει παρελθόν. Πως περνάνε λοιπόν οι αστέρες του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι.

Τον Ζακ Λαφίτ, τον κοντόσωμο Γάλλο πιλότο με τις 6 νίκες στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1, που οδήγησε για τις ομάδες Iso, Ligier, Williams, από το 1974 έως το 1986,τον θυμάστε;

Αυτή η λευκή 911 Carrera S του 2008 είναι μοναδική. Δεν υπάρχει άλλη σαν αυτή. Ο λόγος είναι ότι μπροστά υπάρχει ένα μόνο κάθισμα, και αυτό στο κέντρο. 

Σειρά στο αφιέρωμα της Hyundai Motorsport, έχουν οι συνοδηγοί. Ο Γκιλσούλ για τον Νεβίλ, ο Ντελ Μπάριο για τον Σόρδο, ο Γιέγκερ για τον Μίκελσεν, ο Ελενά για τον Λεμπ. 

Η εταιρία Ready to Rock Vehicles (RTRV), γιορτάζει τα 10 χρόνια εξέλιξης σε μοντέλα της Ford, και για το λόγο αυτό 10 ειδικές αριθμημένες εκδόσεις, “10th Anniversary Mustang RTR”, μια για κάθε χρόνο, περιμένουν όσους θέλουν να οδηγούν ένα ξεχωριστό Mustang.

Το σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης για το 2020 δεν έμελλε να γίνει, καθώς η εξάπλωση του κορωνοϊού ανάγκασε τους διοργανωτές να το ακυρώσουν, όμως η Volkswagen δε θέλησε να πάει χαμένη η δουλειά που είχε κάνει για το στήσιμο του περιπτέρου της.

Σύμφωνα με το αρχικό πρόγραμμα το πρώτο Σαββατοκύριακο του Απριλίου ήταν προγραμματισμένο το Γκραν Πρι του Βιετνάμ, στο Ανόι. 

Παρακολουθήσαμε τηλεφωνική συνδιάσκεψη του Μάλκολμ Γουίλσον με τον Σιμόνε Καμπεντέλι, του οδηγού που οδηγεί εργοστασιακό Ford Fiesta R5 στο ιταλικό πρωτάθλημα. 
Ήταν μια φοβερή συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης, αλλά θα σταθούμε σε μια ερώτηση ιδιαίτερα έξυπνη. 

Οι Λεκλέρκ, Άλμπον, Ράσελ, Νόρις και Λατίφι ήταν γνωστό ότι θα συμμετάσχουν στον δεύτερο εικονικό αγώνα που διοργανώνει η Formula 1, όμως τώρα στους παραπάνω προστίθενται ο Τζιοβινάτσι και ο Τζένσον Μπάτον.