Είστε εδώ

Super Cars

Porsche: Πήρε φορά με τα ηλεκτρικά

του Σωτήριου Χάλλα

Η Porsche ανέπτυσσε επί χρόνια την απαραίτητη τεχνολογία ώστε να κατασκευάσει το πρώτο της ηλεκτρικό αυτοκίνητο, την Taycan, οπότε τώρα είναι λογικό να θέλει να εκμεταλλευτεί αυτή τη γνώση όσο το δυνατόν περισσότερο, με τη δημιουργία και άλλων ηλεκτρικών μοντέλων.

Άλλωστε, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Όλιβερ Μπλουμ, είπε ότι μπορεί τα επόμενα χρόνια να συνεχίσουν να υπάρχουν οι κινητήρες εσωτερικής καύσης, όμως σταδιακά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα επικρατήσουν. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι αυτή τη στιγμή, το 60% των Panamera που πουλάει η Porsche στην Ευρώπη, είναι plug-in υβριδικές και εκτιμάται ότι μέσα στο 2020, τα μισά αυτοκίνητα που θα πουλάει η εταιρεία θα φέρουν κάποιας μορφής ηλεκτροκίνηση.

Μπορεί ο Μπλουμ να μην έδωσε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα πλάνα της εταιρείας όσον αφορά τα ηλεκτρικά και να έκανε μόνο γενικές αναφορές, ωστόσο ο αντιπρόεδρος της εταιρείας, Λουτζ Μέσκε, είπε ότι οι άνθρωποι της Porsche εξετάζουν την εισαγωγή των ηλεκτρικών εκδόσεων στην επόμενη γενιά της 718 (Cayman και Boxster). Βέβαια, σε περίπτωση που αποφασιστεί κάτι τέτοιο θα χρειαστεί μεγάλος χρόνος ανάπτυξης, αφού η πλατφόρμα της Taycan δεν ταιριάζει σε αυτή την κατηγορία, οπότε θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί κάποια άλλη ή να αναπτυχθεί μία καινούρια.

Σε κάθε περίπτωση, η απόφαση θα έχει ληφθεί μέσα στο επόμενο δωδεκάμηνο, καθώς αυτή τη στιγμή η επόμενη 718 βρίσκεται στο στάδιο του πρωτότυπου, οπότε πρέπει να ληφθούν όλες οι αποφάσεις ώστε η ομάδα εξέλιξης να ξέρει πώς θα κινηθεί.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Το πρώτο τριήμερο των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης στην πίστα της Βαρκελώνης τελείωσε ακριβώς με τον ίδιο τρόπο που ξεκίνησε, δηλαδή με τη Mercedes να κάνει τους δύο καλύτερους χρόνους της ημέρας.

Καυτό αναμένεται να είναι το Σαββατοκύριακο 22-23 Φεβρουαρίου καθώς είναι προγραμματισμένες οι αρχαιρεσίες για το νέο Δ.Σ. της ΟΜΑΕ.

Σύμφωνα με πληροφορίες τα σωματεία που θα ρίξουν την ψήφο τους στην κάλπη είναι 31.

Σίγουρα το σκανδιναβικό ντιζάιν της Volvo είναι διαχρονικό, ωστόσο υπάρχουν πάντα περιθώρια για μικρές έστω αλλαγές.

Μπορεί να επικρατεί «ησυχία» λόγω της μεσημεριανής παύσης στην πίστα της Βαρκελώνης, όμως όλοι ασχολούνται με το DAS (Dual Axis Steering) της Mercedes, που μεταβάλει τις γωνίες των μπροστινών τροχών και κατά πόσο είναι νόμιμο ή όχι με τη Mercedes να υποστηρίζει ότι είναι νόμιμο, ισχυρίζοντας ότι

Η Maserati είναι μια από τις θρυλικές ιταλικές εταιρίες συνδεδεμένη με τον μαγικό κόσμο των αγώνων. Η Maserati λοιπόν απουσιάζει μεγάλο διάστημα από τους αγώνες παγκόσμιας ακτινοβολίας.

Στο πλαίσιο αποκάλυψης του νέου Cupra Leon πρεμιέρα έκανε και το νέο αγωνιστικό αυτοκίνητο τουρισμού (TCR) Leon Competiciοn.

Η πρώτη επίσημη περίοδος των δοκιμών ολοκληρώνεται την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου στην πίστα της Βαρκελώνης και όλοι πλέον ασχολούνται με το σύστημα DAS που φέρει η Mercedes στα μονοθέσιά της και αφορά την «τοποθέτηση» των μπροστινών τροχών στην πίστα (

Ευχάριστα είναι τα νέα, αν έχετε παραγγείλει μια από τις μόλις 130 Lotus Evija, καθώς η έναρξη της παραγωγής και των παραδόσεων της θα ξεκινήσει το ερχόμενο καλοκαίρι.

Στις 19 Φεβρουαρίου ξεκίνησαν οι χειμερινές δοκιμές της Formula 1 για το 2020, με τις 10 ομάδες να κάνουν πάρα πολλά χιλιόμετρα στην πίστα της Βαρκελώνης προκειμένου να μαζέψουν όσο το δυνατόν περισσότερα δεδομένα.

Ένας από τους βασικούς πυλώνες στο στρατηγικό πλάνο ονόματι “Strategy 2025” που έχει καταρτίσει η Skoda είναι η διεθνοποίηση της τσέχικης εταιρείας και η επέκταση της σε νέες αγορές.