Είστε εδώ

Super Cars

Porsche: Όσα ξέρουμε μέχρι τώρα για τη νέα 911

του Σωτήριου Χάλλα

Η 911 είναι το μοντέλο που έχει συνδεθεί περισσότερο από κάθε άλλο με το όνομα της Porsche με την τρέχουσα γενιά, την 991 να είναι μία από τις πιο επιτυχημένες στην ιστορία του μοντέλου.

Σε περίπου 6 μήνες η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία αναμένεται να παρουσιάσει τη νέα γενιά του εμβληματικού sports car με τον κωδικό 992. Η παρουσίαση της νέας 911 θα γίνει στην έκθεση του Λος Άντζελες και περιμένουμε ότι θα υπάρχουν αλλαγές σχεδόν σε κάθε τομέα του αυτοκινήτου.

Μία από τις πιο σημαντικές αλλαγές είναι ότι θα χρησιμοποιηθεί νέα πλατφόρμα η οποία θα είναι αρθρωτή και θα τοποθετείται εκτός της 911 και στο Audi R8 αλλά και στη νέα Lamborghini Huracan. Αυτό είναι εφικτό γιατί η νέα πλατφόρμα είναι σε τόσο μεγάλο βαθμό διαμορφώσιμη που μπορεί να μπει και στα τρία μοντέλα παρά το γεγονός ότι υπάρχουν διαφορές στην τοποθέτηση του κινητήρα.

Στη νέα πλατφόρμα έχει χρησιμοποιηθεί αλουμίνιο σε πολύ μεγάλο ποσοστό και χάλυβας υψηλής αντοχής ο οποίος έχει υποστεί υψηλή θερμική επεξεργασία του οποίου το πάχος διαφοροποιείται σε διάφορα σημεία ώστε το τελικό αποτέλεσμα να είναι πιο άκαμπτο και πιο ανθεκτικό από την απερχόμενη 911.

Αρχικά διαθέσιμες θα είναι οι εκδόσεις Carrera και Carrera S οι οποίες θα έχουν ελαφρώς αυξημένη ισχύ κατά 20 και 30 ίππους αντίστοιχα και θα προσφέρονται τόσο με χειροκίνητο κιβώτιο εφτά σχέσεων όσο και με αυτόματο διπλού συμπλέκτη με τον ίδιο αριθμό σχέσεων.

Η 992 θα είναι και η πρώτη φορά ου θα τοποθετηθεί υβριδικό σύστημα κίνησης σε μία 911 αν και αυτό δεν αναμένεται να γίνει σύντομα αλλά περίπου στο μέσο του κύκλου ζωής του μοντέλου, περίπου όταν θα υποστεί και το πρώτο facelift.

Στην εικόνα βλέπουμε την 911 Carrera 4 GTS.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Γκραν Πρι Γαλλίας

Η Γαλλία επέστρεψε μετά από 10 χρόνια στο αγωνιστικό καλεντάρι της Formula 1 και το έκανε με έναν αγώνα ο οποίος χάρη στην επεισοδιακή εκκίνηση μας κράτησε το ενδιαφέρον σε όλη τη διάρκεια και μας προσέφερε πάρα πολλές προσπεράσεις.

Ράλι Ιπρ

Τον αγώνα της πατρίδας τους τίμησαν οι Νεβίλ-Γκιλσούλ και οδηγώντας το Hyundai i20 R5 στα χρώματα της Βελγικής αντιπροσωπείας κέρδισαν το ράλι Ιπρ. Το εργοστασιακό πλήρωμα της Hyundai Motorsport «έγραψαν» τους ταχύτερους χρόνους στις 15 από τις 23 Ειδικές Διαδρομές .

Pirelli P Zero Velo

Στο πλαίσιο του Γαλλικού Γκραν Πρι, η Pirelli παρουσίασε το καινούργιο ελαστικό για το αγωνιστικό ποδήλατο, το P Zero Velo. Ένα ελαστικό που για την εξέλιξή του συμπληρώθηκε ένας κύκλος δύο χρόνων. 

Γκραν Πρι Γαλλίας

Η πίστα του Λε Καστελέ, εκεί όπου διεξάγεται το Γαλλικό Γκραν Πρι στις 24 Ιουνίου,  είναι από τις πιο τεχνικές, καθώς συνδυάζει υψηλές ταχύτητες με διαρκή εναλλαγή στροφών. 

Η τελική ταχύτητα στην πίστα των 5.861 χλμ. με τις 15 στροφές θα ξεπεράσει τα 330 χλμ. 

Γκραν Πρι Γαλλίας

Αν και διαξάγεται πρώτη φορά το Γαλλικό Γκραν Πρι με αυτών των κανονισμών μονοθέσια της Formula 1, εντούτοις από τις δοκιμές προέκυψαν πολλά ενδιαφέροντα στοιχεία. 

Rotax MAX Challenge

Στη Θεσσαλονίκη και στη πίστα «Drive Park» συνεχίστηκε ο 2ος γύρος του θεσμού Rotax MAX Challenge  Το εγχείρημα της Rotax Hellas να «ανεβάσει» αγώνα του επάθλου της στη Θεσσαλονίκη ύστερα από 10 χρόνια, έστησε στο grid 34 συμμετοχές. 

Γκραν Πρι Γαλλίας - Κατατακτήριες

Μετά από 10 χρόνια απουσίας του γαλλικού Γκραν Πρι από το καλεντάρι της Formula 1 και 28 χρόνια από τον τελευταίο αγώνα που έγινε στην πίστα Paul Ricard ολοκληρώθηκαν οι πρώτες κατατακτήριες για τον αγώνα του 2018.

Skoda

Ο καταμερισμός σημαντικών αρμοδιοτήτων στον Όμιλο Volkswagen επεκτείνεται και στη Skoda.

Γκραν Πρι Γαλλίας - FP3

Η τρίτη περίοδος των ελεύθερων δοκιμών στην πίστα Paul Ricard όπου γίνεται το Γκραν Πρι Γαλλίας μας επιφύλασσε μια αρνητική έκπληξη καθώς η βροχή περιόρισε κατά πολύ τους γύρους των οδηγών.

Γκραν Πρι Γαλλίας

Παραδοσιακά οι οδηγοί μετά τις δύο πρώτες περιόδους ελεύθερων δοκιμών της Παρασκευής έχουν μια συνάντηση με τους τεχνικούς της FIA στην οποία εκφράζουν τα θέματα που κατά καιρούς τους απασχολούν.