Είστε εδώ

Super Cars

Porsche: Η νέα Taycan κυκλοφορεί στους δρόμους

του Γιώργου Ψαρρά

Οι πρώτες επίσημες φωτογραφίες της νέας Porsche Taycan τραβήχτηκαν κατά τη διάρκεια των τελικών δοκιμών της που πραγματοποιούνται σε 30 χώρες.

Η Taycan κοντά στη μορφή παραγωγής, αν και φοράει καμουφλάζ, φαίνεται ότι διαφοροποιείται από το πρωτότυπο μοντέλο, ενώ θυμίζει την Panamera. Σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία των supercars η Taycan εξελίσσεται κάτω από ακραίες καιρικές συνθήκες ενώ ταξιδεύει σε σκανδιναβικές χώρες κοντά στον Αρκτικό Κύκλο, στο Νότιο Ημισφαίριο, στη Νότιο Αφρική και στο Ντουμπάι.

Το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο παραγωγής της Porsche καλείται να ανταπεξέλθει σε θερμοκρασίες που κυμαίνονται από -30 έως +50 βαθμούς Κελσίου. Εκτιμάται ότι μέχρι το λανσάρισμα της στις αγορές στο τέλος του τρέχοντος έτους θα έχει διανύσει στο πλαίσιο των δοκιμών της συνολικά 6 εκατομμύρια χιλιόμετρα, ενώ ήδη έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον 20.000 υποψήφιοι αγοραστές.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι εικονικά πρωτότυπα της Taycan έχουν ήδη ολοκληρώσει πάνω από 10 εκατομμύρια χλμ. στο ψηφιακό κόσμο των ηλεκτρονικών υπολογιστών και των προσομοιωτών.

Η Porsche θέλει να διασφαλίσει την αντοχή και την υψηλή αυτονομία της μπαταρίας, τη διαχείριση της ηλεκτρικής ενέργειας, τον έλεγχο της θερμοκρασίας του μηχανισμού μετάδοσης κίνησης, αλλά και τις υψηλές επιδόσεις που αρμόζουν σε κάθε μοντέλο της.

Προς το παρόν γνωρίζουμε ότι η νέα Taycan θα μπορεί να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα εντός 3,5 δευτ. και ότι η μπαταρία ιόντων-λιθίου θα προσφέρει αυτονομία πάνω από 500 χλμ. (μέτρηση NEDC), ενώ από ταχυφορτιστή εντός τεσσάρων λεπτών η αυτονομία θα φτάνει τα 100 χλμ. (ΝΕDC).

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Ένα από τα πιο εμβληματικά και ποθητά μοντέλα στην ιστορία της Mazda είναι αναμφισβήτητα το RX-7.

Ένας οδηγός στην πόλη Νοβάτο της Καλιφόρνια κατέγραψε χάρη σε κάμερα που είχε τοποθετήσει στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου του, τη στιγμή που μία οδηγός τον χτύπησε και επέλεξε να φύγει, χωρίς να αφήσει τα στοιχεία της.

Οι οίκοι στην Ευρώπη «ψάχνονται» στο θέμα της διαφοροποίησης, ενώ δεν είναι λίγοι που «παντρεύουν» το παρελθόν με σύγχρονες τεχνολογίες. 

Ένας τέτοιος οίκος είναι ο Lazareth που έφτιαξε ένα Mini Moke με καρδιά Maserati. 

Έαν έχεις κέφι όλα γίνονται. 

Ο Ζακ Μπράουν, επικεφαλής της ομάδας της McLaren στη Formula 1, θεωρεί ότι αυτή τη στιγμή το άθλημα βρίσκεται σε πολύ “εύθραυστη” κατάσταση, καθώς εκτός από τα έσοδά του, ίσως να απειλείται και η ίδια του η ύπαρξη.

Μπορεί σήμερα η Skoda να μην είναι γνωστή για τα επαγγελματικά της οχήματα, όμως πριν από 113 χρόνια διέπρεψε στην κατηγορία αυτή.

Κάποιες χώρες έχουν θέσει στόχο να απαγορεύσουν εντελώς την πώληση οχημάτων με μοτέρ βενζίνης ή/και πετρελαίου μέσα στις επόμενες δεκαετίες, στοιχείο το οποίο μπορεί να οδηγήσει κάποιον στο συμπέρασμα ότι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης σταδιακά θα αποτελέσουν παρελθόν, όμως η Mazda διαφωνεί.

Tην περίοδο 2002-2009 η Toyota ενεπλάκη και στη Formula 1, ξεκινώντας την εξέλιξη του μονοθεσίου από το 1999.

Ξεκίνησε ο διαγωνισμός του WRC για τους φίλους των αγώνων όπου η ψήφος θα κρίνει το ποιος είναι ο κορυφαίος οδηγός ράλι από το 1979, εποχή που θεσπίστηκε το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι. 

Όλο και συχνότερα παρατηρούμε στα νέα μοντέλα ότι οι οθόνες αφής στο κέντρο του ταμπλό αυξάνουν διαρκώς το μέγεθος τους, ωστόσο η Nissan επιθυμεί στα μελλοντικά της μοντέλα να ακολουθήσει διαφορετική κατεύθυνση στο συγκεκριμένο τομέα.

Το Volkswagen e-Golf οδεύει προς το τέλος της εμπορικής του πορείας, όμως φαίνεται ότι δεν έχει σκοπό να αποχωρήσει ακόμα, καθώς η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία του έδωσε παράταση τουλάχιστον μέχρι τον Σεπτέμβριο.