Είστε εδώ

Super Cars

Porsche: Δείτε πώς είναι το εσωτερικό της Taycan

του Σωτήριου Χάλλα

Στην έκθεση της Φρανκφούρτης η Porsche θα δώσει την ευκαιρία στο κοινό να δει για πρώτη φορά το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, την Taycan, όμως λίγες μέρες πριν ανοίξουν οι πύλες, αποκαλύπτει πώς θα είναι το εσωτερικό του αυτοκινήτου.

Αυτό που βλέπουμε με την πρώτη ματιά είναι ότι κυρίαρχο στοιχείο είναι οι οθόνες οι οποίες φτάνουν τις τέσσερις σε αριθμό. Οι τρεις από αυτές είναι τοποθετημένες σε σημεία που έχουμε δει και σε άλλα μοντέλα. Η μία είναι εκείνη που χρησιμοποιείται για τον έλεγχο του infotainment, η δεύτερη αντικαθιστά τον πίνακα οργάνων και η τρίτη χρησιμοποιείται για τον έλεγχο του κλιματισμού.

Αυτό που προκαλεί εντύπωση είναι η τέταρτη οθόνη η οποία είναι τοποθετημένη μπροστά από τον συνοδηγό. Αν και η γερμανική εταιρεία δεν ανέφερε πολλές λεπτομέρειες σχετικά με αυτή την οθόνη, ανέφερε ότι θα δίνει τη δυνατότητα στον συνοδηγό να αλλάζει ρυθμίσεις χωρίς να αποσπά την προσοχή του οδηγού.

Όσον αφορά την οθόνη-πίνακας οργάνων, έχει διαγώνιο 16.8 ιντσών και είναι κυρτή, ενώ τα bezels (τα περιθώρια γύρω από το πάνελ) είναι πάρα πολύ μικρά. Μάλιστα, προκειμένου να μην υπάρχουν αντανακλάσεις, έχουν χρησιμοποιηθεί πολωτικά φίλτρα.

Στα άκρα της οθόνης υπάρχουν δύο επιφάνειες αφής από τις οποίες ελέγχονται παράμετροι όπως τα φώτα και η λειτουργία των αναρτήσεων και του traction control.

Η οθόνη για τον κλιματισμό έχει διαγώνιο 8.4 ιντσών, διαθέτει ανάδραση καθώς και αναγνώριση γραφής ώστε ο χρήστης να μπορεί να εισάγει χειρόγραφα τη διεύθυνση στην οποία θέλει να τον οδηγήσει το σύστημα πλοήγησης.

Προαιρετικά, οι οθόνες στην καμπίνα της Taycan μπορούν να γίνουν πέντε. Αυτό συμβαίνει σε περίπτωση που επιλεγεί ο τετραζωνικός κλιματισμός, με την πέμπτη οθόνη να έχει διαγώνιο 5.9 ιντσών και να τοποθετείται ανάμεσα από τα μπροστινά καθίσματα.

Η πλήρης αποκάλυψη του μοντέλου θα γίνει στις 4 Σεπτεμβρίου.

Σχετικά άρθρα

Ράλι Τουρκίας

Το αποτέλεσμα στο ράλι Τουρκίας, ανακάτεψε την τράπουλα σε ό,τι έχει να κάνει με την διεκδίκηση του τίτλου, με τους Οζιέ-Ινγκρασιά με το Citroen C3 WRC να κερδίζουν τον πιο δύσκολο και σκληρό αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος, οι Τάνακ-Γιερβόεγια να εγκαταλείπουν από τα ηλεκτρονικά του Toyota Ya

Ferrari

Κατά κοινή παραδοχή φέτος ο κινητήρας της Ferrari είναι σαφώς ισχυρότερος από εκείνους των Mercedes, Renault και Honda, κάτι το οποίο κάνει τα στελέχη των κατασκευαστών να απορούν τι είναι αυτό που έχουν σκεφτεί στην ιταλική ομάδα.

Nissan Titan

Όταν ο Τζέιμ Σκου διαγνώστηκε με μια σπάνια και επιθετική μορφή καρκίνου αποφάσισε να ιδρύσει το μη κερδοσκοπικό οργανισμό “The Send It”.

ERC

Μεταξύ 27-29 Σεπτεμβρίου με βάση τη Λευκωσία, εκκίνηση και τερματισμό στο παραλιακό μέτωπο των Φοινικούδων, διεξάγεται το ράλι Κύπρου.

7ος γύρος  του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος (ERC), 4ος γύρος του πρωταθλήματος Μέσης Ανατολής αλλά και 5ος γύρος του Παγκυπρίου πρωταθλήματος Ράλι.

Citroen

Φανατικοί οπαδοί της Citroen δεν υπάρχουν μόνο στην Ευρώπη, αλλά και στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού.

Η συμπλήρωση ενός αιώνα ζωής της γαλλικής εταιρείας τους έδωσε ακόμα μια σημαντική αφορμή να γιορτάσουν το πάθος τους για τα ιστορικά μοντέλα της Citroen.

11ο P.I.C.K.

Για ακόμα μία χρονιά το P.I.C.K. συγκέντρωσε πλήθος κόσμου που απόλαυσε τους αγώνες των καρτ, αλλά και οδηγών που μπόρεσαν να αγωνιστούν μεταξύ τους με ασφαλή τρόπο στο κέντρο μιας πόλης, ευκαιρία που δεν έχουν ξανά μέσα στη χρονιά.

Volkswagen Type 2

Ο χρόνος δε φέρθηκε ευγενικά στο συγκεκριμένο Volkswagen Type 2 του 1966, το οποίο βρέθηκε αρκετά ταλαιπωρημένο και γερασμένο.

Lichtenburg 400

Ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής στη Formula 1, Φερνάντο Αλόνσο είχε την πρώτη επίσημη γεύση από αγώνες τύπου Ντακάρ, οδηγώντας το Toyota Hilux στον αγώνα Lichtenburg 400,  5ος γύρος για το πρωτάθλημα της Νοτίου Αφρικής.

Mercedes - AMG

Από το 2021 η μορφή του WEC, δηλαδή του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής, θα αλλάξει σημαντικά αφού η κορυφαία κατηγορία, που σήμερα ονομάζεται LMP1, δε θα αποτελείται από μοντέλα ειδικά εξελιγμένα για αυτό το είδος αγώνων.

SEAT

Σεπτέμβριος, ο μήνας που τα παιδιά επιστρέφουν στα θρανία τους, αλλά και ο μήνας που ξεκινούν τα μαθήματα στην Επαγγελματική Σχολή της SEAT.