Είστε εδώ

Super Cars

Porsche: Δείτε πώς είναι το εσωτερικό της Taycan

του Σωτήριου Χάλλα

Στην έκθεση της Φρανκφούρτης η Porsche θα δώσει την ευκαιρία στο κοινό να δει για πρώτη φορά το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, την Taycan, όμως λίγες μέρες πριν ανοίξουν οι πύλες, αποκαλύπτει πώς θα είναι το εσωτερικό του αυτοκινήτου.

Αυτό που βλέπουμε με την πρώτη ματιά είναι ότι κυρίαρχο στοιχείο είναι οι οθόνες οι οποίες φτάνουν τις τέσσερις σε αριθμό. Οι τρεις από αυτές είναι τοποθετημένες σε σημεία που έχουμε δει και σε άλλα μοντέλα. Η μία είναι εκείνη που χρησιμοποιείται για τον έλεγχο του infotainment, η δεύτερη αντικαθιστά τον πίνακα οργάνων και η τρίτη χρησιμοποιείται για τον έλεγχο του κλιματισμού.

Αυτό που προκαλεί εντύπωση είναι η τέταρτη οθόνη η οποία είναι τοποθετημένη μπροστά από τον συνοδηγό. Αν και η γερμανική εταιρεία δεν ανέφερε πολλές λεπτομέρειες σχετικά με αυτή την οθόνη, ανέφερε ότι θα δίνει τη δυνατότητα στον συνοδηγό να αλλάζει ρυθμίσεις χωρίς να αποσπά την προσοχή του οδηγού.

Όσον αφορά την οθόνη-πίνακας οργάνων, έχει διαγώνιο 16.8 ιντσών και είναι κυρτή, ενώ τα bezels (τα περιθώρια γύρω από το πάνελ) είναι πάρα πολύ μικρά. Μάλιστα, προκειμένου να μην υπάρχουν αντανακλάσεις, έχουν χρησιμοποιηθεί πολωτικά φίλτρα.

Στα άκρα της οθόνης υπάρχουν δύο επιφάνειες αφής από τις οποίες ελέγχονται παράμετροι όπως τα φώτα και η λειτουργία των αναρτήσεων και του traction control.

Η οθόνη για τον κλιματισμό έχει διαγώνιο 8.4 ιντσών, διαθέτει ανάδραση καθώς και αναγνώριση γραφής ώστε ο χρήστης να μπορεί να εισάγει χειρόγραφα τη διεύθυνση στην οποία θέλει να τον οδηγήσει το σύστημα πλοήγησης.

Προαιρετικά, οι οθόνες στην καμπίνα της Taycan μπορούν να γίνουν πέντε. Αυτό συμβαίνει σε περίπτωση που επιλεγεί ο τετραζωνικός κλιματισμός, με την πέμπτη οθόνη να έχει διαγώνιο 5.9 ιντσών και να τοποθετείται ανάμεσα από τα μπροστινά καθίσματα.

Η πλήρης αποκάλυψη του μοντέλου θα γίνει στις 4 Σεπτεμβρίου.

Σχετικά άρθρα

To γράμμα R αποτελεί τη «σφραγίδα» που βάζει η Volkswagen στις κορυφαίες εκδόσεις των μοντέλων της.

Το 2020 θα είναι η τελευταία χρονιά που θα μπορεί κάποιος να αγοράσει την Giulietta, τουλάχιστον στην τρέχουσα μορφή της, καθώς μέχρι το τέλος του έτους η Alfa Romeo θα έχει σταματήσει την κατασκευή της.

Σύμφωνα με τo Kaspersky Family Report, πάνω από ένας στους τέσσερις (28%) γονείς με παιδί ηλικίας μεταξύ επτά και 12 ετών θεωρούν το επιβλαβές (βίαιο ή σεξουαλικό) περιεχόμενο ως τον σημαντικότερο κίνδυνο που αντιμετωπίζουν τα παιδιά ενώ βρίσκονται online.

Η εξέλιξη της αυτόνομης οδήγησης είναι ένα από τα «στοιχήματα» που θέλει να κερδίσει στο εγγύς μέλλον η Volvo.

Σύμφωνα με το αρχικό πρόγραμμα το Γκραν Πρι Αγγλίας στην πίστα του Σίλβερστον είναι προγραμματισμένο για τις 19 Ιουλίου. 

Όμως λόγω κορωνοϊού τίποτα δεν είναι σίγουρο για τη διεξαγωγή του κάτι που θα αποφασιστεί στο τέλος Απριλίου. 

Οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες ίσως χρειαστούν ενίσχυση από την Ευρωπαϊκή Ένωση, προκειμένου να μπορέσουν να αντιμετωπίσουν τις οικονομικές επιπτώσεις του κορωνοϊού.

Η χάραξη πορείας σε περιόδους μεγάλων κρίσεων, όπως αυτή που βιώνουμε με την πανδημία του κορωνοϊού, απαιτεί ψυχραιμία, μεθοδικότητα και γνώσεις.

Από τη στιγμή που παρουσιάστηκε η τελευταία γενιά του Jimny, έχουμε δει πολλές ιδέες για το πώς θα μπορούσε να είναι μια πεντάθυρη έκδοση, όμως καμία μέχρι τώρα δεν ήταν επίσημη.

Με πάνω από 76.500 κρούσματα από την πανδημία του κορωνοϊού στη Γερμανία η Volkswagen ανακοίνωσε ότι θα επεκτείνει την αναστολή της παραγωγής στα εργοστάσια που βρίσκονται στην ιδιαίτερη πατρίδα της.

Μπορεί σημαντικό ποσοστό της οικονομίας σε παγκόσμιο επίπεδο να έχει “παγώσει” λόγω του κορωνοϊού, όμως τα σχέδια των επιχειρήσεων για την επόμενη μέρα συνεχίζονται, όπως συμβαίνει και με τη μετατροπή της Racing Point σε εργοστασιακή ομάδα της Aston Martin από το 2021.