Είστε εδώ

Super Cars

Porsche Cayman Ε-volution: Φέρνει το ρεύμα της ηλεκτροκίνησης

του Γιώργου Ψαρρά

Η εξάπλωση της ηλεκτροκίνησης δεν έχει αφήσει ανεπηρέαστη την Porsche, η οποία έχει ήδη δείξει δείγματα γραφής για το πως σκοπεύει να μπει και η ίδια στην πρίζα. 

Η γερμανική εταιρία λοιπόν συμμετέχει από 9-11 Οκτωβρίου στο Συμπόσιο Ηλεκτροκίνητων Οχημάτων που πραγματοποιείται στη Στουτγάρδη, φέρνοντας και πάλι στο προσκήνιο την πρωτότυπη Cayman Ε-volution, η οποία αποδεικνύει ότι μπορούν και τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα να προσφέρουν τις επιδόσεις ενός supercar, καθώς επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,3 δευτ.

Σύμφωνα με την Porsche η Cayman Ε-volution με αυτονομία 200 χλμ. δε θα μπει στη γραμμή της παραγωγής. Στόχο έχει να προετοιμάσει το έδαφος για την αμιγώς ηλεκτροκίνητη Mission E που θα έρθει το 2019 με αυξημένη αυτονομία 500 χλμ. και δυνατότητα φόρτισης της μπαταρίας της σε ποσοστό 80% μέσα σε μονό 15 λεπτά.

Παράλληλα η Porsche υπενθυμίζει ότι ήταν η πρώτη που λάνσαρε τρία plug-in υβριδικά μοντέλα στην premium κατηγορία, ενώ σχετική τεχνογνωσία έχει αποκτήσει από τη συμμετοχή της στην κατηγορία LMP1 του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Toyota-ΒΥD

Έχει γίνει ξεκάθαρο πλέον ότι η μετάβαση στην επερχόμενη εποχή της ηλεκτροκίνησης επιβάλει τη σύναψη στρατηγικών συνεργασιών για τη σχετική έρευνα και ανάπτυξη, καθώς το κόστος είναι πολύ μεγάλο.

Ράλι Ρώμης-2ος σκέλος

Το 2ο σκέλος του ράλι Ρώμης, 5ος γύρος του ERC αποτελείτο από 10 ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές  συνολικού μήκους 81,68 χλμ. 

Και τις 10 Ειδικές Διαδρομές του β’ σκέλους τις κέρδισε ένα πλήρωμα. Οι Γκρουνιόλα-Ομέτο με Skoda Fabia R5, όμως δεν κέρδισαν…

Έφυγε για τη γειτονιά των αγγέλων εντελως ξαφνικά στα 66 χρόνια του ο Λάκης. Εκεί που αναρτούσε διαφορά θέματα από τις εκδρομές που διοργάνωνε.

Ράλι Ρώμης-1ο σκέλος

Με τα αγωνιστικά αυτοκίνητα να διασχίζουν το Κολοσσαίο στην «καρδιά» της Ρώμης, ξεκίνησε ο 2ος κύκλος του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος ράλι με τον ομώνυμο αγώνα. 

Το ράλι Ρώμης είναι ο 5ος γύρος του ERC με ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές. 

Βάλτερι Μπότας

Η silly season έχει ξεκινήσει για τα καλά στη Formula 1 αφού πλέον εκτός από τα διάφορα δημοσιεύματα για πιθανές μετακινήσεις, έχουν αρχίσει και οι οδηγοί να απαντάνε σε κάποια από αυτά και να ρίχνουν ή να κόβουν γέφυρες, ανάλογα με το τι θέλουν να πετύχουν.

Νέο κιβώτιο από τη Hyundai

Η Hyundai δημιούργησε ένα νέο αυτόματο κιβώτιο για υβριδικά μοντέλα με το οποίο υπόσχεται ταχύτερες, ομαλότερες και πιο ακριβείς αλλαγές ταχυτήτων το οποίο ονομάζεται Active Shift Control (ASC).

Skoda

To επόμενο στάδιο μετά την επικαιροποίηση ενός μοντέλου είναι να μπει στη γραμμή παραγωγής, κάτι που μόλις έπραξε η Skoda με τη Superb.

McLaren

Κάθε McLaren F1 αποτελεί κάτι το ξεχωριστό αφού η βρετανική μάρκα παρήγαγε μόλις 106 μονάδες με τις 64 από αυτές να έχουν τη δυνατότητα να κυκλοφορήσουν νόμιμα στο δρόμο, οπότε οι τιμές τους εκτοξεύονται σε δυσθεώρητα ύψη, κάθε φορά που μία από αυτές βγαίνει σε δημοπρασία.

Haas

Οι κακές εμφανίσεις του Γκροζάν στο πρώτο μισό του πρωταθλήματος του 2018 αλλά και στο φετινό θέτουν σε κίνδυνο τη θέση του στην ομάδα της Haas με το Γκραν Πρι της Βρετανίας να επιδεινώνει τη θέση του.

Renault Fuego Turbo

Με μια δόση ρομαντισμού οδηγήσαμε το ιστορικό Fuego Turbo σε εκδήλωση που διοργάνωσε πρόσφατα η Renault στη Γαλλία με αφορμή τη συμπλήρωση 40 ετών από την πρώτη της νίκη στη Formula 1 με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα.