Είστε εδώ

Super Cars

Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid: Βάζει φωτιά στην άσφαλτο και σκάβει το χώμα (video)

του Σωτήριου Χάλλα

Δε βλέπουμε συχνά τα ακριβά SUV όπως η Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid να χρησιμοποιούνται σε σκληρές συνθήκες και έτσι τείνουμε να ξεχάσουμε ότι έχουν και σκληροτράχηλη πλευρά.

Ευτυχώς, το βίντεο που ακολουθεί φροντίζει να μας το υπενθυμίσει με τον καλύτερο τρόπο, αφού σε αυτό βλέπουμε το γερμανικό SUV να κάνει το γύρο μιας μισοτελειωμένης πίστας. Πρόκειται για το Gotland Ring, ένα σιρκουί 4.2 χλμ. στο οποίο η ασφαλτόστρωση έχει ολοκληρωθεί στα 3.2 χλμ.

Αυτό δίνει την ευκαιρία στον Γερμανό οδηγό αγώνων, Τιμ Σρικ, να απομυζήσει κάθε ικμάδα του ισχυρότερου SUV στην ιστορία της Porsche. Πριν συνεχίσουμε να αναφέρουμε ότι ο θερμικός υπερτροφοδοτούμενος V8 κινητήρας των 4.0 λίτρων αποδίδει 550 ίππους και συνδυάζεται με ηλεκτρικό που αποδίδει 136 ίππους. Η συνολική ισχύς φτάνει τους 680 ίππους και τα 900 Nm ροπής, οπότε τα 3.6 δευτερόλεπτα για το 0-100 χλμ./ώρα και τα 295 χλμ./ώρα τελικής ταχύτητας, έρχονται φυσικά.

Το βίντεο είναι εντυπωσιακό ήδη από το ξεκίνημα αφού προκαλεί θαυμασμό το γεγονός ότι ένα ψηλό, ογκώδες και βαρύ SUV μπορεί να “επιτίθεται” στις στροφές με τόση ταχύτητα και σταθερότητα, όμως το πραγματικό “πάρτυ” γίνεται όταν μπαίνουμε στο χωμάτινο κομμάτι. Εκεί βλέπεις το αυτοκίνητο να κινείται σε τροχιές που η έξοδος φαντάζει βέβαιη, όμως τελικά παραμένει πεισματικά κολλημένο στη γραμμή του, ενώ το αποκορύφωμα έρχεται όταν σε μία σχετικά σύντομη ευθεία, βλέπουμε το κοντέρ να φτάνει μέχρι και τα 180 χλμ./ώρα, ταχύτητα που είναι πολύ μεγάλη ακόμα και αν κινείσαι σε άσφαλτο, πόσο μάλλον σε χώμα.

Τα σύγχρονα SUV στην κατηγορία της Cayenne έχουν εξελιχθεί πάρα πολύ τα τελευταία χρόνια και μπορούν πλέον να κινούνται με περίσσια ευκολία, σε τερέν που δεν τα πάνε συνήθως οι ιδιοκτήτες τους, με ταχύτητες απαγορευτικές ακόμα και για αυτοκινητόδρομους και αυτό μόνο θετικό μπορεί να είναι, αφού δείχνει πόσο γρήγορα εξελίσσεται η αυτοκινητοβιομηχανία.

Σχετικά άρθρα

Νέο Volkswagen ID. Space Vizzion Concept

Αφού η Volkswagen μας έδειξε στις αρχές του μήνα τα πρώτα σκίτσα του νέου ID. Space Vizzion Concept τώρα ήρθε η ώρα να προβεί στην πλήρη αποκάλυψη του, καθώς πραγματοποιεί το ντεμπούτο του στο Λος Άντζελες.  

Formula 1-R.B. Aston Martin-Honda

Η R.B. Aston Martin θα έχει οδηγικό δίδυμο και για το 2020 τους Φερστάπεν, Άλμπον και μοτέρ Honda.

Scuderia Toro Rosso

Ποιο ευτυχισμένοι από τους ανθρώπους της Toro Rosso δεν πρέπει να υπάρχουν αυτές τις μέρες.

Ο λόγος είναι η ανεπάντεχη 2η θέση του Γκασλί στο Γκραν Πρι της Βραζιλίας.

Toyota RAV4

Στην έκθεση αυτοκινήτου του Λος Άντζελες που θα πραγματοποιηθεί 22 Νοεμβρίου – 1 Δεκεμβρίου, η Toyota παρουσίασε μία νέα έκδοση του RAV4, η οποία κινείται από plug-in υβριδικό σύνολο και θα ονομάζεται RAV4 Prime.

Αston Martin DBX

Και τώρα τι γίνεται; Μπορεί η Lamborghini Urus, το Range Rover Autobiography και η Porsche Cayenne να έχουν σηκώσει ψηλά τη σημαία στα πολυτελή SUV, αλλά με την εμφάνιση της Aston Martin DBX η τράπουλα ανακατεύεται πάρα πολύ.

Jaguar ΧJ Collection

Λίγο πριν τη δύση της υφιστάμενης XJ η Jaguar ανατέλλει στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού μια συλλεκτική της έκδοση ονόματι Collection.

Scuderia Toro Rosso

Ποιο ευτυχισμένοι από τους ανθρώπους της Toro Rosso δεν πρέπει να υπάρχουν αυτές τις μέρες. Ο λόγος είναι η ανεπάντεχη 2η θέση του Γκασλί στο Γκραν Πρι της Βραζιλίας. 

Ντακάρ 2020

Μετά από τρεις 10ετίες στην Αφρική, και 11 διοργανώσεις στη Λατινική Αμερική, η Σαουδική Αραβία θα είναι το 30ό κράτος που θα φιλοξενήσει τον πιο σκληρό αγώνα αντοχής ανθρώπων και μηχανών., το Ντακάρ του 2020. 

Ρος Μπρον

Στο Γκραν Πρι Βραζιλίας είδαμε πολλά συναρπαστικά γεγονότα, μεταξύ των οποίων και ο τρόπος που επέλεξε να επανεκκινήσει τον αγώνα ο Μαξ Φερστάπεν, όταν έληξε η τελευταία περίοδος του αυτοκινήτου ασφαλείας με τον Ολλανδό να είναι στην κορυφή της κατάταξης.

Ντουμπάι

Εκτός από το θεσμό Car of the Year, υπάρχει και ο Women’s World Car Of The Year στο οποίο ψηφίζεται το αυτοκίνητο της χρονιάς, όμως σε αυτή την περίπτωση, στην ψηφοφορία συμμετέχουν αποκλειστικά γυναίκες.