Είστε εδώ

Super Cars

Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid: Βάζει φωτιά στην άσφαλτο και σκάβει το χώμα (video)

του Σωτήριου Χάλλα

Δε βλέπουμε συχνά τα ακριβά SUV όπως η Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid να χρησιμοποιούνται σε σκληρές συνθήκες και έτσι τείνουμε να ξεχάσουμε ότι έχουν και σκληροτράχηλη πλευρά.

Ευτυχώς, το βίντεο που ακολουθεί φροντίζει να μας το υπενθυμίσει με τον καλύτερο τρόπο, αφού σε αυτό βλέπουμε το γερμανικό SUV να κάνει το γύρο μιας μισοτελειωμένης πίστας. Πρόκειται για το Gotland Ring, ένα σιρκουί 4.2 χλμ. στο οποίο η ασφαλτόστρωση έχει ολοκληρωθεί στα 3.2 χλμ.

Αυτό δίνει την ευκαιρία στον Γερμανό οδηγό αγώνων, Τιμ Σρικ, να απομυζήσει κάθε ικμάδα του ισχυρότερου SUV στην ιστορία της Porsche. Πριν συνεχίσουμε να αναφέρουμε ότι ο θερμικός υπερτροφοδοτούμενος V8 κινητήρας των 4.0 λίτρων αποδίδει 550 ίππους και συνδυάζεται με ηλεκτρικό που αποδίδει 136 ίππους. Η συνολική ισχύς φτάνει τους 680 ίππους και τα 900 Nm ροπής, οπότε τα 3.6 δευτερόλεπτα για το 0-100 χλμ./ώρα και τα 295 χλμ./ώρα τελικής ταχύτητας, έρχονται φυσικά.

Το βίντεο είναι εντυπωσιακό ήδη από το ξεκίνημα αφού προκαλεί θαυμασμό το γεγονός ότι ένα ψηλό, ογκώδες και βαρύ SUV μπορεί να “επιτίθεται” στις στροφές με τόση ταχύτητα και σταθερότητα, όμως το πραγματικό “πάρτυ” γίνεται όταν μπαίνουμε στο χωμάτινο κομμάτι. Εκεί βλέπεις το αυτοκίνητο να κινείται σε τροχιές που η έξοδος φαντάζει βέβαιη, όμως τελικά παραμένει πεισματικά κολλημένο στη γραμμή του, ενώ το αποκορύφωμα έρχεται όταν σε μία σχετικά σύντομη ευθεία, βλέπουμε το κοντέρ να φτάνει μέχρι και τα 180 χλμ./ώρα, ταχύτητα που είναι πολύ μεγάλη ακόμα και αν κινείσαι σε άσφαλτο, πόσο μάλλον σε χώμα.

Τα σύγχρονα SUV στην κατηγορία της Cayenne έχουν εξελιχθεί πάρα πολύ τα τελευταία χρόνια και μπορούν πλέον να κινούνται με περίσσια ευκολία, σε τερέν που δεν τα πάνε συνήθως οι ιδιοκτήτες τους, με ταχύτητες απαγορευτικές ακόμα και για αυτοκινητόδρομους και αυτό μόνο θετικό μπορεί να είναι, αφού δείχνει πόσο γρήγορα εξελίσσεται η αυτοκινητοβιομηχανία.

Σχετικά άρθρα

Ράλι Τουρκίας

Το αποτέλεσμα στο ράλι Τουρκίας, ανακάτεψε την τράπουλα σε ό,τι έχει να κάνει με την διεκδίκηση του τίτλου, με τους Οζιέ-Ινγκρασιά με το Citroen C3 WRC να κερδίζουν τον πιο δύσκολο και σκληρό αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος, οι Τάνακ-Γιερβόεγια να εγκαταλείπουν από τα ηλεκτρονικά του Toyota Ya

Ferrari

Κατά κοινή παραδοχή φέτος ο κινητήρας της Ferrari είναι σαφώς ισχυρότερος από εκείνους των Mercedes, Renault και Honda, κάτι το οποίο κάνει τα στελέχη των κατασκευαστών να απορούν τι είναι αυτό που έχουν σκεφτεί στην ιταλική ομάδα.

Nissan Titan

Όταν ο Τζέιμ Σκου διαγνώστηκε με μια σπάνια και επιθετική μορφή καρκίνου αποφάσισε να ιδρύσει το μη κερδοσκοπικό οργανισμό “The Send It”.

ERC

Μεταξύ 27-29 Σεπτεμβρίου με βάση τη Λευκωσία, εκκίνηση και τερματισμό στο παραλιακό μέτωπο των Φοινικούδων, διεξάγεται το ράλι Κύπρου.

7ος γύρος  του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος (ERC), 4ος γύρος του πρωταθλήματος Μέσης Ανατολής αλλά και 5ος γύρος του Παγκυπρίου πρωταθλήματος Ράλι.

Citroen

Φανατικοί οπαδοί της Citroen δεν υπάρχουν μόνο στην Ευρώπη, αλλά και στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού.

Η συμπλήρωση ενός αιώνα ζωής της γαλλικής εταιρείας τους έδωσε ακόμα μια σημαντική αφορμή να γιορτάσουν το πάθος τους για τα ιστορικά μοντέλα της Citroen.

11ο P.I.C.K.

Για ακόμα μία χρονιά το P.I.C.K. συγκέντρωσε πλήθος κόσμου που απόλαυσε τους αγώνες των καρτ, αλλά και οδηγών που μπόρεσαν να αγωνιστούν μεταξύ τους με ασφαλή τρόπο στο κέντρο μιας πόλης, ευκαιρία που δεν έχουν ξανά μέσα στη χρονιά.

Volkswagen Type 2

Ο χρόνος δε φέρθηκε ευγενικά στο συγκεκριμένο Volkswagen Type 2 του 1966, το οποίο βρέθηκε αρκετά ταλαιπωρημένο και γερασμένο.

Lichtenburg 400

Ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής στη Formula 1, Φερνάντο Αλόνσο είχε την πρώτη επίσημη γεύση από αγώνες τύπου Ντακάρ, οδηγώντας το Toyota Hilux στον αγώνα Lichtenburg 400,  5ος γύρος για το πρωτάθλημα της Νοτίου Αφρικής.

Mercedes - AMG

Από το 2021 η μορφή του WEC, δηλαδή του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής, θα αλλάξει σημαντικά αφού η κορυφαία κατηγορία, που σήμερα ονομάζεται LMP1, δε θα αποτελείται από μοντέλα ειδικά εξελιγμένα για αυτό το είδος αγώνων.

SEAT

Σεπτέμβριος, ο μήνας που τα παιδιά επιστρέφουν στα θρανία τους, αλλά και ο μήνας που ξεκινούν τα μαθήματα στην Επαγγελματική Σχολή της SEAT.