Είστε εδώ

Super Cars

Porsche 911 Targa:Ιεροτελεστία το άνοιγμα της οροφής

του Γιώργου Ψαρρά

Δυναμικά ξεκινάει η εβδομάδα μας με την παγκόσμια πρεμιέρα της νέας 911 Targa, η οποία πραγματοποιήθηκε μέσω του διαδικτυακού καναλιού 9:11 Magazine της Porsche.

Να υπενθυμίσουμε ότι η νέα 911 μετά από το coupe και cabriolet αμάξωμα της, πλέον διατίθεται και ως Targa. Διακρίνεται για το χαρακτηριστικό άνοιγμα της οροφής (το πίσω γυάλινο τμήμα σηκώνεται προς τα πίσω και ανασηκώνεται η υφασμάτινη οροφή) και το κεντρικό roll bar. Η ιστορία της 911 Targa ξεκίνησε το 1965, ενώ σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία των supercars η οροφή της μπορεί να ανοίξει και να κλείσει σε μόλις 19 δευτ.

Ο κινητήρας της νέας 911 Targa 4 είναι ένας εξακύλινδρός επίπεδος twin-turbo 3.0 λίτρων, ο οποίος παράγει 385 ίππους, 15 περισσότερους ίππους σε σύγκριση με το απερχόμενο μοντέλο, ενώ η ροπή των 450 Nm διοχετεύεται από τις 1.950 έως 5.000 σ.α.λ. Σε συνδυασμό με το προαιρετικό πακέτο Sport Chronο η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται εντός 4,2 δευτ. και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 289 χλμ./ώρα.

Συνεχίζουμε με την ισχυρότερη 911 Targa 4S, η οποία τροφοδοτείται από τον ίδιο κινητήρα με την ισχύ όμως να βρίσκεται στους 450 ίππους (+30 ίπποι) και τη ροπή στα 530 Nm (+30 Νm) από τις 2.300 έως τις 5.000 σ.α.λ., ενώ οι επιδόσεις της αναφέρουν επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα εντός 3,6 δευτ. και τελική ταχύτητα 304 χλμ./ώρα.

Αμφότερες οι νέες 911 Targa 4 και 911 Targa 4S συνδυάζονται με το στάνταρ αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων PDK και έξυπνο σύστημα τετρακίνησης PTM. Εναλλακτικά η νέα 911 Targa 4S μπορεί να ταιριάξει προαιρετικά με μηχανικό κιβώτιο 7 σχέσεων, το οποίο συνοδεύεται από το πακέτο Sport Chrono.

Για πρώτη φορά και οι δυο αποκτούν adaptive cruise control, ενώ χάρη στη λειτουργία Smartlift η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος αυξομειώνεται. Οι αισθητήρες που βρίσκονται στους εμπρός τροχούς μπορούν να ανιχνεύσουν νερά στους δρόμους και να ενημερώσουν με ένδειξη στον πίνακα οργάνων τον οδηγό να ενεργοποιήσει το πρόγραμμα Wet, το οποίο αυξάνει την σταθερότητα του οχήματος σε ολισθηρές επιφάνειες.

Στάνταρ είναι επίσης το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μεταβλητό σύστημα απόσβεσης PASM (Porsche Active Suspension Management) στις νέες 911 Targa, αυξάνοντας τα επίπεδα άνεσης και χειρισμού του οχήματος, ενώ προσφέρει τα προγράμματα οδήγησης Normal και Sport.

Η νέα 911 Targa 4 πατάει σε τροχούς 19 ιντσών μπροστά και 20 ιντσών πίσω, οι οποίοι ντύνονται με ελαστικά διαστάσεων 235/40 ΖR και 295/35 ZR πίσω. Η νέα  911 Targa 4S τώρα πατάει σε τροχούς 20 ιντσών μπροστά και 21 ιντσών πίσω, με ελαστικά διαστάσεων 245/35 ZR και 305/30 ZR αντίστοιχα. 

Για την πέδηση της η νέα 911 Targa 4 χρησιμοποιεί δίσκους φρένων 330 χλστ. σε όλους τους τροχούς με δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων. Οι δαγκάνες φρένων της νέας 911 Targa 4S έχουν κόκκινο χρώμα, έξι έμβολα στον μπροστινό άξονα, τέσσερα στον πίσω, ενώ οι δίσκοι είναι διαμέτρου 350 χλστ. εμπρός-πίσω.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Ας μιλήσουμε με ειλικρίνεια, σχεδόν όλοι όταν οδηγούμε είτε ρίχνουμε «κλεφτές» ματιές στην οθόνη του κινητού μας τηλεφώνου, είτε στέλνουμε γραπτό μήνυμα, είτε κάνουμε “Likes” στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είτε το κρατάμε στο αφτί μας και μιλάμε.

Εκτός από τους θεατές, στους αγώνες του 2020 θα απουσιάζουν και πολλά μέλη των ομάδων, καθώς η FIA έθεσε περιορισμούς στο πόσα άτομα μπορεί να φέρει η κάθε μία στην πίστα.

Πιο ξεκάθαρη μορφή έχει αρχίσει να παίρνει η συνεργασία μεταξύ Ford και Volkswagen, καθώς το εποπτικό συμβούλιο της γερμανικής εταιρείας ενέκρινε τη σύναψη περαιτέρω συμβολαίων με τους Αμερικανούς.

Μαζί με την ανακοίνωση των μελλοντικών κινήσεών της, η Renault αποκάλυψε επίσημα ότι δε σκοπεύει να αποχωρήσει από τη Formula 1, παρά το γεγονός ότι πρόκειται να προχωρήσει σε περικοπές οι οποίες θα φτάσουν τα 2 δισεκατομμύρια ευρώ μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.

Όσο και αν ψάξετε κάτι αντίστοιχο δεν θα βρείτε. Το MX-5 είναι μόνο του μια κατηγορία και το αγοράζεις συνειδητά για αυτό που είναι. Μικρό σε χώρους το ιαπωνικό roadster,  αποκλειστικά 2θέσιο, χωρίς πολλές θέσεις μικροαντικειμένων, και με θέση οδήγησης που απέχει ελάχιστα εκ. από την άσφαλτο.

Το 2019 στο Σαλόνι της Φρανκφούρτης πραγματοποιήθηκε η παγκόσμια πρεμιέρα της Lamborghini Sian FKP 37, ωστόσο τώρα κάνει το δεύτερο ντεμπούτο της.

Ο Ντάνιελ Ρικιάρντο ήταν ένας από τους δύο βασικούς υποψήφιους για την αντικατάσταση του Σεμπάστιαν Φέτελ όταν ο Γερμανός οδηγός και η Ferrari ανακοίνωσαν ότι δε θα συνεχίσουν την κοινή πορεία τους μετά το τέλος του 2020, όμως στο Μαρανέλο προτίμησαν να τοποθετήσουν τον Κάρλος Σάινθ δίπλα στο Σαρ

Ήταν που ήταν το κλίμα στραβό στη Williams, οι αγώνες δεν έχουν ξεκινήσει, τα προβλήματα με τους χορηγούς είναι πλέον έντονα καθώς δεν υπάρχει προβολή αφού τα μονοθέσια είναι ακόμα σκεπασμένα, όλα αυτά σε συνδυασμό με τι οικονομικές δυσκολίες των τελευταίων ετών,  η άλλοτε κραταιά ομάδα του Φρανκ

Μετά από πολύμηνη αναμονή το νέο Volkswagen Nivus επιτέλους βγήκε από τα παρασκήνια για την παγκόσμια πρεμιέρα του.

Αν και η Lancia δραστηριοποιείται τα τελευταία χρόνια μόνο στην Ιταλία, προσφέροντας στο αγοραστικό κοινό μόνο ένα μοντέλο, την Ypsilon, οι πωλήσεις της είναι σημαντικά καλύτερες του αναμενόμενου, με αποτέλεσμα το μικρό μοντέλο να δέχεται συνεχώς βελτιώσεις.