Είστε εδώ

Super Cars

Porsche 911 GTS: Τώρα και με turbo κινητήρα 450 ίππων

του Γιώργου Ψαρρά

Επέκταση στη γκάμα της 911 ανακοίνωσε η Porsche, καθώς θα προσφέρεται με πέντε νέες GTS εκδόσεις.

Σύμφωνα λοιπόν με τη γερμανική εταιρία από το Μάρτιο του 2017 στην αγορά της Γερμανίας αρχικά θα διατίθενται η 911 Carrera GTS με κίνηση στους πίσω τροχούς, η  τετρακίνητη 911 Carrera 4 GTS  με coupe και cabriolet αμάξωμα και η τετρακίνητη 911 Targa 4 GTS.

Η 911 GTS θα τροφοδοτείται από ένα turbo εξακύλινδρο επίπεδο κινητήρα, ο οποίος θα έχει ισχύ 450 ίππων, δηλαδή 30 ίππους περισσότερους από την 911 Carrera S και 20 ίππους παραπάνω από την αντίστοιχη Carrera GTS με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα. Όλες οι εκδόσεις θα είναι διαθέσιμες με μηχανικό κιβώτιο 7 ταχυτήτων ή προαιρετικά με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PDK της Porsche. Αναφορικά με τη ροπή των 550 Νm αυτή θα προσφέρεται μεταξύ των 2.150-5.000 σ.α.λ. Σε όλες  τις εκδόσεις GTS θα υπάρχει στο στάνταρ εξοπλισμό το Porsche Active Suspension Management (PASM), το οποίο στα coupe GTS χαμηλώνει το αμάξωμα κατά 10 χλστ. Την καλύτερη επιτάχυνση θα προσφέρει η 911 Carrera 4 GTS Coupe με το αυτόματο κιβώτιο και το Chrono Package στο βασικό εξοπλισμό που θα της επιτρέπουν να ολοκληρώνει το 0-100 χλμ./ώρα μέσα σε μόλις 3,6 δευτ., ενώ όλες οι GTS εκδόσεις της 911 θα υπερβαίνουν σε τελική ταχύτητα τα 300 χλμ./ώρα.

Εμφανισιακά οι 911 GTS θα ξεχωρίζουν από το μπροστινό τμήμα που είναι αεροδυναμικά βελτιωμένο, από τη ψηλότερη πίσω αεροτομή, το χαμηλό εμπρός σπόιλερ, τα σκουρόχρωμα πίσω φωτιστικά σώματα, την κεντρικά τοποθετημένη διπλή εξάτμιση σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα και τα λογότυπα GTS στις πόρτες.

Σχετικά άρθρα

Γκραν Πρι Γαλλίας

Η Γαλλία επέστρεψε μετά από 10 χρόνια στο αγωνιστικό καλεντάρι της Formula 1 και το έκανε με έναν αγώνα ο οποίος χάρη στην επεισοδιακή εκκίνηση μας κράτησε το ενδιαφέρον σε όλη τη διάρκεια και μας προσέφερε πάρα πολλές προσπεράσεις.

Ράλι Ιπρ

Τον αγώνα της πατρίδας τους τίμησαν οι Νεβίλ-Γκιλσούλ και οδηγώντας το Hyundai i20 R5 στα χρώματα της Βελγικής αντιπροσωπείας κέρδισαν το ράλι Ιπρ. Το εργοστασιακό πλήρωμα της Hyundai Motorsport «έγραψαν» τους ταχύτερους χρόνους στις 15 από τις 23 Ειδικές Διαδρομές .

Pirelli P Zero Velo

Στο πλαίσιο του Γαλλικού Γκραν Πρι, η Pirelli παρουσίασε το καινούργιο ελαστικό για το αγωνιστικό ποδήλατο, το P Zero Velo. Ένα ελαστικό που για την εξέλιξή του συμπληρώθηκε ένας κύκλος δύο χρόνων. 

Γκραν Πρι Γαλλίας

Η πίστα του Λε Καστελέ, εκεί όπου διεξάγεται το Γαλλικό Γκραν Πρι στις 24 Ιουνίου,  είναι από τις πιο τεχνικές, καθώς συνδυάζει υψηλές ταχύτητες με διαρκή εναλλαγή στροφών. 

Η τελική ταχύτητα στην πίστα των 5.861 χλμ. με τις 15 στροφές θα ξεπεράσει τα 330 χλμ. 

Γκραν Πρι Γαλλίας

Αν και διαξάγεται πρώτη φορά το Γαλλικό Γκραν Πρι με αυτών των κανονισμών μονοθέσια της Formula 1, εντούτοις από τις δοκιμές προέκυψαν πολλά ενδιαφέροντα στοιχεία. 

Rotax MAX Challenge

Στη Θεσσαλονίκη και στη πίστα «Drive Park» συνεχίστηκε ο 2ος γύρος του θεσμού Rotax MAX Challenge  Το εγχείρημα της Rotax Hellas να «ανεβάσει» αγώνα του επάθλου της στη Θεσσαλονίκη ύστερα από 10 χρόνια, έστησε στο grid 34 συμμετοχές. 

Γκραν Πρι Γαλλίας - Κατατακτήριες

Μετά από 10 χρόνια απουσίας του γαλλικού Γκραν Πρι από το καλεντάρι της Formula 1 και 28 χρόνια από τον τελευταίο αγώνα που έγινε στην πίστα Paul Ricard ολοκληρώθηκαν οι πρώτες κατατακτήριες για τον αγώνα του 2018.

Skoda

Ο καταμερισμός σημαντικών αρμοδιοτήτων στον Όμιλο Volkswagen επεκτείνεται και στη Skoda.

Γκραν Πρι Γαλλίας - FP3

Η τρίτη περίοδος των ελεύθερων δοκιμών στην πίστα Paul Ricard όπου γίνεται το Γκραν Πρι Γαλλίας μας επιφύλασσε μια αρνητική έκπληξη καθώς η βροχή περιόρισε κατά πολύ τους γύρους των οδηγών.

Γκραν Πρι Γαλλίας

Παραδοσιακά οι οδηγοί μετά τις δύο πρώτες περιόδους ελεύθερων δοκιμών της Παρασκευής έχουν μια συνάντηση με τους τεχνικούς της FIA στην οποία εκφράζουν τα θέματα που κατά καιρούς τους απασχολούν.