Είστε εδώ

Super Cars

Porsche 911 Carrera S: Άλλη ισχύ δηλώνει, άλλη έχει

του Σωτήριου Χάλλα

Το να δηλώνει μια εταιρεία ότι ένα μοντέλο της αποδίδει λιγότερη ισχύ από την πραγματική δεν είναι κάτι ασυνήθιστο αφού το έχουμε δει αρκετές φορές στο παρελθόν, από διάφορες εταιρείες με την εταιρεία να μην είναι πάντα η ίδια.

Μεταξύ αυτών των μοντέλων μάλλον πρέπει να συμπεριλαμβάνουμε από εδώ και στο εξής τη νέα Porsche 911 Carrera S. Σύμφωνα με τη γερμανική μάρκα το εμβληματικό sports car της στη συγκεκριμένη έκδοση αποδίδει 450 ίππους και 528 Nm ροπής από τον επίπεδο, διπλά υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 3.0 λίτρων.

Ωστόσο, μάλλον αυτά τα νούμερα είναι μικρά αφού σε μία πρόσφατη δυναμομέτρηση το αποτέλεσμα έδειξε 420 ίππους και 550 Nm στους τροχούς. Αν θεωρήσουμε ότι οι απώλειες ισχύος από τον στροφαλοφόρο άξονα μέχρι τους τροχούς φτάνουν το 15%, αυτό σημαίνει ότι η πραγματική απόδοση του κινητήρα αγγίζει τους 483 ίππους και τα 633 Nm ροπής.

Συνήθως, οι λόγοι που μια εταιρεία δηλώνει μειωμένη ιπποδύναμη σε σχέση με την πραγματική είναι φορολογικοί αφού σε ορισμένες χώρες, όπως η Γερμανία, η φορολόγηση γίνεται με βάση την ιπποδύναμη.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

To νέο e-Racer είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο αγωνιστικό όχημα της Cupra, το οποίο δείχνει το «ρεύμα» που θα επικρατήσει μάλλον στο μηχανοκίνητο αθλητισμό του μέλλοντος.

Το πρώτο τριήμερο των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης στην πίστα της Βαρκελώνης τελείωσε ακριβώς με τον ίδιο τρόπο που ξεκίνησε, δηλαδή με τη Mercedes να κάνει τους δύο καλύτερους χρόνους της ημέρας.

Καυτό αναμένεται να είναι το Σαββατοκύριακο 22-23 Φεβρουαρίου καθώς είναι προγραμματισμένες οι αρχαιρεσίες για το νέο Δ.Σ. της ΟΜΑΕ.

Σύμφωνα με πληροφορίες τα σωματεία που θα ρίξουν την ψήφο τους στην κάλπη είναι 31.

Σίγουρα το σκανδιναβικό ντιζάιν της Volvo είναι διαχρονικό, ωστόσο υπάρχουν πάντα περιθώρια για μικρές έστω αλλαγές.

Μπορεί να επικρατεί «ησυχία» λόγω της μεσημεριανής παύσης στην πίστα της Βαρκελώνης, όμως όλοι ασχολούνται με το DAS (Dual Axis Steering) της Mercedes, που μεταβάλει τις γωνίες των μπροστινών τροχών και κατά πόσο είναι νόμιμο ή όχι με τη Mercedes να υποστηρίζει ότι είναι νόμιμο, ισχυρίζοντας ότι

Η Maserati είναι μια από τις θρυλικές ιταλικές εταιρίες συνδεδεμένη με τον μαγικό κόσμο των αγώνων. Η Maserati λοιπόν απουσιάζει μεγάλο διάστημα από τους αγώνες παγκόσμιας ακτινοβολίας.

Στο πλαίσιο αποκάλυψης του νέου Cupra Leon πρεμιέρα έκανε και το νέο αγωνιστικό αυτοκίνητο τουρισμού (TCR) Leon Competiciοn.

Η πρώτη επίσημη περίοδος των δοκιμών ολοκληρώνεται την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου στην πίστα της Βαρκελώνης και όλοι πλέον ασχολούνται με το σύστημα DAS που φέρει η Mercedes στα μονοθέσιά της και αφορά την «τοποθέτηση» των μπροστινών τροχών στην πίστα (

Ευχάριστα είναι τα νέα, αν έχετε παραγγείλει μια από τις μόλις 130 Lotus Evija, καθώς η έναρξη της παραγωγής και των παραδόσεων της θα ξεκινήσει το ερχόμενο καλοκαίρι.

Στις 19 Φεβρουαρίου ξεκίνησαν οι χειμερινές δοκιμές της Formula 1 για το 2020, με τις 10 ομάδες να κάνουν πάρα πολλά χιλιόμετρα στην πίστα της Βαρκελώνης προκειμένου να μαζέψουν όσο το δυνατόν περισσότερα δεδομένα.