Είστε εδώ

Super Cars

Polestar: Παρουσίαση του πρώτου της μοντέλου στην Ευρώπη

του Σωτήριου Χάλλα

Η Polestar αποτελούσε πάντα το αγωνιστικό παρακλάδι της Volvo όμως τα τελευταία χρόνια οι Σουηδοί άλλαξαν κατεύθυνση στην εταιρεία και πλέον ασχολείται αποκλειστικά με την κυκλοφορία ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Το πρώτο της μοντέλο είναι το Polestar 1 το οποίο όντας η πρώτη προσπάθεια της εταιρείας θα είναι υβριδικό. Για την κίνησή του συνδυάζει κινητήρα εσωτερικής καύσης με χωρητικότητα 2.0 λίτρων με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες με τη συνολική απόδοση να φτάνει τους 600 ίππους και τα 1.000 Nm ροπής.

Η πρώτη παρουσίαση του μοντέλου έγινε τον Οκτώβριο όμως επειδή ήταν στατική η εταιρεία αποφάσισε να το δείξει πρώτη φορά εν κινήσει μπροστά σε κοινό στο φεστιβάλ ταχύτητας του Goodwood.

Πίσω από το τιμόνι ου θα βρίσκεται ο δοκιμαστής της εταιρείας Χοακίμ Ράιντολμ ο οποίος είναι πρώην οδηγός ράλι με νίκες σε εθνικό επίπεδο και μηχανικός στον τομέα του σασί τόσο στη Volvo όσο και στη Saab παλαιότερα.

Η Polestar επέλεξε το Goodwood αφ’ ενός λόγω της ιστορίας του θεσμού και αφ’ ετέρου λόγω των πολύ καλών πωλήσεων του μοντέλου σε όλη τη Βόρεια Ευρώπη αλλά και στη Βρετανία ειδικότερα.

Επόμενος σημαντικός σταθμός για το Polestar 1 είναι η στατική του παρουσίαση στην περιοχή Pebble Beach της Βόρειας Αμερικής τον Αύγουστο.

 

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Γκραν Πρι Γαλλίας

Η Γαλλία επέστρεψε μετά από 10 χρόνια στο αγωνιστικό καλεντάρι της Formula 1 και το έκανε με έναν αγώνα ο οποίος χάρη στην επεισοδιακή εκκίνηση μας κράτησε το ενδιαφέρον σε όλη τη διάρκεια και μας προσέφερε πάρα πολλές προσπεράσεις.

Ράλι Ιπρ

Τον αγώνα της πατρίδας τους τίμησαν οι Νεβίλ-Γκιλσούλ και οδηγώντας το Hyundai i20 R5 στα χρώματα της Βελγικής αντιπροσωπείας κέρδισαν το ράλι Ιπρ. Το εργοστασιακό πλήρωμα της Hyundai Motorsport «έγραψαν» τους ταχύτερους χρόνους στις 15 από τις 23 Ειδικές Διαδρομές .

Pirelli P Zero Velo

Στο πλαίσιο του Γαλλικού Γκραν Πρι, η Pirelli παρουσίασε το καινούργιο ελαστικό για το αγωνιστικό ποδήλατο, το P Zero Velo. Ένα ελαστικό που για την εξέλιξή του συμπληρώθηκε ένας κύκλος δύο χρόνων. 

Γκραν Πρι Γαλλίας

Η πίστα του Λε Καστελέ, εκεί όπου διεξάγεται το Γαλλικό Γκραν Πρι στις 24 Ιουνίου,  είναι από τις πιο τεχνικές, καθώς συνδυάζει υψηλές ταχύτητες με διαρκή εναλλαγή στροφών. 

Η τελική ταχύτητα στην πίστα των 5.861 χλμ. με τις 15 στροφές θα ξεπεράσει τα 330 χλμ. 

Γκραν Πρι Γαλλίας

Αν και διαξάγεται πρώτη φορά το Γαλλικό Γκραν Πρι με αυτών των κανονισμών μονοθέσια της Formula 1, εντούτοις από τις δοκιμές προέκυψαν πολλά ενδιαφέροντα στοιχεία. 

Rotax MAX Challenge

Στη Θεσσαλονίκη και στη πίστα «Drive Park» συνεχίστηκε ο 2ος γύρος του θεσμού Rotax MAX Challenge  Το εγχείρημα της Rotax Hellas να «ανεβάσει» αγώνα του επάθλου της στη Θεσσαλονίκη ύστερα από 10 χρόνια, έστησε στο grid 34 συμμετοχές. 

Γκραν Πρι Γαλλίας - Κατατακτήριες

Μετά από 10 χρόνια απουσίας του γαλλικού Γκραν Πρι από το καλεντάρι της Formula 1 και 28 χρόνια από τον τελευταίο αγώνα που έγινε στην πίστα Paul Ricard ολοκληρώθηκαν οι πρώτες κατατακτήριες για τον αγώνα του 2018.

Skoda

Ο καταμερισμός σημαντικών αρμοδιοτήτων στον Όμιλο Volkswagen επεκτείνεται και στη Skoda.

Γκραν Πρι Γαλλίας - FP3

Η τρίτη περίοδος των ελεύθερων δοκιμών στην πίστα Paul Ricard όπου γίνεται το Γκραν Πρι Γαλλίας μας επιφύλασσε μια αρνητική έκπληξη καθώς η βροχή περιόρισε κατά πολύ τους γύρους των οδηγών.

Γκραν Πρι Γαλλίας

Παραδοσιακά οι οδηγοί μετά τις δύο πρώτες περιόδους ελεύθερων δοκιμών της Παρασκευής έχουν μια συνάντηση με τους τεχνικούς της FIA στην οποία εκφράζουν τα θέματα που κατά καιρούς τους απασχολούν.