Είστε εδώ

Super Cars

Pagani: Ζήτω οι V12!

του Σωτήριου Χάλλα

Όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες, ακόμα και εκείνες που κατασκευάζουν εξωτικά supercars και hypercars υποκύπτουν στους περιορισμούς των ρύπων μειώνοντας τα κυβικά των κινητήρων τους ή/και υιοθετώντας την ηλεκτροκίνηση.

Όλες; Όχι! Μία ιταλική μάρκα αντιστέκεται και θα αντιστέκεται για αρκετό καιρό ακόμα.

Όλα τα μοντέλα της Pagani μεταξύ άλλων χαρακτηριστικών, ξεχωρίζουν για τον υπερτροφοδοτούμενο V12 των 6.0 λίτρων που χρησιμοποιούν και προέρχεται από την AMG.

Ωστόσο, κρίνοντας από το τι γίνεται σε εταιρείες που κινούνται στον ίδιο χώρο με την Pagani, Περιμέναμε ότι σύντομα οι Ιταλοί θα αναγκάζονταν να μειώσουν τα κυβικά και τους κυλίνδρους ή να καταφύγουν στον ηλεκτρισμό.

Ωστόσο, σύμφωνα με δηλώσεις του ίδιου του Οράτιου Παγκάνι, ιδρυτή και ιδιοκτήτη της εταιρείας, αυτό δεν πρόκειται να συμβεί σύντομα.

Πρόσφατα η ιταλική μάρκα παρουσίασε τη Huayra BC Roadster η οποία, επίσης, χρησιμοποιεί τον παραπάνω κινητήρα και ο ίδιος ο Παγκάνι είπε ότι το ίδιο θα συμβαίνει και στο μοντέλο που θα τη διαδεχτεί, κάτι που αναμένεται να γίνει το 2022. Μάλιστα, η νέα έκδοση του κινητήρα θα έχει πάρει έγκριση κυκλοφορίας τουλάχιστον μέχρι το 2026.

Ωστόσο, όσο ρομαντικός και να είναι ο Παγκάνι, δε θα μπορούσε η ηλεκτροκίνηση να τον αφήσει αδιάφορο. Έτσι, έχει ανακοινώσει ότι η εταιρεία του αναπτύσσει ένα αμιγώς ηλεκτρικό όμως δεν έχουν γίνει γνωστές περισσότερες λεπτομέρειες.

Τέλος, ο Παγκάνι έκανε μια αναφορά και στα SUV, καθώς πλέον είναι ελάχιστες οι εταιρείες που δε διαθέτουν τουλάχιστον ένα μοντέλο στην γκάμα τους. Ο Ιταλός είπε ότι αυτή τη στιγμή στο πλάνο της εταιρείας δεν υπάρχει η δημιουργία ενός μοντέλου του είδους, αν και κάποια στιγμή συζητήθηκε αυτή η ιδέα.

Άλλωστε, είπε ότι αν αποφάσιζε να κατασκευάσει SUV θα έπρεπε να κοστίζει 3 εκατομμύρια ευρώ, αφού βασική αρχή της εταιρείας του είναι κάθε παράμετρος του αυτοκινήτου να έχει τη μέγιστη ποιότητα και να μη γίνεται κανένας συμβιβασμός, όμως αμφιβάλει αν υπάρχει αγορά για ένα SUV με τόσο υψηλή τιμή.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

To νέο e-Racer είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο αγωνιστικό όχημα της Cupra, το οποίο δείχνει το «ρεύμα» που θα επικρατήσει μάλλον στο μηχανοκίνητο αθλητισμό του μέλλοντος.

Το πρώτο τριήμερο των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης στην πίστα της Βαρκελώνης τελείωσε ακριβώς με τον ίδιο τρόπο που ξεκίνησε, δηλαδή με τη Mercedes να κάνει τους δύο καλύτερους χρόνους της ημέρας.

Καυτό αναμένεται να είναι το Σαββατοκύριακο 22-23 Φεβρουαρίου καθώς είναι προγραμματισμένες οι αρχαιρεσίες για το νέο Δ.Σ. της ΟΜΑΕ.

Σύμφωνα με πληροφορίες τα σωματεία που θα ρίξουν την ψήφο τους στην κάλπη είναι 31.

Σίγουρα το σκανδιναβικό ντιζάιν της Volvo είναι διαχρονικό, ωστόσο υπάρχουν πάντα περιθώρια για μικρές έστω αλλαγές.

Μπορεί να επικρατεί «ησυχία» λόγω της μεσημεριανής παύσης στην πίστα της Βαρκελώνης, όμως όλοι ασχολούνται με το DAS (Dual Axis Steering) της Mercedes, που μεταβάλει τις γωνίες των μπροστινών τροχών και κατά πόσο είναι νόμιμο ή όχι με τη Mercedes να υποστηρίζει ότι είναι νόμιμο, ισχυρίζοντας ότι

Η Maserati είναι μια από τις θρυλικές ιταλικές εταιρίες συνδεδεμένη με τον μαγικό κόσμο των αγώνων. Η Maserati λοιπόν απουσιάζει μεγάλο διάστημα από τους αγώνες παγκόσμιας ακτινοβολίας.

Στο πλαίσιο αποκάλυψης του νέου Cupra Leon πρεμιέρα έκανε και το νέο αγωνιστικό αυτοκίνητο τουρισμού (TCR) Leon Competiciοn.

Η πρώτη επίσημη περίοδος των δοκιμών ολοκληρώνεται την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου στην πίστα της Βαρκελώνης και όλοι πλέον ασχολούνται με το σύστημα DAS που φέρει η Mercedes στα μονοθέσιά της και αφορά την «τοποθέτηση» των μπροστινών τροχών στην πίστα (

Ευχάριστα είναι τα νέα, αν έχετε παραγγείλει μια από τις μόλις 130 Lotus Evija, καθώς η έναρξη της παραγωγής και των παραδόσεων της θα ξεκινήσει το ερχόμενο καλοκαίρι.

Στις 19 Φεβρουαρίου ξεκίνησαν οι χειμερινές δοκιμές της Formula 1 για το 2020, με τις 10 ομάδες να κάνουν πάρα πολλά χιλιόμετρα στην πίστα της Βαρκελώνης προκειμένου να μαζέψουν όσο το δυνατόν περισσότερα δεδομένα.