Είστε εδώ

Super Cars

Mustang: Θα μπορούσε να γίνει ηλεκτρικό hypercar;

του Σωτήριου Χάλλα

Το όνομα Mustang έχει ιδιαίτερη βαρύτητα στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς συνδέεται με το σπορ μοντέλο που κατασκευάζει εδώ και δεκαετίες η Ford, όμως πώς θα ήταν αν οι Αμερικανοί αποφάσιζαν να αλλάξουν κατηγορία και να κάνουν το Mustang, ένα ηλεκτρικό hypercar;

Μία πιθανή απάντηση στο παραπάνω ερώτημα μπορεί να δοθεί από τον φοιτητή του College For Creative Studies στο Ντιτρόιτ, Άνκιτ Ουκίλ, ο οποίος συμμετείχε σε ένα πρόγραμμα για το πώς θα μπορούσε το Mustang να αλλάξει εντελώς κατηγορία και προσανατολισμό.

Παίρνοντας ως αφετηρία το γεγονός ότι το όνομα του μοντέλου προέρχεται από τα αεροπλάνα P-51 mustang, ο Ουκίλ αποφάσισε να αντλήσει σχεδιαστική έμπνευση από το χώρο της αεροπορίας και συγκεκριμένα από τα μαχητικά αεροπλάνα.

Επιπλέον, ήθελε να κάνει το τελικό αποτέλεσμα συναρπαστικό, καθώς θα οδεύουμε σε μια εποχή όπου θα επικρατήσουν τα ηλεκτρικά και αυτόνομα αυτοκίνητα, καταργώντας με αυτόν τον τρόπο δύο βασικά στοιχεία που ξεχωρίζουν το Mustang, η εμπειρία οδήγησης και ο V8 χαρακτήρας.

Το Mustang 001 όπως αποκαλεί ο Ουκίλ το σχέδιό του θα μπορούσε να είναι μια επιλογή που η Ford ίσως θέλει να κρατήσει στα υπόψιν, αν όχι για κάτι σχετικό με το Mustang, τότε για κάποιο άλλο μοντέλο.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Ας μιλήσουμε με ειλικρίνεια, σχεδόν όλοι όταν οδηγούμε είτε ρίχνουμε «κλεφτές» ματιές στην οθόνη του κινητού μας τηλεφώνου, είτε στέλνουμε γραπτό μήνυμα, είτε κάνουμε “Likes” στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είτε το κρατάμε στο αφτί μας και μιλάμε.

Εκτός από τους θεατές, στους αγώνες του 2020 θα απουσιάζουν και πολλά μέλη των ομάδων, καθώς η FIA έθεσε περιορισμούς στο πόσα άτομα μπορεί να φέρει η κάθε μία στην πίστα.

Πιο ξεκάθαρη μορφή έχει αρχίσει να παίρνει η συνεργασία μεταξύ Ford και Volkswagen, καθώς το εποπτικό συμβούλιο της γερμανικής εταιρείας ενέκρινε τη σύναψη περαιτέρω συμβολαίων με τους Αμερικανούς.

Μαζί με την ανακοίνωση των μελλοντικών κινήσεών της, η Renault αποκάλυψε επίσημα ότι δε σκοπεύει να αποχωρήσει από τη Formula 1, παρά το γεγονός ότι πρόκειται να προχωρήσει σε περικοπές οι οποίες θα φτάσουν τα 2 δισεκατομμύρια ευρώ μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.

Όσο και αν ψάξετε κάτι αντίστοιχο δεν θα βρείτε. Το MX-5 είναι μόνο του μια κατηγορία και το αγοράζεις συνειδητά για αυτό που είναι. Μικρό σε χώρους το ιαπωνικό roadster,  αποκλειστικά 2θέσιο, χωρίς πολλές θέσεις μικροαντικειμένων, και με θέση οδήγησης που απέχει ελάχιστα εκ. από την άσφαλτο.

Το 2019 στο Σαλόνι της Φρανκφούρτης πραγματοποιήθηκε η παγκόσμια πρεμιέρα της Lamborghini Sian FKP 37, ωστόσο τώρα κάνει το δεύτερο ντεμπούτο της.

Ο Ντάνιελ Ρικιάρντο ήταν ένας από τους δύο βασικούς υποψήφιους για την αντικατάσταση του Σεμπάστιαν Φέτελ όταν ο Γερμανός οδηγός και η Ferrari ανακοίνωσαν ότι δε θα συνεχίσουν την κοινή πορεία τους μετά το τέλος του 2020, όμως στο Μαρανέλο προτίμησαν να τοποθετήσουν τον Κάρλος Σάινθ δίπλα στο Σαρ

Ήταν που ήταν το κλίμα στραβό στη Williams, οι αγώνες δεν έχουν ξεκινήσει, τα προβλήματα με τους χορηγούς είναι πλέον έντονα καθώς δεν υπάρχει προβολή αφού τα μονοθέσια είναι ακόμα σκεπασμένα, όλα αυτά σε συνδυασμό με τι οικονομικές δυσκολίες των τελευταίων ετών,  η άλλοτε κραταιά ομάδα του Φρανκ

Μετά από πολύμηνη αναμονή το νέο Volkswagen Nivus επιτέλους βγήκε από τα παρασκήνια για την παγκόσμια πρεμιέρα του.

Αν και η Lancia δραστηριοποιείται τα τελευταία χρόνια μόνο στην Ιταλία, προσφέροντας στο αγοραστικό κοινό μόνο ένα μοντέλο, την Ypsilon, οι πωλήσεις της είναι σημαντικά καλύτερες του αναμενόμενου, με αποτέλεσμα το μικρό μοντέλο να δέχεται συνεχώς βελτιώσεις.