Είστε εδώ

Super Cars

Mercedes - AMG: Θα "κατεβάσει" το One στο Πρωτάθλημα Αντοχής;

του Σωτήριου Χάλλα

Από το 2021 η μορφή του WEC, δηλαδή του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής, θα αλλάξει σημαντικά αφού η κορυφαία κατηγορία, που σήμερα ονομάζεται LMP1, δε θα αποτελείται από μοντέλα ειδικά εξελιγμένα για αυτό το είδος αγώνων.

Επειδή η εξέλιξη τόσο εστιασμένων αυτοκινήτων αποδείχτηκε πολύ ακριβή και οδήγησε σε μειωμένο ανταγωνισμό, η FIA αποφάσισε από το 2021 η κορυφαία κατηγορία να αποτελείται από μοντέλα παραγωγής πολύ υψηλής ιπποδύναμης, αυτά που αποκαλούμε hypercars. Τέτοια παραδείγματα είναι η Aston Martin Valkyrie, η McLaren Senna, η Bugatti Chiron, κ.α.

Γνωρίζοντας τα παραπάνω είναι λογικό να αναρωτηθεί κάποιος αν σε αυτή την κατηγορία θα συμμετάσχει και η AMG, από τη στιγμή που εξελίσσει ένα μοντέλο του είδους. Φυσικά αναφερόμαστε στο ONE, το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής που θα χρησιμοποιεί κινητήρα ίδιο με εκείνους της Formula 1. Συγκεκριμένα, το γερμανικό hypercar θα φιλοξενεί πίσω από τον οδηγό τον V6 κινητήρα των 1.6 λίτρων που έδωσε το πρωτάθλημα κατασκευαστών στη Mercedes το 2016 και το οδηγών στον Ρόσμπεργκ. Αυτό το μοτέρ θα συνεργάζεται με τρεις ηλεκτρικούς κινητήρες ώστε η συνολική απόδοση να φτάνει τους 1.000 ίππους.

Απαντώντας σε σχετική με την είσοδο του One στο WEC, ο επικεφαλής της AMG, Τομπάιας Μόερς, είπε ότι δεν υπάρχει κάποιο σχετικό πλάνο. Ο λόγος, σύμφωνα με τον Μόερς, είναι ότι δε συμφωνεί με τη φιλοσοφία της κατηγορίας. Η FIA έκανε την παραπάνω αλλαγή ώστε να μειωθεί το κόστος, κάτι που ο Γερμανός πιστεύει ότι δεν πρόκειται να συμβεί, από τη στιγμή που το κόστος αυτών των αυτοκινήτων συνήθως κινείται σε επταψήφια ποσά.

Βέβαια, μπορούμε να υποθέσουμε ότι η Mercedes δε χρειάζεται να εμπλακεί στο θεσμό. Συνήθως οι αγώνες αποτελούν πεδίο εξέλιξης αλλά και δόξας για τις συμμετέχουσες εταιρείες. Η Aston Martin, λοιπόν, θα συμμετάσχει με τη Valkyrie καθώς τα τελευταία χρόνια προσπαθεί να κερδίσει το χαμένο της γόητρο. Αντίθετα, η γερμανική μάρκα από το 2014 και μετά δεν έχει χάσει κανέναν τίτλο στη Formula 1, οπότε ανεβάζει με αυτόν τον τρόπο την εικόνα της.

Σχετικά άρθρα

Ο Τζίτζι Βιλορέζι πριν από 80 χρόνια (1940) οδηγώντας τη Maserati Tipo 4CL κατακτούσε για δεύτερη συνεχή χρονιά τη νίκη (τέταρτη στη σειρά για τη Maserati)  στον πιο παλιό αγώνα της Ιταλίας, το Τarga Florio στους δρόμους της Σικελίας.

Στην τελική ευθεία για το πράσινο φως βρίσκονται οι αγώνες στη χώρα μας υπό την νέα ΟΜΑΕ.

Τι αλλάζει και τι ισχύει από τη Δευτέρα 1η Ιουνίου σε ο,τι αφορά τις άδειες διεξαγωγής αγώνων σύμφωνα με την τελευταία ανακοίνωση της ΓΓΑ.    

Η πανδημία φρέναρε και ακύρωσε τους όποιους προγραμματισμούς για αποδράσεις εκτός συνόρων.

Η ζωή όμως επιστρέφει σιγά-σιγά στην κανονικότητα.

Το 1964 στους κινηματογράφους προβάλλονταν η ταινία “Goldfinger” με πρωταγωνιστή τον Σον Κόνερι.

Αναλυτικά η νέα ανακοίνωση του ΣΟΑΑ για τους αγώνες στη χώρα μας: 

Ένστολη καριέρα κάνει πλέον το Skoda Kodiaq, καθώς πέρασε τις «εξετάσεις» και μπήκε σε σώμα ασφαλείας.

Σύμφωνα λοιπόν με την τσέχικη εταιρεία συνολικά το 30 Kodiaq υπηρετούν πλέον στην Πυροσβεστική και Διασωστική Υπηρεσία του Δυτικού Σάσσεξ στη Βρετανία.

Η κατακόκκινη Ferrari SF71H με τον αριθμό 7 κοσμεί πλέον την ιδιωτική συλλογή του Κίμι Ραϊκόνεν. 

Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) ανακοινώνει την αναθεώρηση προϋπάρχουσας αεροπορικής οδηγίας (notam) με την οποία επιτρέπονται οι αφίξεις/αναχωρήσεις όλων των διεθνών πτήσεων στο αεροδρόμιο της Αθήνας «Ελευθέριος Βενιζέλος» (ΔΑΑ),  προσθέτοντας και το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης «Μακεδονία»

Εδώ και πολύ καιρό ακούγεται έντονα ότι το πρωτάθλημα της Formula 1 για το 2020 θα ξεκινήσει από την Αυστρία, όπου θα πραγματοποιηθούν δύο αγώνες στην πίστα του Σπίλμπεργκ.