Είστε εδώ

Super Cars

McLaren GT:Δέρμα, κασμίρι και ένα ξεχωριστό υλικό

του Γιώργου Ψαρρά

Είναι δύσκολο να περιγράψεις την αίσθηση της αφής, ωστόσο η McLaren μας προσκαλεί να κλείσουμε τα μάτια και να φανταστούμε ότι χαϊδεύουμε το εσωτερικό της νέας GT.

Σύμφωνα με τη βρετανική εταιρεία των supercars τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στα ενδότερα της GT δεν είναι απλά επιλεγμένα από το ψηλότερο ράφι, αλλά διακρίνονται και για την καινοτομία τους.

Παράλληλα η McLaren αναφέρει ότι ακόμα και η επιλογή των υλικών που χρησιμοποιήθηκαν στην καμπίνα έγινε με γνώμονα τη διατήρηση όσο το δυνατόν χαμηλότερα του βάρους της GT.

Ας ξεκινήσουμε από το χώρο αποσκευών των 420 λίτρων, ο οποίος βρίσκεται κάτω από το μεγάλο γυάλινο πίσω κάλυμμα της GT. Όπως βλέπετε και στη σχετική φωτογραφία το δάπεδο του είναι επενδυμένο με ένα νέο υλικό ονόματι “SuperFabric”, το οποίο αρχικά σχεδιάστηκε για στρατιωτικές και αεροδιαστημικές εφαρμογές. 

Το ύφασμα του «αναπνέει», ενώ είναι επενδυμένο με ένα στρώμα από μικροσκοπικές θωρακισμένες πλάκες προστασίας, παρέχοντας αυξημένη προστασία σε λεκέδες, κοψίματα και γδαρσίματα.

Η επιφάνεια του είναι ανάγλυφη με εξαγωνικό σχέδιο για να παρέχει τη βέλτιστη προστασία, ενώ καθαρίζεται και στεγνώνει γρήγορα. Στη γκάμα της νέας GT στάνταρ είναι το δέρμα Nappa για τις επενδύσεις σε καθίσματα, πάνελ θυρών και ταμπλό, ενώ μπορεί να επιλεγεί επίσης διαφορετικό μαλακό δέρμα ή αλκαντάρα. Όλα τα δέρματα πάντως προέρχονται από την εταιρεία Bridge of Weir της Σκωτίας.

Ο εκλεκτός πελάτης μπορεί επίσης να διαλέξει κασμίρι σε γκρι ή μαύρο χρώμα, ενώ η McLaren είναι η πρώτη που προσφέρει το ακριβότερο ύφασμα του κόσμου σε ένα supercar παραγωγής.

Το «παρών» δίνει επίσης οθόνη αφής 7 ιντσών, αλουμινένιοι διακόπτες και χειριστήρια, σύστημα πλοήγησης HERE με πληροφορίες για την κίνηση των δρόμων σε πραγματικό χρόνο, ηχοσύστημα της Bowers & Wilkins με 12 ηχεία, διζωνικός κλιματισμός, ψηφιακός πίνακας οργάνων με TFT οθόνη 12,3 ιντσών, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα και θερμαινόμενα καθίσματα.

Η νέα GT είναι η πρώτη με ένα διαφορετικό σύστημα κρυφού φωτισμού της καμπίνας, καθώς εκεί που αρχικά εμφανίζεται ένα συμπαγές μεταλλικό φινίρισμα, αποκαλύπτεται ένας φωτισμός μόλις ενεργοποιηθεί ο κινητήρας.

Υπενθυμίζουμε ότι η νέα GT τροφοδοτείται από V8 twin-turbo κινητήρα 620 ίππων και 630 Nm ροπής, ο οποίος συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Ας μιλήσουμε με ειλικρίνεια, σχεδόν όλοι όταν οδηγούμε είτε ρίχνουμε «κλεφτές» ματιές στην οθόνη του κινητού μας τηλεφώνου, είτε στέλνουμε γραπτό μήνυμα, είτε κάνουμε “Likes” στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είτε το κρατάμε στο αφτί μας και μιλάμε.

Εκτός από τους θεατές, στους αγώνες του 2020 θα απουσιάζουν και πολλά μέλη των ομάδων, καθώς η FIA έθεσε περιορισμούς στο πόσα άτομα μπορεί να φέρει η κάθε μία στην πίστα.

Πιο ξεκάθαρη μορφή έχει αρχίσει να παίρνει η συνεργασία μεταξύ Ford και Volkswagen, καθώς το εποπτικό συμβούλιο της γερμανικής εταιρείας ενέκρινε τη σύναψη περαιτέρω συμβολαίων με τους Αμερικανούς.

Μαζί με την ανακοίνωση των μελλοντικών κινήσεών της, η Renault αποκάλυψε επίσημα ότι δε σκοπεύει να αποχωρήσει από τη Formula 1, παρά το γεγονός ότι πρόκειται να προχωρήσει σε περικοπές οι οποίες θα φτάσουν τα 2 δισεκατομμύρια ευρώ μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.

Όσο και αν ψάξετε κάτι αντίστοιχο δεν θα βρείτε. Το MX-5 είναι μόνο του μια κατηγορία και το αγοράζεις συνειδητά για αυτό που είναι. Μικρό σε χώρους το ιαπωνικό roadster,  αποκλειστικά 2θέσιο, χωρίς πολλές θέσεις μικροαντικειμένων, και με θέση οδήγησης που απέχει ελάχιστα εκ. από την άσφαλτο.

Το 2019 στο Σαλόνι της Φρανκφούρτης πραγματοποιήθηκε η παγκόσμια πρεμιέρα της Lamborghini Sian FKP 37, ωστόσο τώρα κάνει το δεύτερο ντεμπούτο της.

Ο Ντάνιελ Ρικιάρντο ήταν ένας από τους δύο βασικούς υποψήφιους για την αντικατάσταση του Σεμπάστιαν Φέτελ όταν ο Γερμανός οδηγός και η Ferrari ανακοίνωσαν ότι δε θα συνεχίσουν την κοινή πορεία τους μετά το τέλος του 2020, όμως στο Μαρανέλο προτίμησαν να τοποθετήσουν τον Κάρλος Σάινθ δίπλα στο Σαρ

Ήταν που ήταν το κλίμα στραβό στη Williams, οι αγώνες δεν έχουν ξεκινήσει, τα προβλήματα με τους χορηγούς είναι πλέον έντονα καθώς δεν υπάρχει προβολή αφού τα μονοθέσια είναι ακόμα σκεπασμένα, όλα αυτά σε συνδυασμό με τι οικονομικές δυσκολίες των τελευταίων ετών,  η άλλοτε κραταιά ομάδα του Φρανκ

Μετά από πολύμηνη αναμονή το νέο Volkswagen Nivus επιτέλους βγήκε από τα παρασκήνια για την παγκόσμια πρεμιέρα του.

Αν και η Lancia δραστηριοποιείται τα τελευταία χρόνια μόνο στην Ιταλία, προσφέροντας στο αγοραστικό κοινό μόνο ένα μοντέλο, την Ypsilon, οι πωλήσεις της είναι σημαντικά καλύτερες του αναμενόμενου, με αποτέλεσμα το μικρό μοντέλο να δέχεται συνεχώς βελτιώσεις.