Είστε εδώ

Super Cars

McLaren 570S Spider: Απλά εντυπωσιακή

του Motori Reporter

Η McLaren παρουσίασε και επισήμως την ανοιχτή έκδοση της 570S, με τον κωδικό Spider.

Κύριο χαρακτηριστικό της η σκληρή αναδιπλούμενη οροφή, χωρισμένη σε δύο τμήματα, όπως στα μοντέλα 650S και 675LT Spider, η οποία διαθέτει μικρό βάρος, μόλις 46 κιλά, με τη διαδικασία ανοίγματος/κλεισίματος να πραγματοποιείται μέσα σε 15 δευτερόλεπτα και σε ταχύτητα έως και 40 χλμ./ώρα.

Βασισμένη στο μονοκόκ πλαίσιο MonoCell II, κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, το συνολικό βάρος της ανέρχεται στα 1.359 κιλά.

Κάτω από το καπό της McLaren 570S Spider βρίσκεται ο ήδη γνωστός από την κλειστή έκδοση κινητήρας V8 twin turbo των 3,8 λίτρων που αποδίδει 570 ίππους στις 7.500 σ.α.λ με ροπή 61,2 χλγμ μεταξύ 5.000 και 6.500 σ.α.λ. Η κίνηση μεταφέρεται στον πίσω άξονα μέσω του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη SSG των 7 σχέσεων, το οποίο διαθέτει και λειτουργία Launch Control.

Όπως αναμένεται οι επιδόσεις της κάμπριο 570S είναι εκρηκτικές, με το 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνεται σε 3,2 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ./ώρα σε 9,6 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 328 χλμ./ώρα.

Σε ότι αφορά την ανάρτηση, η 570S Spider διαθέτει διπλά ψαλίδια εμπρός-πίσω, ενώ έχει εφοδιαστεί και με ενεργά αμορτισέρ και αντιστρεπτικές.

Σε ότι αφορά τα φρένα, η συγκεκριμένη McLaren διαθέτει carbon κεραμικούς δίσκους, που συνδυάζονται με ελαστικά Pirelli P Zero Corsa.

Τέλος, το επίσημο ντεμπούτο της αναμένεται στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Γκούντγουντ (29 Ιουνίου-2 Ιουλίου) με τις παραδόσεις να ξεκινούν τον Σεπτέμβριο.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Γκραν Πρι Γαλλίας

Η Γαλλία επέστρεψε μετά από 10 χρόνια στο αγωνιστικό καλεντάρι της Formula 1 και το έκανε με έναν αγώνα ο οποίος χάρη στην επεισοδιακή εκκίνηση μας κράτησε το ενδιαφέρον σε όλη τη διάρκεια και μας προσέφερε πάρα πολλές προσπεράσεις.

Ράλι Ιπρ

Τον αγώνα της πατρίδας τους τίμησαν οι Νεβίλ-Γκιλσούλ και οδηγώντας το Hyundai i20 R5 στα χρώματα της Βελγικής αντιπροσωπείας κέρδισαν το ράλι Ιπρ. Το εργοστασιακό πλήρωμα της Hyundai Motorsport «έγραψαν» τους ταχύτερους χρόνους στις 15 από τις 23 Ειδικές Διαδρομές .

Pirelli P Zero Velo

Στο πλαίσιο του Γαλλικού Γκραν Πρι, η Pirelli παρουσίασε το καινούργιο ελαστικό για το αγωνιστικό ποδήλατο, το P Zero Velo. Ένα ελαστικό που για την εξέλιξή του συμπληρώθηκε ένας κύκλος δύο χρόνων. 

Γκραν Πρι Γαλλίας

Η πίστα του Λε Καστελέ, εκεί όπου διεξάγεται το Γαλλικό Γκραν Πρι στις 24 Ιουνίου,  είναι από τις πιο τεχνικές, καθώς συνδυάζει υψηλές ταχύτητες με διαρκή εναλλαγή στροφών. 

Η τελική ταχύτητα στην πίστα των 5.861 χλμ. με τις 15 στροφές θα ξεπεράσει τα 330 χλμ. 

Γκραν Πρι Γαλλίας

Αν και διαξάγεται πρώτη φορά το Γαλλικό Γκραν Πρι με αυτών των κανονισμών μονοθέσια της Formula 1, εντούτοις από τις δοκιμές προέκυψαν πολλά ενδιαφέροντα στοιχεία. 

Rotax MAX Challenge

Στη Θεσσαλονίκη και στη πίστα «Drive Park» συνεχίστηκε ο 2ος γύρος του θεσμού Rotax MAX Challenge  Το εγχείρημα της Rotax Hellas να «ανεβάσει» αγώνα του επάθλου της στη Θεσσαλονίκη ύστερα από 10 χρόνια, έστησε στο grid 34 συμμετοχές. 

Γκραν Πρι Γαλλίας - Κατατακτήριες

Μετά από 10 χρόνια απουσίας του γαλλικού Γκραν Πρι από το καλεντάρι της Formula 1 και 28 χρόνια από τον τελευταίο αγώνα που έγινε στην πίστα Paul Ricard ολοκληρώθηκαν οι πρώτες κατατακτήριες για τον αγώνα του 2018.

Skoda

Ο καταμερισμός σημαντικών αρμοδιοτήτων στον Όμιλο Volkswagen επεκτείνεται και στη Skoda.

Γκραν Πρι Γαλλίας - FP3

Η τρίτη περίοδος των ελεύθερων δοκιμών στην πίστα Paul Ricard όπου γίνεται το Γκραν Πρι Γαλλίας μας επιφύλασσε μια αρνητική έκπληξη καθώς η βροχή περιόρισε κατά πολύ τους γύρους των οδηγών.

Γκραν Πρι Γαλλίας

Παραδοσιακά οι οδηγοί μετά τις δύο πρώτες περιόδους ελεύθερων δοκιμών της Παρασκευής έχουν μια συνάντηση με τους τεχνικούς της FIA στην οποία εκφράζουν τα θέματα που κατά καιρούς τους απασχολούν.