Είστε εδώ

Super Cars

Maserati MC20:Επαναφέρει στη ζωή τον Στέρλινγκ Μος

του Γιώργου Ψαρρά

Τον περασμένο Απρίλιο, όταν το ημερολόγιο έδειχνε 12 του μήνα, η καρό σημαία του τερματισμού σε αυτόν εδώ τον κόσμο κυμάτισε για τον Στέρλινγκ Μος.  

Σε ηλικία 90 ετών ο εμβληματικός Βρετανός οδηγός αγώνων άφησε μια σπουδαία κληρονομία στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Στην καριέρα του πέτυχε 16 νίκες στα 66 συνολικά Γκραν Πρι της Formula 1 που εκκίνησε, ενώ παρότι ήταν ένας από τους πιο επιτυχημένους οδηγούς δεν κατάφερε να κερδίσει ποτέ παγκόσμιο τίτλο.

Για το λόγο αυτό ήταν γνωστός ως ο «βασιλιάς χωρίς στέμμα». Τέσσερις φορές τερμάτισε σε πρωτάθλημα στη 2η θέση και τρεις φορές στην 3η θέση. Το 1957 ο Μος πίσω από το τιμόνι του αγαπημένου του μονοθέσιου, μιας  Maserati 250F, έφτασε στην πηγή, αλλά και πάλι δεν ήπιε νερό. Τον τίτλο κατέκτησε τελικά ο Χουάν Μανουέλ Φάντζιο, οδηγώντας και αυτός μια Maserati 250F.

Οι δεσμοί του Μος με τη Maserati δεν περιορίζονται μόνο στην 250F, καθώς η ιταλική εταιρεία με έμβλημα τη τρίαινα του θεού Ποσειδώνα του εμπιστεύτηκε επίσης τις Tipo 60 Birdcage, Tipo 61 και 300 S.

Παράλληλα συμπληρώνονται 64 χρόνια από τη νίκη του Μος στο Γκραν Πρι του Μονακό στις 13 Μαΐου του 1956, οδηγώντας μια Maserati 250F. Η τρίτη θέση στο βάθρο του εν λόγω αγώνα άνηκε επίσης στη Maserati, χάρη στο Γάλλο Ζαν Μπερά και στην 250F που οδηγούσε.

Για τις μοναδικές στιγμές που έχει ζήσει με τον Μος η Maserati αποφάσισε να τον ευχαριστήσει βάζοντας την υπογραφή του στο καμουφλάζ της επερχόμενης MC20. Η σχεδίαση του συγκεκριμένου καμουφλάζ είναι εμπνευσμένη από το μονοθέσιο Maserati Eldorado, το οποίο έκανε πρεμιέρα το 1958 στη Μόντσα στα χέρια του Μος.

Η Maserati θέλει να συνδέσει την MC20 με το όνομα του Μος, καθώς με το νέο της μοντέλο σκοπεύει να επιστρέψει δυναμικά στις πίστες μετά το τελευταίο παγκόσμιο πρωτάθλημα που κέρδισε το 2010 με την MC12.

Υπενθυμίζουμε ότι η αποκάλυψη της νέας εξηλεκτρισμένης MC20 αναβλήθηκε για το Σεπτέμβριο, καθώς ήταν προγραμματισμένη να γίνει το Μάιο, αλλά η πανδημία άλλαξε τα σχέδια της Maserati.

Η νέα MC12 αναμένεται να χρησιμοποιεί έναν κεντρικά τοποθετημένο V6 twin-turbo κινητήρα 3.6 λίτρων, απόδοσης περίπου 600 ίππων, ενώ η κίνηση θα μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Ας μιλήσουμε με ειλικρίνεια, σχεδόν όλοι όταν οδηγούμε είτε ρίχνουμε «κλεφτές» ματιές στην οθόνη του κινητού μας τηλεφώνου, είτε στέλνουμε γραπτό μήνυμα, είτε κάνουμε “Likes” στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είτε το κρατάμε στο αφτί μας και μιλάμε.

Εκτός από τους θεατές, στους αγώνες του 2020 θα απουσιάζουν και πολλά μέλη των ομάδων, καθώς η FIA έθεσε περιορισμούς στο πόσα άτομα μπορεί να φέρει η κάθε μία στην πίστα.

Πιο ξεκάθαρη μορφή έχει αρχίσει να παίρνει η συνεργασία μεταξύ Ford και Volkswagen, καθώς το εποπτικό συμβούλιο της γερμανικής εταιρείας ενέκρινε τη σύναψη περαιτέρω συμβολαίων με τους Αμερικανούς.

Μαζί με την ανακοίνωση των μελλοντικών κινήσεών της, η Renault αποκάλυψε επίσημα ότι δε σκοπεύει να αποχωρήσει από τη Formula 1, παρά το γεγονός ότι πρόκειται να προχωρήσει σε περικοπές οι οποίες θα φτάσουν τα 2 δισεκατομμύρια ευρώ μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.

Όσο και αν ψάξετε κάτι αντίστοιχο δεν θα βρείτε. Το MX-5 είναι μόνο του μια κατηγορία και το αγοράζεις συνειδητά για αυτό που είναι. Μικρό σε χώρους το ιαπωνικό roadster,  αποκλειστικά 2θέσιο, χωρίς πολλές θέσεις μικροαντικειμένων, και με θέση οδήγησης που απέχει ελάχιστα εκ. από την άσφαλτο.

Το 2019 στο Σαλόνι της Φρανκφούρτης πραγματοποιήθηκε η παγκόσμια πρεμιέρα της Lamborghini Sian FKP 37, ωστόσο τώρα κάνει το δεύτερο ντεμπούτο της.

Ο Ντάνιελ Ρικιάρντο ήταν ένας από τους δύο βασικούς υποψήφιους για την αντικατάσταση του Σεμπάστιαν Φέτελ όταν ο Γερμανός οδηγός και η Ferrari ανακοίνωσαν ότι δε θα συνεχίσουν την κοινή πορεία τους μετά το τέλος του 2020, όμως στο Μαρανέλο προτίμησαν να τοποθετήσουν τον Κάρλος Σάινθ δίπλα στο Σαρ

Ήταν που ήταν το κλίμα στραβό στη Williams, οι αγώνες δεν έχουν ξεκινήσει, τα προβλήματα με τους χορηγούς είναι πλέον έντονα καθώς δεν υπάρχει προβολή αφού τα μονοθέσια είναι ακόμα σκεπασμένα, όλα αυτά σε συνδυασμό με τι οικονομικές δυσκολίες των τελευταίων ετών,  η άλλοτε κραταιά ομάδα του Φρανκ

Μετά από πολύμηνη αναμονή το νέο Volkswagen Nivus επιτέλους βγήκε από τα παρασκήνια για την παγκόσμια πρεμιέρα του.

Αν και η Lancia δραστηριοποιείται τα τελευταία χρόνια μόνο στην Ιταλία, προσφέροντας στο αγοραστικό κοινό μόνο ένα μοντέλο, την Ypsilon, οι πωλήσεις της είναι σημαντικά καλύτερες του αναμενόμενου, με αποτέλεσμα το μικρό μοντέλο να δέχεται συνεχώς βελτιώσεις.