Είστε εδώ

Super Cars

Lotus:Δείτε που θα παράγεται η Evija των 2.000 ίππων

του Γιώργου Ψαρρά

Ευχάριστα είναι τα νέα, αν έχετε παραγγείλει μια από τις μόλις 130 Lotus Evija, καθώς η έναρξη της παραγωγής και των παραδόσεων της θα ξεκινήσει το ερχόμενο καλοκαίρι.

Η κατανομή παραγωγής του πρώτου έτους έχει ήδη καθαριστεί για τους εκλεκτούς πελάτες σε όλο τον κόσμο που θα καταβάλουν ένα σεβαστό ποσό, καθώς η νέα Evija ξεκινάει από 1,9 εκατομμύρια ευρώ.

Η χειροποίητη κατασκευή της νέας Evija θα πραγματοποιείται σε ένα ιστορικό για τη Lotus χώρο, στο Νόρφολκ της Βρετανίας. Το νέο εργοστάσιο βρίσκεται ακριβώς δίπλα στην πίστα των 3,5 χλμ. της Lotus, όπου έχουν τρέξει διάσημοι οδηγοί όπως ο Έμερσον Φιτιπάλντι, ο Άιρτον Σένα και ο Τζιμ Κλαρκ.

Οι εργασίες στο νέο εργοστάσιο της Lotus ξεκίνησαν το περασμένο καλοκαίρι, συμμετείχαν 20 εργολάβοι και 50 εμπειρογνώμονες, ενώ εκεί θα απασχολούνται πάνω από 1.400 υπάλληλοι.

Το νέο εργοστάσιο διαθέτει γερανογέφυρα, ανυψωτήρες οχημάτων, ράμπα ευθυγράμμισης τροχών, υπερσύγχρονη φωτιζόμενη σήραγγα για τον τελικό έλεγχο κάθε Evija, ενώ η φωταγώγηση των εγκαταστάσεων πραγματοποιείται με 30.000 Led φώτα χαμηλής κατανάλωσης ενέργειας.

Υπενθυμίζουμε ότι η αμιγώς ηλεκτροκίνητη Evija αποδίδει 2.000 ίππους και 1.700 Nm ροπής. Η ισχύς αποστέλλεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ισάριθμων ηλεκτροκινητήρων, ενώ η χωρητικότητα της μπαταρίας της φτάνει τις 2.000 kWh.

Οι επιδόσεις της προκαλούν δέος, καθώς για την επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται λιγότερα από 3 δευτ., ενώ η μέγιστη ταχύτητα της μπορεί να ξεπεράσει τα 320 χλμ./ώρα.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Σειρά στο αφιέρωμα της Hyundai Motorsport, έχουν οι συνοδηγοί. Ο Γκιλσούλ για τον Νεβίλ, ο Ντελ Μπάριο για τον Σόρδο, ο Γιέγκερ για τον Μίκελσεν, ο Ελενά για τον Λεμπ. 

Η εταιρία Ready to Rock Vehicles (RTRV), γιορτάζει τα 10 χρόνια εξέλιξης σε μοντέλα της Ford, και για το λόγο αυτό 10 ειδικές αριθμημένες εκδόσεις, “10th Anniversary Mustang RTR”, μια για κάθε χρόνο, περιμένουν όσους θέλουν να οδηγούν ένα ξεχωριστό Mustang.

Το σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης για το 2020 δεν έμελλε να γίνει, καθώς η εξάπλωση του κορωνοϊού ανάγκασε τους διοργανωτές να το ακυρώσουν, όμως η Volkswagen δε θέλησε να πάει χαμένη η δουλειά που είχε κάνει για το στήσιμο του περιπτέρου της.

Σύμφωνα με το αρχικό πρόγραμμα το πρώτο Σαββατοκύριακο του Απριλίου ήταν προγραμματισμένο το Γκραν Πρι του Βιετνάμ, στο Ανόι. 

Παρακολουθήσαμε τηλεφωνική συνδιάσκεψη του Μάλκολμ Γουίλσον με τον Σιμόνε Καμπεντέλι, του οδηγού που οδηγεί εργοστασιακό Ford Fiesta R5 στο ιταλικό πρωτάθλημα. 
Ήταν μια φοβερή συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης, αλλά θα σταθούμε σε μια ερώτηση ιδιαίτερα έξυπνη. 

Οι Λεκλέρκ, Άλμπον, Ράσελ, Νόρις και Λατίφι ήταν γνωστό ότι θα συμμετάσχουν στον δεύτερο εικονικό αγώνα που διοργανώνει η Formula 1, όμως τώρα στους παραπάνω προστίθενται ο Τζιοβινάτσι και ο Τζένσον Μπάτον.

Μετά από το σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης, την έκθεση της Νέας Υόρκης, το φεστιβάλ ταχύτητας του Goodwood και άλλες αυτοκινητιστικές εκδηλώσεις που έχουν ακυρωθεί ή αναβληθεί, στο δρόμο της αναβολής κινήθηκε και η έκθεση αυτοκινήτου του Πεκίνου, η οποία επρόκειτο να ανοίξει τις πύλες της το διάσ

Τη δική της μάχη στον πόλεμο κατά της εξάπλωσης του κορωνοϊού δίνει η Volkswagen, χρησιμοποιώντας την τεχνογνωσία και τις παραγωγικές της υποδομές.

Η Mazda να επέστρεψε με επιτυχία πριν από ένα χρόνο περίπου στην ελληνική αγορά, έπειτα από πολυετή απουσία.

Ωστόσο η παρουσίαση στο αυτοκινητιστικό στερέωμα αριθμεί πλέον έναν αιώνα, καθώς ιδρύθηκε το 1920. Για το λόγο αυτό το 2020 είναι εορταστικό έτος για την ιαπωνική εταιρεία.

Η βόλτα στα άδυτα στο αγωνιστικό τμήμα της Hyundai συνεχίζεται, καθώς η ομάδα αυτή κατέκτησε τον παγκόσμιο τίτλο στους κατασκευαστές τη χρονιά που μας πέρασε.