Είστε εδώ

Super Cars

Lotus Evora GT410: Το καθημερινό σου supercar

του Σωτήριου Χάλλα

Αν σας αρέσει η Lotus Evora GT410 Sport αλλά θεωρείτε ότι είναι πολύ σκληροπυρηνική για να τη χρησιμοποιείτε σε καθημερινή βάση, η βρετανική μάρκα έχει να σας προτείνει την πιο “πολιτισμένη” έκδοσή της, Lotus Evora GT410.

Στο εν λόγω μοντέλο οι Βρετανοί έχουν προσθέσει στοιχεία εξοπλισμού τα οποία κάνουν την καθημερινή χρήση του αυτοκινήτου μία απολαυστική διαδικασία όπως καθίσματα από τη Sparco, Air-Condition, νέο infotainment με υποστήριξη για ψηφιακό ραδιόφωνο DAB και Apple CarPlay, cruise control, θερμαινόμενα καθίσματα, αισθητήρες παρκαρίσματος στο πίσω μέρος και βελτιωμένη ηχομόνωση ώστε να εξασφαλίζεται ότι η καμπίνα θα είναι πιο ήσυχη.

Επιπλέον, οι πόρτες έχουν νέες επενδύσεις οι οποίες ενσωματώνουν σημεία για να ακουμπήσει κάποιος το χέρι του, καθώς και αποθηκευτικό χώρο, συμβάλλοντας στη διαμόρφωση πιο άνετου περιβάλλοντος. Επιπλέον, το πίσω παρμπρίζ είναι πιο μεγάλο, ώστε να βελτιωθεί η ορατότητα από τον μεσαίο καθρέφτη.

Αλλαγές έχουν γίνει και στα αμορτισέρ ώστε να εξασφαλιστεί ότι η κύλιση θα είναι πιο ραφιναρισμένη, χωρίς όμως να επηρεαστούν τα κρατήματα του αυτοκινήτου, χαρακτηριστικό για το οποίο είναι διάσημα τα μοντέλα της Lotus. Εξωτερικά έχουν τοποθετηθεί ζάντες 19 ιντσών στους εμπρός τροχούς και 20 ιντσών στους πίσω.

Όσον αφορά την ισχύ, προέρχεται από V6 σύνολο 3.5 λίτρων και φτάνει τους 416 ίππους και τα 420 Nm ροπής, με το 0-100 χλμ./ώρα να πραγματοποιείται σε 4 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 305 χλμ./ώρα.

Η τιμή της Lotus Evora GT410 θα ξεκινάει από τις 82.900 λίρες στη Βρετανία, όντας μειωμένη κατά 3.000 λίρες σε σχέση με την έκδοση Sport, ενώ στη Γερμανία θα ξεκινάει από τις 99.900 ευρώ, μειωμένη κατά 11.000 ευρώ συγκριτικά με τη Sport.

Σχετικά άρθρα

Μπορεί να επικρατεί «ησυχία» λόγω της μεσημεριανής παύσης στην πίστα της Βαρκελώνης, όμως όλοι ασχολούνται με το DAS (Dual Axis Steering) της Mercedes, που μεταβάλει τις γωνίες των μπροστινών τροχών και κατά πόσο είναι νόμιμο ή όχι με τη Mercedes να υποστηρίζει ότι είναι νόμιμο, ισχυρίζοντας ότι

Η Maserati είναι μια από τις θρυλικές ιταλικές εταιρίες συνδεδεμένη με τον μαγικό κόσμο των αγώνων. Η Maserati λοιπόν απουσιάζει μεγάλο διάστημα από τους αγώνες παγκόσμιας ακτινοβολίας.

Στο πλαίσιο αποκάλυψης του νέου Cupra Leon πρεμιέρα έκανε και το νέο αγωνιστικό αυτοκίνητο τουρισμού (TCR) Leon Competiciοn.

Η πρώτη επίσημη περίοδος των δοκιμών ολοκληρώνεται την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου στην πίστα της Βαρκελώνης και όλοι πλέον ασχολούνται με το σύστημα DAS που φέρει η Mercedes στα μονοθέσιά της και αφορά την «τοποθέτηση» των μπροστινών τροχών στην πίστα (

Ευχάριστα είναι τα νέα, αν έχετε παραγγείλει μια από τις μόλις 130 Lotus Evija, καθώς η έναρξη της παραγωγής και των παραδόσεων της θα ξεκινήσει το ερχόμενο καλοκαίρι.

Στις 19 Φεβρουαρίου ξεκίνησαν οι χειμερινές δοκιμές της Formula 1 για το 2020, με τις 10 ομάδες να κάνουν πάρα πολλά χιλιόμετρα στην πίστα της Βαρκελώνης προκειμένου να μαζέψουν όσο το δυνατόν περισσότερα δεδομένα.

Ένας από τους βασικούς πυλώνες στο στρατηγικό πλάνο ονόματι “Strategy 2025” που έχει καταρτίσει η Skoda είναι η διεθνοποίηση της τσέχικης εταιρείας και η επέκταση της σε νέες αγορές.

Με το σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης να απέχει λιγότερο από δύο εβδομάδες (5 – 15 Μαρτίου) οι εταιρείες έχουν αρχίσει να κάνουν γνωστές τις προθέσεις τους, με τη Mercedes να επιβεβαιώνει ότι θα παρουσιάσει, μεταξύ άλλων, τρία νέα μοντέλα με τα σήματα της AMG.

Πριν μερικές εβδομάδες αποκαλύφτηκε το νέο Leon, ενώ τώρα ήρθε η ώρα για την ισχυρότερη έκδοση του, η οποία για πρώτη φορά φέρει το σήμα της Cupra, της αυτόνομης πλέον εταιρείας επιδόσεων της Seat.

Το απόγευμα της δεύτερης μέρας των χειμερινών δοκιμών στην πίστα της Βαρκελώνης επεφύλασσε εκπλήξεις, αφού ήταν η πρώτη φορά φέτος που είχαμε κόκκινη σημαία, κάποιο μονοθέσιο αναγκάστηκε να σταματήσει από βλάβη, ενώ κανείς δεν περίμενε τον οδηγό που βρέθηκε στην πρώτη θέση των χρόνων.