Είστε εδώ

Super Cars

Lotus: Ανεβαίνει στο επίπεδο της Bugatti

του Σωτήριου Χάλλα

Τα τελευταία χρόνια η Lotus έχει χάσει λίγο από την αίγλη του παρελθόντος όμως φαίνεται ότι οι Βρετανοί ετοιμάζουν μια πολύ τολμηρή κίνηση που θα τους φέρει και πάλι στο παγκόσμιο αυτοκινητιστικό πάνθεον.

Σύμφωνα με πληροφορίες η εταιρεία ετοιμάζει ένα νέο μοντέλο το οποίο θα κινείται αμιγώς ηλεκτρικά και θα αποδίδει πάνω από 1.000 ίππους. Με αυτόν τον τρόπο η μάρκα που ίδρυσε ο Κόλιν Τσάπμαν θα βρεθεί και πάλι να ανταγωνίζεται με εταιρείες που αυτή τη στιγμή βρίσκονται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος σε παγκόσμιο επίπεδο όπως οι Bigatti, Koenigsegg και Rimac.

Από τα μεγαλύτερα προβλήματα σε τέτοιες κατασκευές είναι οι μπαταρίες για τις οποίες η Lotus θα χρησιμοποιήσει νέες πιο ελαφριές και με μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα προκειμένου το τελικό αποτέλεσμα να έχει όσο το δυνατόν μικρότερο βάρος. Άλλωστε, η ελαχιστοποίηση του βάρους είναι το βασικό δόγμα της εταιρείας.

Προς το παρόν η ανάπτυξη του μοντέλου θεωρείται μυστικό και οι μόνες πληροφορίες που έχουν διαρρεύσει είναι η ισχύς που αναφέραμε παραπάνω και η πιθανή ονομασία η οποία είναι “Onega” ενώ μπορούμε να υποθέσουμε με ασφάλεια ότι το μοντέλο θα είναι τετρακίνητο με έναν κινητήρα/τροχό προκειμένου να μπορεί να ελεγχθεί όλη αυτή η ισχύς.

Μία δημιουργία όπως αυτή αναμένεται να κοστίζει πάνω από 2.5 εκατομμύρια ευρώ οπότε θα ανεβάσει τη Lotus κατηγορία και σε αυτόν τον τομέα.

Η βρετανική μάρκα ανήκει στον κινεζικό όμιλο Geely στον οποία ανήκουν επίσης η Volvo, η Polestar, η Lynk & Co, η Proton και η London taxi EV η εταιρεία που κατασκευάζει τα λονδρέζικα ταξί.

Στην εικόνα βλέπουμε τη Lotus Exige Cup 430, το ταχύτερο μοντέλο στην γκάμα της εταιρείας αυτή τη στιγμή.

Σχετικά άρθρα

JCB

Κατά καιρούς βλέπουμε διάφορα παράξενα ρεκόρ και ένα από αυτά είναι εκείνο για το ταχύτερο τρακτέρ του κόσμου, το οποίο έσπασε η JCB με το μοντέλο Fastrac Two που δέχτηκε τροποποιήσεις ειδικά για την περίσταση.

Skoda

Πάμε μια βόλτα μέχρι το Βριχαμπί της Τσεχίας, όπου βρίσκεται το εργοστάσιο της Skoda για να γιορτάσουμε μαζί της το νέο ρεκόρ που πέτυχε στην παραγωγή αυτόματων κιβωτίων.

Formula 1: Γκραν Πρι Βραζιλίας

Μία φράση που χρησιμοποιείται σε όλα τα αθλήματα, αρκετά συχνά είναι ότι “τα ρεκόρ είναι για να σπάνε”, κάτι που επιβεβαιώνεται συνεχώς στη Formula 1, ακόμα και σε τομείς που θεωρείται σχεδόν ακατόρθωτη η περαιτέρω βελτίωση.

Porsche 99X Electric

Το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο αγωνιστικό όχημα της Porsche θα δώσει το «παρών» στο επερχόμενο Σαλόνι του Λος Άντζελες.

Volkswagen

Η Volkswagen σκοπεύει την επόμενη πενταετία να αυξήσει τις επενδύσεις της στο χώρο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων αλλά και σε εκείνον των ψηφιακών λύσεων μετακίνησης, φτάνοντας το ποσό των 60 δις ευρώ.

Hλεκτροκίνηση

Στις εγκαταστάσεις της Helexpo στο Μαρούσι πραγματοποιήθηκε συνέδριο με θέμα την ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα.

Νέο Ford Mustang Mach-E

Οι παραδόσεις πρέπει να τηρούνται σύμφωνα με το θυμόσοφο λαό μας, ωστόσο η Ford έχει μάλλον αντίθετη άποψη και για το λόγο αυτό αποφάσισε μετά από 55 ολόκληρα χρόνια να «πειράξει» την πιο διαχρονική της σιλουέτα.

Δύναμη vs χαμηλό βάρος

Την Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio μπορεί κάποιος να την εντάξει στα supercar των SUV, αφού ο V6 κινητήρας των 2.9 λίτρων, αφ’ ενός διαθέτει την απαραίτητη ισχύ που φτάνει τους 510 ίππους, αφ’ ετέρου έχει αναπτυχθεί από τη Ferrari.

Formula 1-Γκραν Πρι Βραζιλίας

Άργησαν οι αγωνοδίκες στο Γκραν Πρι Βραζιλίας να ανακοινώσουν το αποτέλεσμα για το συμβάν μεταξύ Χάμιλτον και Άλμπον.

Κάρλος Σάινθ

Οι ανατροπές του Γκραν Πρι Βραζιλίας δεν τελείωσαν με το πέσιμο της καρό σημαίας αλλά συνεχίστηκαν και μετά, αφού ο Χάμιλτον τελικά δέχτηκε ποινή πέντε δευτερολέπτων για την επαφή που είχε με τον Άλμπον στον προτελευταίο γύρο του αγώνα.