Είστε εδώ

Super Cars

Lotus: Ανεβαίνει στο επίπεδο της Bugatti

του Σωτήριου Χάλλα

Τα τελευταία χρόνια η Lotus έχει χάσει λίγο από την αίγλη του παρελθόντος όμως φαίνεται ότι οι Βρετανοί ετοιμάζουν μια πολύ τολμηρή κίνηση που θα τους φέρει και πάλι στο παγκόσμιο αυτοκινητιστικό πάνθεον.

Σύμφωνα με πληροφορίες η εταιρεία ετοιμάζει ένα νέο μοντέλο το οποίο θα κινείται αμιγώς ηλεκτρικά και θα αποδίδει πάνω από 1.000 ίππους. Με αυτόν τον τρόπο η μάρκα που ίδρυσε ο Κόλιν Τσάπμαν θα βρεθεί και πάλι να ανταγωνίζεται με εταιρείες που αυτή τη στιγμή βρίσκονται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος σε παγκόσμιο επίπεδο όπως οι Bigatti, Koenigsegg και Rimac.

Από τα μεγαλύτερα προβλήματα σε τέτοιες κατασκευές είναι οι μπαταρίες για τις οποίες η Lotus θα χρησιμοποιήσει νέες πιο ελαφριές και με μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα προκειμένου το τελικό αποτέλεσμα να έχει όσο το δυνατόν μικρότερο βάρος. Άλλωστε, η ελαχιστοποίηση του βάρους είναι το βασικό δόγμα της εταιρείας.

Προς το παρόν η ανάπτυξη του μοντέλου θεωρείται μυστικό και οι μόνες πληροφορίες που έχουν διαρρεύσει είναι η ισχύς που αναφέραμε παραπάνω και η πιθανή ονομασία η οποία είναι “Onega” ενώ μπορούμε να υποθέσουμε με ασφάλεια ότι το μοντέλο θα είναι τετρακίνητο με έναν κινητήρα/τροχό προκειμένου να μπορεί να ελεγχθεί όλη αυτή η ισχύς.

Μία δημιουργία όπως αυτή αναμένεται να κοστίζει πάνω από 2.5 εκατομμύρια ευρώ οπότε θα ανεβάσει τη Lotus κατηγορία και σε αυτόν τον τομέα.

Η βρετανική μάρκα ανήκει στον κινεζικό όμιλο Geely στον οποία ανήκουν επίσης η Volvo, η Polestar, η Lynk & Co, η Proton και η London taxi EV η εταιρεία που κατασκευάζει τα λονδρέζικα ταξί.

Στην εικόνα βλέπουμε τη Lotus Exige Cup 430, το ταχύτερο μοντέλο στην γκάμα της εταιρείας αυτή τη στιγμή.

Σχετικά άρθρα

Opel

Μια καινοτόμα υπηρεσία προσφέρει πλέον η Opel στους πελάτες της, καθώς τους ενημερώνει διαρκώς για την πορεία του αυτοκινήτου τους όσο αυτό βρίσκεται μέσα στο συνεργείο.

Mazda ΜΧ-5

Το διθέσιο roadster της Mazda γίνεται 30 ετών και η ιαπωνική μάρκα το γιορτάζει με τη δημιουργία μιας επετειακής έκδοσης η οποία ονομάζεται 30th Anniversary και θα παραχθεί σε περιορισμένη ποσότητα.

SEAT Leon

Σύμφωνα με τη SEAT υπάρχει ένα κοινός παρονομαστής ανάμεσα στο Leon και στον υπερσιβηρικό σιδηρόδρομο των 9.288 χλμ., ο οποίος κατασκευάστηκε μεταξύ του 1891 και του 1916, ενώ φτάνει από τη Μόσχα στο Βλαδιβοστόκ.

Suzuki Ignis 1.2 FWD

Βρεθήκαμε για ακόμα μία φορά πίσω από το τιμόνι του Suzuki Ignis, ενός από τα πιο μικρά crossover της αγοράς, το οποίο μάλιστα διατίθεται σε έκδοση με κίνηση σε όλους τους τροχούς.

Bugatti

Η Bugatti βρίσκεται σε μία περίοδο όπου κάθε μερικούς μήνες, παρουσιάζει κάτι νέο, με το οποίο συναρπάζει τους φίλους της αυτοκίνησης, άλλοτε με την πολυτέλεια και τη μοναδικότητα των δημιουργιών της και άλλοτε με την ταχύτητά τους.

Mercedes

Όταν οι αυτοκινητοβιομηχανίες αφήνουν ελεύθερους τους σχεδιαστές να δημιουργήσουν κάποιο πρωτότυπο, τότε εκείνοι δείχνουν το πόσο καινοτόμες, ιδιαίτερες αλλά και όμορφες ιδέες έχουν.

Volkswagen Beetle

Μπορεί η Volkswagen να τερμάτισε την παραγωγή του εμβληματικού Beetle, ωστόσο το αειθαλές σχήμα του παραμένει αντικείμενο λατρείας ακόμα και στο χώρο της υψηλής ραπτικής.

Land Rover

H πλήρης ανακατασκευή του συγκεκριμένου Land Rover είχε ιστορική αλλά και συναισθηματική αξία για τη βρετανική εταιρεία, καθώς πρόκειται για το πρώτο μοντέλο που παρουσίασε.

Ferrari

Η Ferrari αναφέρει ότι δεν ενδιαφέρεται να αυξήσει την ετήσια παραγωγή της και κατά συνέπεια να βελτιώσει τους πίνακες των πωλήσεων που καταγράφει, προκειμένου να συνεχίσουν τα μοντέλα της να είναι το ίδιο επιθυμητά και στο μέλλον.

Ράλι ΔΕΘ

Οι Κρητικοί Αναπολιωτάκης-Τσιούκας με το Ford Fiesta R5 είναι οι νικητές του ράλι ΔΕΘ, αγώνας που προσμετρούσε στο πανελλήνιο πρωτάθλημα ράλι ασφάλτου, καθώς και στο αντίστοιχο κύπελλο ασφάλτου ράλι Βορείου Ελλάδας.