Είστε εδώ

Super Cars

Lanzante: 11 Porsche με κινητήρα από Formula 1

του Σωτήριου Χάλλα

Την Lanzante μπορεί να την έχουμε συνδυάσει κυρίως με τα αυτοκίνητα της McLaren όμως παλιότερα σε διάφορα πρωταθλήματα είχε συνεργαστεί και με την Porsche με τα αυτοκίνητα της οποίας αποφασίζει να ασχοληθεί εκ νέου.

Ωστόσο, δεν επιλέγει να το κάνει με κάποιον συμβατικό και συνηθισμένο τρόπο αλλά με έναν από τους πιο ιδιαίτερους και φιλόδοξους τρόπους που έχουμε δει γενικότερα, ανεξαρτήτου εταιρείας.

Αυτό που έκαναν, λοιπόν, ήταν να πάρουν έναν κινητήρα της Formula 1 ο οποίος είχε καταφέρει να κερδίσει νίκες, να τον τοποθετήσουν στο πίσω μέρος μιας Porsche 911 (930) και όλο αυτό να το επαναλάβουν 11 φορές.

Ο κινητήρας που επέλεξαν προέρχεται επίσης από την Porsche και είναι ο υπερτροφοδοτούμενος V6 των 1.5 λίτρων που η γερμανική εταιρεία κατασκεύαζε για τη McLaren με την επωνυμία TAG – Porsche από το 1984 μέχρι το 1987 και με τον οποίο οι Βρετανοί κατέκτησαν δύο πρωταθλήματα κατασκευαστών και τρία πρωταθλήματα οδηγών, το τελευταίο του Νίκι Λάουντα και τα δύο πρώτα του Αλέν Προστ.

Το μοτέρ αυτό όταν χρησιμοποιούνταν στη Formula 1 απέδιδε πάνω από 1.000 ίππους όμως δεν έχει γίνει ακόμα γνωστό τι ισχύ θα έχει όταν θα τοποθετηθεί στις 911 καθώς και αν τα αυτοκίνητα που θα προκύψουν θα έχουν άδεια να κυκλοφορούν στο δρόμο.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Αριβαμπένε

Όταν ο Σεμπάστιαν Φέτελ πήγε στη Ferrari το 2015 είχε δηλώσει ότι θέλει πάση θυσία να κατακτήσει τουλάχιστον έναν τίτλο με τη Scuderia όμως κάτι τέτοιο δεν έχει συμβεί μέχρι τώρα.

JLR

Μπορεί τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να κερδίζουν κάθε μέρα και πιο πολύ έδαφος όμως μέχρι στιγμής η μόνη εταιρεία που παράγει συμβατικά αυτοκίνητα αλλά έχει ανακοινώσει ότι θα στραφεί αποκλειστικά στην παραγωγή ηλεκτρικών είναι η Smart ωστόσο κάτι ανάλογο εξετάζουν και οι άνθρωποι της Jaguar.

CMR

Έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε τα μονοθέσια να πηγαίνουν με ταχύτητες άνω των 300 χλμ./ώρα και θεωρούμε ότι η μέγιστη ταχύτητα που μπορούν να προσφέρουν αυτοί οι κινητήρες είναι περίπου στα 350 χλμ./ώρα.

Ιταλικό Πρωτάθλημα Ράλι

Τι σερί έχει αυτό το δίδυμο Πάολο Αντρεούτσι –Άννα Αντρεούσι με το εργοστασιακό Peugeot 208 T16 R5.

Κατέκτησαν το Ιταλικό πρωτάθλημα ράλι για 11η συνεχή χρονιά.

Renault Captur 1.5 dCi

Κόντρα στις διαρκείς εξελίξεις γύρω από τους πετρελαιοκινητήρες, εμείς για ακόμα μια φορά επιλέγουμε να μετακινηθούμε με το Renault Captur, αλλά όχι στη βενζινοκίνητη έκδοση του.

Mercedes

Η Mercedes παρουσίασε στην έκθεση αυτοκινήτου του Παρισιού την πρώτη από τις δύο εκδόσεις της A-Class που θα φέρουν τα σήματα της AMG όμως εκτός από τη hatchback εκδοχή του μοντέλου αντίστοιχη έκδοση θα υπάρξει και για την coupe εκδοχή του μοντέλου, τη CLA.

Rali 2 Valli

Η τελευταία παράσταση του έργου ιταλικό πρωτάθλημα ράλι, διεξήχθη στην Ιταλία, στην περιοχή της Βερόνας. Τρεις ήταν οι μνηστήρες του τίτλου.  Ο Σκάντολα  με 57,5 βαθμούς, έναντι 57,3 του Αντρεούτσι και 52,4 του Καμπεντέλι.

Βάτσλαφ Κλέμεντ

Η φετινή 16η μέρα του Οκτωβρίου έχει ιδιαίτερη σημασία για τη Skoda, καθώς συμπληρώνονται 150 χρόνια από τη γέννηση ενός εκ των δυο ιδρυτών της.

Γκραν Πρι των ΗΠΑ, στο Τέξας

Στην υπερσύγχρονη πίστα του Ώστιν στο Τέξας διεξάγεται ο 2ος από τους 5 τελικούς του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1, την Κυριακή 21 Οκτωβρίου.

Polestar

Τον πρώτο της εκθεσιακό χώρο θα αποκτήσει η Polestar, η αυτόνομη εταιρεία της Volvo που θα κατασκευάζει ηλεκτροκίνητα μοντέλα επιδόσεων.