Είστε εδώ

Super Cars

Lamborghini: Τι είναι η Sian;

του Σωτήριου Χάλλα

Έχουμε δει τις παρουσιάσεις νέων μοντέλων να γίνονται με διάφορους τρόπους με τον πιο κοινό από όλους να είναι η δημοσιοποίηση φωτογραφιών στο internet, όμως η Lamborghini θέλησε να κάνει κάτι μοναδικό για το περιορισμένης παραγωγής μοντέλο της, Sian.

Οι Ιταλοί, λοιπόν, αποφάσισαν να δημοσιοποιήσουν κάποιες εικόνες της Sian όμως δεν επέλεξαν κάποιο site αυτοκινήτου ή έστω κάποια δικιά τους σελίδα, αλλά το έκαναν μέσω της εφαρμογής Lamborghini Unica.

Η Lamborghini Unica είναι μια εφαρμογή για smartphone η οποία απευθύνεται μόνο σε ανθρώπους που έχουν στην κατοχή τους ένα ή περισσότερα μοντέλα της εταιρείας.

Σύμφωνα με όσα βλέπουμε στις εικόνες η Sian θα βασίζεται στην Aventador όμως θα έχει και πολλές διαφορές. Σχεδιαστικά στο εμπρός μέρος θα έχει διαφορετική μάσκα η οποία έχει έντονες επιρροές από το πρωτότυπο Terzo Millenio. Οι διαφορές στη σχεδίαση συνεχίζονται και στις πόρτες, όπου το αμάξωμα είναι διαμορφωμένο με τέτοιο τρόπο ώστε να τροφοδοτεί με αέρα τις εισαγωγές που βρίσκονται ακριβώς από πίσω.

Στο πίσω μέρος κυριαρχούν τα “πτερύγια” ενώ παρατηρούμε ότι η αεροτομή στις άκρες της φέρει τον αριθμό 63. Αυτό αποτελεί φόρο τιμής στη χρονιά που ιδρύθηκε (1963) ενώ για τον ίδιο λόγο θα παραχθούν μόλις 63 μονάδες.

Ο κινητήρας θα είναι ο γνώριμος V12 των 6.5 λίτρων από στη διαμόρφωση που χρησιμοποιείται στην Aventador SVJ. Αυτό σημαίνει ότι θα αποδίδει 770 ίππους και 720 Nm ροπής. Όμως, θα υπάρχει και κάτι ακόμα. Πρόκειται για έναν μικρό ηλεκτροκινητήρα ο οποίος αποδίδει 30 ίππους, κάνοντας με αυτόν τον τρόπο το ιταλικό supercar να “πιάσει” τους 800 ίππους.

Με αυτόν τον τρόπο η ιταλική μάρκα προετοιμάζει το έδαφος για το μοντέλο που θα διαδεχτεί την Aventador, το οποίο θα είναι υβριδικό.

Οι επίσημες ανακοινώσεις αναμένονται αύριο, λίγες μέρες πριν ανοίξει τις πόρτες της η έκθεση της Φρανκφούρτης όπου θα μπορέσουμε να δούμε τη Sian από κοντά.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

To νέο e-Racer είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο αγωνιστικό όχημα της Cupra, το οποίο δείχνει το «ρεύμα» που θα επικρατήσει μάλλον στο μηχανοκίνητο αθλητισμό του μέλλοντος.

Το πρώτο τριήμερο των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης στην πίστα της Βαρκελώνης τελείωσε ακριβώς με τον ίδιο τρόπο που ξεκίνησε, δηλαδή με τη Mercedes να κάνει τους δύο καλύτερους χρόνους της ημέρας.

Καυτό αναμένεται να είναι το Σαββατοκύριακο 22-23 Φεβρουαρίου καθώς είναι προγραμματισμένες οι αρχαιρεσίες για το νέο Δ.Σ. της ΟΜΑΕ.

Σύμφωνα με πληροφορίες τα σωματεία που θα ρίξουν την ψήφο τους στην κάλπη είναι 31.

Σίγουρα το σκανδιναβικό ντιζάιν της Volvo είναι διαχρονικό, ωστόσο υπάρχουν πάντα περιθώρια για μικρές έστω αλλαγές.

Μπορεί να επικρατεί «ησυχία» λόγω της μεσημεριανής παύσης στην πίστα της Βαρκελώνης, όμως όλοι ασχολούνται με το DAS (Dual Axis Steering) της Mercedes, που μεταβάλει τις γωνίες των μπροστινών τροχών και κατά πόσο είναι νόμιμο ή όχι με τη Mercedes να υποστηρίζει ότι είναι νόμιμο, ισχυρίζοντας ότι

Η Maserati είναι μια από τις θρυλικές ιταλικές εταιρίες συνδεδεμένη με τον μαγικό κόσμο των αγώνων. Η Maserati λοιπόν απουσιάζει μεγάλο διάστημα από τους αγώνες παγκόσμιας ακτινοβολίας.

Στο πλαίσιο αποκάλυψης του νέου Cupra Leon πρεμιέρα έκανε και το νέο αγωνιστικό αυτοκίνητο τουρισμού (TCR) Leon Competiciοn.

Η πρώτη επίσημη περίοδος των δοκιμών ολοκληρώνεται την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου στην πίστα της Βαρκελώνης και όλοι πλέον ασχολούνται με το σύστημα DAS που φέρει η Mercedes στα μονοθέσιά της και αφορά την «τοποθέτηση» των μπροστινών τροχών στην πίστα (

Ευχάριστα είναι τα νέα, αν έχετε παραγγείλει μια από τις μόλις 130 Lotus Evija, καθώς η έναρξη της παραγωγής και των παραδόσεων της θα ξεκινήσει το ερχόμενο καλοκαίρι.

Στις 19 Φεβρουαρίου ξεκίνησαν οι χειμερινές δοκιμές της Formula 1 για το 2020, με τις 10 ομάδες να κάνουν πάρα πολλά χιλιόμετρα στην πίστα της Βαρκελώνης προκειμένου να μαζέψουν όσο το δυνατόν περισσότερα δεδομένα.