Είστε εδώ

Super Cars

Lamborghini: Τι είναι η Sian;

του Σωτήριου Χάλλα

Έχουμε δει τις παρουσιάσεις νέων μοντέλων να γίνονται με διάφορους τρόπους με τον πιο κοινό από όλους να είναι η δημοσιοποίηση φωτογραφιών στο internet, όμως η Lamborghini θέλησε να κάνει κάτι μοναδικό για το περιορισμένης παραγωγής μοντέλο της, Sian.

Οι Ιταλοί, λοιπόν, αποφάσισαν να δημοσιοποιήσουν κάποιες εικόνες της Sian όμως δεν επέλεξαν κάποιο site αυτοκινήτου ή έστω κάποια δικιά τους σελίδα, αλλά το έκαναν μέσω της εφαρμογής Lamborghini Unica.

Η Lamborghini Unica είναι μια εφαρμογή για smartphone η οποία απευθύνεται μόνο σε ανθρώπους που έχουν στην κατοχή τους ένα ή περισσότερα μοντέλα της εταιρείας.

Σύμφωνα με όσα βλέπουμε στις εικόνες η Sian θα βασίζεται στην Aventador όμως θα έχει και πολλές διαφορές. Σχεδιαστικά στο εμπρός μέρος θα έχει διαφορετική μάσκα η οποία έχει έντονες επιρροές από το πρωτότυπο Terzo Millenio. Οι διαφορές στη σχεδίαση συνεχίζονται και στις πόρτες, όπου το αμάξωμα είναι διαμορφωμένο με τέτοιο τρόπο ώστε να τροφοδοτεί με αέρα τις εισαγωγές που βρίσκονται ακριβώς από πίσω.

Στο πίσω μέρος κυριαρχούν τα “πτερύγια” ενώ παρατηρούμε ότι η αεροτομή στις άκρες της φέρει τον αριθμό 63. Αυτό αποτελεί φόρο τιμής στη χρονιά που ιδρύθηκε (1963) ενώ για τον ίδιο λόγο θα παραχθούν μόλις 63 μονάδες.

Ο κινητήρας θα είναι ο γνώριμος V12 των 6.5 λίτρων από στη διαμόρφωση που χρησιμοποιείται στην Aventador SVJ. Αυτό σημαίνει ότι θα αποδίδει 770 ίππους και 720 Nm ροπής. Όμως, θα υπάρχει και κάτι ακόμα. Πρόκειται για έναν μικρό ηλεκτροκινητήρα ο οποίος αποδίδει 30 ίππους, κάνοντας με αυτόν τον τρόπο το ιταλικό supercar να “πιάσει” τους 800 ίππους.

Με αυτόν τον τρόπο η ιταλική μάρκα προετοιμάζει το έδαφος για το μοντέλο που θα διαδεχτεί την Aventador, το οποίο θα είναι υβριδικό.

Οι επίσημες ανακοινώσεις αναμένονται αύριο, λίγες μέρες πριν ανοίξει τις πόρτες της η έκθεση της Φρανκφούρτης όπου θα μπορέσουμε να δούμε τη Sian από κοντά.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Lichtenburg 400

Ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής στη Formula 1, Φερνάντο Αλόνσο είχε την πρώτη επίσημη γεύση από αγώνες τύπου Ντακάρ, οδηγώντας το Toyota Hilux στον αγώνα Lichtenburg 400,  5ος γύρος για το πρωτάθλημα της Νοτίου Αφρικής.

Mercedes - AMG

Από το 2021 η μορφή του WEC, δηλαδή του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής, θα αλλάξει σημαντικά αφού η κορυφαία κατηγορία, που σήμερα ονομάζεται LMP1, δε θα αποτελείται από μοντέλα ειδικά εξελιγμένα για αυτό το είδος αγώνων.

SEAT

Σεπτέμβριος, ο μήνας που τα παιδιά επιστρέφουν στα θρανία τους, αλλά και ο μήνας που ξεκινούν τα μαθήματα στην Επαγγελματική Σχολή της SEAT.

Ferrari

Η Ferrari είναι από τις τελευταίες εταιρείες που αποφάσισαν να ακολουθήσουν τη μόδα των SUV και αυτή τη στιγμή εξελίσσει το πρώτο μοντέλο του είδους που θα φέρει στο καπό το Cavallino Rampante. Η ονομασία του θα είναι Purosangue.

Land Cruiser Namib

Η σειρά 70 του Toyota Land Cruiser παράγεται αδιάλειπτα από το 1984 και παρά το γεγονός ότι μέσα σε όλα αυτά τα χρόνια έχουν υπάρξει πολλές αλλαγές ώστε να παραμένει σύγχρονο, σε μηχανολογικό τομέα παραμένει το ίδιο αυτοκίνητο.

Skoda

Μπορεί η Skoda πλέον να μπαίνει σε μια νέα εποχή, αυτή της ηλεκτροκίνησης, παρουσιάζοντας στη φετινή Έκθεση της Φρανκφούρτης τα νέα  Citigoᵉ iV και Superb iV, ωστόσο δε ξεχνά να τιμά το παρελθόν της.

Volkswagen ID. R

Η Volkswagen έδωσε στη δημοσιότητα ένα βίντεο, μέσω του οποίου μας δίνει τη δυνατότητα να δούμε μέρος της προσπάθειας που έκανε ο Ρομέν Ντιμά πίσω από το τιμόνι του ηλεκτρικού αγωνιστικού ID.

Jeep Wrangler

Όλα τα μοντέλα της Jeep είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με την περιπέτεια, ενώ το πιο ανήμερο off-road «θηρίο» της είναι το Wrangler.

Opel

Μια καινοτόμα υπηρεσία προσφέρει πλέον η Opel στους πελάτες της, καθώς τους ενημερώνει διαρκώς για την πορεία του αυτοκινήτου τους όσο αυτό βρίσκεται μέσα στο συνεργείο.

Mazda ΜΧ-5

Το διθέσιο roadster της Mazda γίνεται 30 ετών και η ιαπωνική μάρκα το γιορτάζει με τη δημιουργία μιας επετειακής έκδοσης η οποία ονομάζεται 30th Anniversary και θα παραχθεί σε περιορισμένη ποσότητα.