Είστε εδώ

Super Cars

Lamborghini SC18: Η πρώτη με αγωνιστικές περγαμηνές

του Γιώργου Ψαρρά

Όλες οι Lamborghini αισθάνονται ως φυσικό τους περιβάλλον την πίστα, ωστόσο η  SC18 έχει έναν λόγο παραπάνω να νιώθει οικεία.

Αυτό διότι είναι το πρώτο μοντέλο που έχει πάνω του την υπογραφή από το αγωνιστικό τμήμα Squadra Corse της ιταλικής εταιρείας. Η μοναδική SC18 λαμβάνει άδεια να κυκλοφορεί νόμιμα στους δρόμους, ωστόσο βασικός της προσανατολισμός δεν είναι άλλος από την πίστα.

Κόκκινες πινελιές υπάρχουν διάσπαρτες πάνω στη SC18, η οποία είναι βαμμένη με τη γκρι απόχρωση “Grigio Daytona”. Πατάει σε τροχούς 20 ιντσών μπροστά και 21 ιντσών πίσω, οι οποίοι «ντύνονται» με τα ειδικά ελαστικά Pirelli P Zero Corsa. Ξεχωρίζει για την προηγμένη της αεροδυναμική που αντλεί τεχνογνωσία από τα αγωνιστικά οχήματα της Lamborghini.

Πιο αναλυτικά, οι αεραγωγοί στο εμπρός καπό παραπέμπουν στη Huracan GT3 EVO, τα πλευρικά και οπίσθια τμήματα στην Huracan Super Trofeo EVO. Προσέξτε στο πίσω τμήμα τις εξατμίσεις για το ιδιαίτερο design τους αλλά και για τον ήχο που παράγουν.  Παράλληλα η μεγάλη πίσω αεροτομή από ανθρακόνημα με τρεις μηχανικές ρυθμίσεις υπόσχεται τη βέλτιστη κάθετη δύναμη σε κάθε πίστα.

Το πίσω κάλυμμα με τους δώδεκα αεραγωγούς στόχο έχει την κατάλληλη ψύξη του κινητήρα. Μιας και μιλήσαμε για τον κινητήρα να πούμε ότι η SC18 παίρνει ζωή από έναν V12 χωρητικότητας 6.5 λίτρων, ο οποίος παράγει 770 ίππους (8.500 σ.α.λ.) και 720 Nm (6.750 σ.α.λ.), ενώ συνεργάζεται με το βελτιωμένο ISR (Independent Shifting Rod) αυτόματο κιβώτιο των 7 σχέσεων.

Πανίσχυρη λοιπόν αλλά και πανάλαφρη η νέα SC18, καθώς στο «κορμί» της έχουν τοποθετηθεί υλικά χαμηλού βάρους, ενώ το αμάξωμα από ανθρακόνημα απέχει μόλις 109 χλστ. από την άσφαλτο.

Στο εσωτερικό της δεν περνούν απαρατήρητα τα μπάκετ καθίσματα από ανθρακόνημα και οι επενδύσεις μαύρης αλκαντάρα που συνδυάζεται με κόκκινες ραφές.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Ράλι Γερμανίας

Οι Σόρδο και Λάπι άκουσαν τις εντολές των αγωνιστικών διευθυντών και προς βαθμολογικο όφελος των Νεβίλ και Οζιέ , «έδωσαν» τις θέσεις τους.

Ράλι Γερμανίας

Μπορεί οι Τάνακ-Γιερβόεγια να κέρδισαν τον 4ο αγώνα (Χιλή, Πορτογαλία, Φινλανδία, Γερμανία) από τους 5 συνολικά που διεξήχθηκαν το τελευταίο διάστημα,πραγματοποιώντας εκπληκτική εμφάνιση στο ασφάλτινοράλι Γερμανίας, αλλά αυτό που ζει ο Άκιο Τογιόντα(πρόεδρος της Toyota) και Τόμι Μάκινεν (αγωνιστι

Ράλι Γερμανίας-3ο σκέλος

Το 3ο και τελευταίο σκέλος του ράλι Γερμανίας περιλαμβάνει 4 Ειδικές Διαδρομές συνολικού μήκους 79,50 χλμ.(11.69 χλμ. η power stage που δίνει επιπλέον βαθμούς στους 5 ταχύτερους).

Ράλι Γερμανίας-2ο σκέλος

Οι δυο μεγαλυτερεσΕιδικές Διαδρομές (επι της ουσίας μια επαναλαμβανόμενη) καθόρισαν την εξέλιξη του αγώνα με αποτέλεσμα ο Τάνακ να είναι πιο κοντά στη νίκη. 
Τι ακριβώς συνέβη.

FCA - Renault

Όταν η FCA έκανε πρόταση συγχώνευσης στη Renault, ήρθαν τα πάνω – κάτω στο εσωτερικό της συμμαχίας με τη Nissan, όμως λίγο καιρό αργότερα η πρόταση αποσύρθηκε και φάνηκε τα πάντα να παγώνουν.

Ford

Ένα σύνηθες φαινόμενο που οδηγεί πολλούς οδηγούς σε εκνευρισμό, τόσο σε ταξίδια, όσο και μέσα στην πόλη, είναι το να δίνουν οι πίσω επιβάτες ή ακόμα και συνοδηγός, συνεχώς οδηγίες.

Lamborghini Huracan

Όταν η Lamborghini παρουσίασε τη Huracan το 2014, το μοντέλο που αντικατέστησε τη Gallardo, πολλοί ήταν εκείνοι που απογοητεύτηκαν από την απουσία επιλογής χειροκίνητου κιβωτίου, όμως όπου υπάρχει θέληση (και χρήμα) υπάρχει και τρόπος.

Ηard Rock International

Την πρόθεσή της να υλοποιήσει επένδυση που θα ξεπεράσει το 1 δισ. ευρώ στο Ελληνικό η Ηard Rock International εφόσον κερδίσει το διαγωνισμό για την δημιουργία Integrated Resort Casino, επισημοποίησε η Hard Rock International. 

Ράλι Γερμανίας

Το σκέλος του Σαββάτου 24 Αυγούστου είναι το μεγαλύτερο του αγώνα με 8 Ειδικές Διαδρομές συνολικού μήκους 157.92 χλμ.
Μεταξύ αυτών και η μεγαλύτερη του αγώνα μήκους 41,17 χλμ. (επαναλαμβανόμενη) που διεξάγεται στο πεδίο δοκιμών των τανκ Panzer.

Ράλι Γερμανίας-1ο σκέλος

Οι Τάνακ-Γιερβόεγια (Toyota Yaris WRC) Κερδίζοντας τις 4 από τις 6 Ειδικές Διαδρομές φιγουράρουν στην 1η θέση, στο τέλος του 1ου σκέλους στο ράλι Γερμανίας.