Είστε εδώ

Super Cars

Lamborghini SC18: Η πρώτη με αγωνιστικές περγαμηνές

του Γιώργου Ψαρρά

Όλες οι Lamborghini αισθάνονται ως φυσικό τους περιβάλλον την πίστα, ωστόσο η  SC18 έχει έναν λόγο παραπάνω να νιώθει οικεία.

Αυτό διότι είναι το πρώτο μοντέλο που έχει πάνω του την υπογραφή από το αγωνιστικό τμήμα Squadra Corse της ιταλικής εταιρείας. Η μοναδική SC18 λαμβάνει άδεια να κυκλοφορεί νόμιμα στους δρόμους, ωστόσο βασικός της προσανατολισμός δεν είναι άλλος από την πίστα.

Κόκκινες πινελιές υπάρχουν διάσπαρτες πάνω στη SC18, η οποία είναι βαμμένη με τη γκρι απόχρωση “Grigio Daytona”. Πατάει σε τροχούς 20 ιντσών μπροστά και 21 ιντσών πίσω, οι οποίοι «ντύνονται» με τα ειδικά ελαστικά Pirelli P Zero Corsa. Ξεχωρίζει για την προηγμένη της αεροδυναμική που αντλεί τεχνογνωσία από τα αγωνιστικά οχήματα της Lamborghini.

Πιο αναλυτικά, οι αεραγωγοί στο εμπρός καπό παραπέμπουν στη Huracan GT3 EVO, τα πλευρικά και οπίσθια τμήματα στην Huracan Super Trofeo EVO. Προσέξτε στο πίσω τμήμα τις εξατμίσεις για το ιδιαίτερο design τους αλλά και για τον ήχο που παράγουν.  Παράλληλα η μεγάλη πίσω αεροτομή από ανθρακόνημα με τρεις μηχανικές ρυθμίσεις υπόσχεται τη βέλτιστη κάθετη δύναμη σε κάθε πίστα.

Το πίσω κάλυμμα με τους δώδεκα αεραγωγούς στόχο έχει την κατάλληλη ψύξη του κινητήρα. Μιας και μιλήσαμε για τον κινητήρα να πούμε ότι η SC18 παίρνει ζωή από έναν V12 χωρητικότητας 6.5 λίτρων, ο οποίος παράγει 770 ίππους (8.500 σ.α.λ.) και 720 Nm (6.750 σ.α.λ.), ενώ συνεργάζεται με το βελτιωμένο ISR (Independent Shifting Rod) αυτόματο κιβώτιο των 7 σχέσεων.

Πανίσχυρη λοιπόν αλλά και πανάλαφρη η νέα SC18, καθώς στο «κορμί» της έχουν τοποθετηθεί υλικά χαμηλού βάρους, ενώ το αμάξωμα από ανθρακόνημα απέχει μόλις 109 χλστ. από την άσφαλτο.

Στο εσωτερικό της δεν περνούν απαρατήρητα τα μπάκετ καθίσματα από ανθρακόνημα και οι επενδύσεις μαύρης αλκαντάρα που συνδυάζεται με κόκκινες ραφές.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Κάρλος Σάινθ

Οι ανατροπές του Γκραν Πρι Βραζιλίας δεν τελείωσαν με το πέσιμο της καρό σημαίας αλλά συνεχίστηκαν και μετά, αφού ο Χάμιλτον τελικά δέχτηκε ποινή πέντε δευτερολέπτων για την επαφή που είχε με τον Άλμπον στον προτελευταίο γύρο του αγώνα.

Formula 1: Γκραν Πρι Βραζιλίας

Με αυξημένες θερμοκρασίες και καλό καιρό υποδέχτηκε η πίστα του Interlagos τους οδηγούς για τον προτελευταίο αγώνα της χρονιάς, ο οποίος στο μεγαλύτερο μέρος του δεν είχε πολλή δράση, όμως προς το τέλος το ένα γεγονός διαδεχόταν το άλλο και οι μάχες ήταν από τις πιο κλειστές που έχουμε δει ποτέ.

Formula E-Mercedes EQ

Ο 28χρονος Μεξικάνος ΕστέμπανΓκουτιέρεθ, με την εμπειρία των 59 Γκραν Πρι με Sauber και Haas, θα είναι ο δοκιμαστής και εξελικτής της ηλεκτροκίνητης Mercedes για το αντίστοιχο πρωτάθλημα από το 2020. 

Αυτοκίνηση –Anytime 2019

Η Κυριακή 17 Νοεμβρίου είναι η τελευταία μέρα της έκθεσης αυτοκινήτου «Αυτοκίνηση 2019».

Διεξάγεται στο πρώην αεροδρόμιο του Ελληνικού στην αίθουσα ξιφασκίας. 

Formula 1-Γκραν Πρι Βραζιλίας

Προτελευταίος γύρος του φετινού πρωταθλήματος στην πίστα της Βραζιλίας, των 4.309 χλμ. με τις 15 στροφές και τα 388 μ. μήκος του pit lane.

Η πίστα φέρει αντίθετη φορά από αυτή του ρολογιού και οδηγοί θα καλύψουν 71 γύρους συμπληρώνοντας 305.909 χλμ. 

Formula 1-Γκραν Πρι Βραζιλίας

H πίστα του Ιντερλάγκος στη Βραζιλία που την Κυριακή 17 Νοεμβρίου διεξάγεται το προτελευταίο Γκραν Πρι για το 2019, έχει μήκος 4.309 χλμ. με 15 στροφές.

Formula 1-Γκραν Πρι Βραζιλίας

Στο Γκραν Πρι της Βραζιλίας ο Μαξ Φερστάπεν με την R.B. Αston Martin σημείωσε την 2η pole position στην καριέρα του. 

Όμως στη συνέντευξη Τύπου τόνισε ότι για αυτόν είναι η 3η καθώς του «έκλεψαν» την pole position στο Γκραν Πρι του Μεξικού. 

Formula 1: Γκραν Πρι Βραζιλίας - Κατατακτήριες

Με έναν πραγματικά αλάνθαστο γύρο ο Φερστάπεν κατάφερε να κάνει τον καλύτερο χρόνο στην πίστα του Interlagos και να κατακτήσει την pole positionμόλις για δεύτερη φορά στην καριέρα του.

Formula 1-Γκραν Πρι Βραζιλίας

Με τον παγκόσμιο τίτλο στην τσέπη του για το 2019, τον 6ο στην καριέρα του, ο Λιούις Χάμιλτον δίνει το παρών στην πίστα του Ιντερλάγκος, στη Βραζιλία, για τον προτελευταίο γύρο του παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1. 

Νοέμβριος 2019

Ο καιρός μπορεί να σε τρελάνει. Βρισκόμαστε στον τελευταίο μήνα του φθινοπώρου και με ελάχιστες εξαιρέσεις (όπως οι βροχές των τελευταίων ωρών) η θάλασσα «ανοίγει» την αγκαλιά της, όπως διακρίνεται πίσω από το Volkswagen T-Cross.