Είστε εδώ

Super Cars

Lamborghini: Μπαίνει στην υβριδική εποχή

του Σωτήριου Χάλλα

Από τη στιγμή που όλη η αυτοκινητοβιομηχανία κινείται προς τα υβριδικά και ηλεκτρικά οχήματα, αναπόφευκτα το ίδιο θα συμβεί και με μάρκες που ειδικεύονται στην κατασκευή εξωτικών supercars όπως είναι η Lamborghini.

Οι Ιταλοί σχεδιάζουν εδώ και αρκετό καιρό τη μετάβασή τους στη νέα εποχή και ετοιμάζουν να δείξουν τα πρώτα δείγματα γραφής στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης που θα γίνει στη γερμανική πόλη 12 – 22 Σεπτεμβρίου.

Πρόκειται για ένα νέο μοντέλο του οποίου ο εσωτερικός κωδικός είναι LB48H. Προς το παρόν δεν έχουν γίνει γνωστές πολλές λεπτομέρειες για αυτό το project όμως ο επικεφαλής του εμπορικού τμήματος της εταιρείας, Φεντερίκο Φοστσίνι, δήλωσε ότι πρόκειται για μοντέλο περιορισμένης παραγωγής στο πρότυπο των Centenario, Reventon και Veneno.

Η Lamborghini θα κατασκευάσει μόλις 63 μονάδες. Ο αριθμός συμβολίζει τη χρονιά ίδρυσης της μάρκας με έδρα τη Σαντ’ Αγκάτα που είναι το 1963. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι έχουν ήδη πουληθεί και τα 63 μοντέλα.

Αν και ο Φοστσίνι δεν ανέφερε κάτι συγκεκριμένα, γνωρίζουμε ότι το νέο μοντέλο θα φέρει στοιχεία από το φουτουριστικό πρωτότυπο Terzo Millennio που είχε παρουσιαστεί το Νοέμβριο του 2017 (το πρωτότυπο που βλέπουμε στην εικόνα).

Όσον αφορά το κινητήριο σύνολο, θα είναι υβριδικό και θα συνδυάζει το γνώριμο V12 βενζινοκινητήρα των 6.5 λίτρων με ηλεκτρικό μοτέρ άγνωστης, προς το παρόν, απόδοσης το οποίο θα κινεί τον εμπρός άξονα, κάνοντας το αυτοκίνητο τετρακίνητο. Σύμφωνα με φήμες η συνολική απόδοση θα φτάνει τους 850 ίππους.

Εκτός από το LB48H ο Φορστσίνι είπε ότι στη Φρανκφούρτη η Lamborghini ετοιμάζει ακόμα μία έκπληξη η οποία πιστεύεται ότι είναι η υβριδική Urus. Τέλος, ο Ιταλός έκανε αναφορά και στο διάδοχο της Aventador λέγοντας ότι δεν πρόκειται να το δούμε πριν από το 2020 και ότι ο υβριδικός του κινητήρας θα επιτρέπει την αμιγώς ηλεκτρική κίνηση για απόσταση 30 έως 50 χιλιομέτρων.

Σχετικά άρθρα

Κίνα

Από όσα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν πουληθεί διαχρονικά σε παγκόσμιο επίπεδο, περίπου τα μισά βρίσκονται στην Κίνα, κάτι που οφείλεται στις πολιτικές του κράτους οι οποίες ωθούν ξεκάθαρα τους πολίτες προς την κατεύθυνση ενός μοντέλου με μπαταρία.

Nέο Ford Puma

Πλέον μας χωρίζουν μόλις 48 ώρες από την αποκάλυψη του νέου Ford Puma, καθώς αυτή έχει προγραμματιστεί για τις 26 Ιουνίου.

Pebble Beach

Το 1975 ο Νίκι Λάουντα κατέκτησε το πρώτο από τα τρία πρωταθλήματα της καριέρας του, όντας στην πέμπτη του χρονιά στη Formula 1 και δεύτερη στη Ferrari και τώρα ένα από τα μονοθέσια που χρησιμοποίησε, βγαίνει σε δημοπρασία.

Mercedes Sprinter

Οι εποχές που τα επαγγελματικά βαν ήταν φτωχά σε επίπεδο συστημάτων ασφαλείας ανήκουν στο παρελθόν, ενώ φωτεινό παράδειγμα αποτελεί το Sprinter, το οποίο είναι αρκετά πλούσιο και σε αυτόν τον τομέα.

VW T-Roc

Τον Φεβρουάριο του 2018 η Volkswagen ανακοίνωσε την πρόθεσή της να δημιουργήσει το πρώτο crossover με ανοιχτή οροφή στην ιστορία της κατηγορίας, για το οποίο θα χρησιμοποιούσε ως βάση το T-Roc και τώρα έχουμε πλάνα από τις πρώτες δοκιμές αυτού του μοντέλου, το οποίο βρίσκεται ακόμα σε μορφή πρωτό

Bugatti

Σε ένα πανέμορφο μέρος εμφανίστηκαν οι Bugatti Divo και Chiron Sport “110 ans Bugatti” με το σκηνικό που στήθηκε να είναι ιδανικό για καρτ-ποστάλ.

Γκραν Πρι Γαλλίας

Ο όγδοος αγώνας της χρονιάς που έγινε στη Γαλλία, τη χώρα που διοργανώθηκε Γκραν Πρι για πρώτη φορά, έγινε στην πίστα Paul Ricard, κοντά στη Μασσαλία, δεν έκρυβε εκπλήξεις σε κανένα σημείο του.

Γκραν Πρι Γαλλίας

Σε μια από τις πιο τεχνικές πίστες του πρωταθλήματος, στο Πολ Ρικάρ της Γαλλίας, διαξάγεται ο 8ος γύρος του παγκοσμίου πρωταθλήματος, με τα δύο Mercedes με Χάμιλτον (τριτη φετινή pole position για τον Βρετανό)  και Μπότας να εκκινούν από την πρώτη γραμμή της εκκίνησης, με τον Λεκλερ με τη Ferrari

Γκραν Πρι Γαλλίας

Το Γαλλικό Γκραν Πρι είναι κάτι το ξεχωριστό για τη Renault. Όχι τόσο γιατί η Renault είναι γαλλική εταιρία και ο αγώνας διεξάγεται επι γαλλικού εδάφους.

Γκραν Πρι Γαλλίας - Κατατακτήριες

Μετά τον Καναδά η Formula 1 επιστρέφει στην Ευρώπη για τον όγδοο αγώνα της χρονιάς με το Γκραν Πρι της Γαλλίας στην πίστα Paul Ricard.