Είστε εδώ

Super Cars

Lamborghini: Μια από τις μόλις τέσσερις Miura SVJ

του Γιώργου Ψαρρά

Κάθε Lamborghini Miura που έχει παραμείνει στη ζωή είναι σίγουρα ιδιαίτερα ξεχωριστή  και σπάνια.

Ωστόσο υπάρχει μια συγκεκριμένη Miura που θα ήθελε κάθε συλλέκτης να αποκτήσει. Ο λόγος για τη Miura SVJ, καθώς η ιταλική εταιρεία των supercars εκείνη την εποχή είχε κατασκευάσει μόλις τέσσερα αντίτυπα της.

Για πρώτη φορά λοιπόν το κοινό έχει την ευκαιρία να θαυμάσει από κοντά μια από τις διασωθέντες Miura SVJ, στο πλαίσιο της φετινής Έκθεσης Κλασσικών Οχημάτων. Retromobile, η οποία διεξάγεται από 5 έως 9 Φεβρουαρίου στο Παρίσι. Η εν λόγω Miura SVJ έχει αριθμό πλαισίου 4860, κατασκευάστηκε το 1973 για το Γερμανό οδηγό αγώνων  Χούμπερτ Χιν, ο οποίος τότε ήταν και εισαγωγέας των Lamborghini στην πατρίδα του.

Όταν παρέλαβε την Miura SVJ το αμάξωμα της ήταν μαύρου χρώματος, ενώ  στο εσωτερικό της υπήρχε μαύρο και λευκό δέρμα. Το 1977 αποφάσισε να βάψει τη Miura SVJ ασημί, ενώ η εν λόγω απόχρωση διατηρείται μέχρι και σήμερα. Η Miura SVJ του Χούμπερτ  παρέμεινε στη Γερμανία μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του 2000 και έπειτα έγινε μέρος μιας ιαπωνικής συλλογής.

Το τμήμα ιστορικών οχημάτων Lamborghini Polo Storico ανέλαβε τη συντήρηση της Miura SVJ, αφού προηγουμένως πραγματοποίησε μια εκτενή έρευνα στα αρχεία, ώστε η αποκατάσταση της να πραγματοποιηθεί με βάση τα αρχικά πρότυπα.

Για την ιστορία αξίζει να αναφέρουμε ότι οι Miura SVJ εμπνεύστηκαν από τη μια και μοναδική Miura Jota που δημιουργήθηκε έπειτα από αίτημα του οδηγού αγώνων Μπομπ Γουόλες, ώστε να λάβει μαζί της μέρος σε αγώνες της κατηγορίας Appendix J σύμφωνα με τις προδιαγραφές της FIA για Touring και GT οχήματα.

Παράλληλα στο περίπτερο της Lamborghini στην Έκθεση Retromobile δίνει το «παρών» και μια Miura P400 S, η οποία βρίσκεται στο στάδιο της πλήρους ανακατασκευής με τη χρήση αυθεντικών ανταλλακτικών συμπεριλαμβανομένου του αμαξώματος, του κινητήρα και της ανάρτησης.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Μπορεί να επικρατεί «ησυχία» λόγω της μεσημεριανής παύσης στην πίστα της Βαρκελώνης, όμως όλοι ασχολούνται με το DAS (Dual Axis Steering) της Mercedes, που μεταβάλει τις γωνίες των μπροστινών τροχών και κατά πόσο είναι νόμιμο ή όχι με τη Mercedes να υποστηρίζει ότι είναι νόμιμο, ισχυρίζοντας ότι

Η Maserati είναι μια από τις θρυλικές ιταλικές εταιρίες συνδεδεμένη με τον μαγικό κόσμο των αγώνων. Η Maserati λοιπόν απουσιάζει μεγάλο διάστημα από τους αγώνες παγκόσμιας ακτινοβολίας.

Στο πλαίσιο αποκάλυψης του νέου Cupra Leon πρεμιέρα έκανε και το νέο αγωνιστικό αυτοκίνητο τουρισμού (TCR) Leon Competiciοn.

Η πρώτη επίσημη περίοδος των δοκιμών ολοκληρώνεται την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου στην πίστα της Βαρκελώνης και όλοι πλέον ασχολούνται με το σύστημα DAS που φέρει η Mercedes στα μονοθέσιά της και αφορά την «τοποθέτηση» των μπροστινών τροχών στην πίστα (

Ευχάριστα είναι τα νέα, αν έχετε παραγγείλει μια από τις μόλις 130 Lotus Evija, καθώς η έναρξη της παραγωγής και των παραδόσεων της θα ξεκινήσει το ερχόμενο καλοκαίρι.

Στις 19 Φεβρουαρίου ξεκίνησαν οι χειμερινές δοκιμές της Formula 1 για το 2020, με τις 10 ομάδες να κάνουν πάρα πολλά χιλιόμετρα στην πίστα της Βαρκελώνης προκειμένου να μαζέψουν όσο το δυνατόν περισσότερα δεδομένα.

Ένας από τους βασικούς πυλώνες στο στρατηγικό πλάνο ονόματι “Strategy 2025” που έχει καταρτίσει η Skoda είναι η διεθνοποίηση της τσέχικης εταιρείας και η επέκταση της σε νέες αγορές.

Με το σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης να απέχει λιγότερο από δύο εβδομάδες (5 – 15 Μαρτίου) οι εταιρείες έχουν αρχίσει να κάνουν γνωστές τις προθέσεις τους, με τη Mercedes να επιβεβαιώνει ότι θα παρουσιάσει, μεταξύ άλλων, τρία νέα μοντέλα με τα σήματα της AMG.

Πριν μερικές εβδομάδες αποκαλύφτηκε το νέο Leon, ενώ τώρα ήρθε η ώρα για την ισχυρότερη έκδοση του, η οποία για πρώτη φορά φέρει το σήμα της Cupra, της αυτόνομης πλέον εταιρείας επιδόσεων της Seat.

Το απόγευμα της δεύτερης μέρας των χειμερινών δοκιμών στην πίστα της Βαρκελώνης επεφύλασσε εκπλήξεις, αφού ήταν η πρώτη φορά φέτος που είχαμε κόκκινη σημαία, κάποιο μονοθέσιο αναγκάστηκε να σταματήσει από βλάβη, ενώ κανείς δεν περίμενε τον οδηγό που βρέθηκε στην πρώτη θέση των χρόνων.