Είστε εδώ

Super Cars

Lamborghini: Μεγαλύτερο και πιο σύγχρονο το εργοστάσιο της

του Γιώργου Ψαρρά

Πυρετός εργασιών επικράτησε στην έδρα της Lamborghini στη Σαντα Αγκάτα Μπολονέζ.

Ο λόγος ήταν η επέκταση του εργοστασίου της, ώστε να προστεθεί στη γραμμή παραγωγής το πρώτο SUV της Lamborghini, η νέα Urus. Συγκεκριμένα, οι εγκαταστάσεις του εργοστασίου διπλασιάστηκαν από τα 80.000 τ.μ. στα 160.000 τ.μ., ενώ θα αυξηθεί και ο ετήσιος όγκος παραγωγής στις 7.000 μονάδες.

Πέρα από τη γραμμή παραγωγής της νέας Urus δημιουργήθηκε επίσης ένας νέος χώρος τελειοποίησης για όλα τα μοντέλα, αλλά και ένα κτίριο με γραφεία που θα έχει το πιστοποιητικό “LEED Platinum”. Πρόκειται για το υψηλότερων προδιαγραφών πιστοποιητικό σχετικά με τις περιβαλλοντικές και ενεργειακές προδιαγραφές κτιρίων.

Παράλληλα κατασκευάστηκε αποθήκη και μια πίστα με δεκατρία διαφορετικά οδοστρώματα, ώστε να πραγματοποιούνται εκεί οι δοκιμές της Urus. Για την ενσωμάτωση νέων τεχνολογιών και υπερσύγχρονων ρομπότ στο εργοστάσιο υπήρξε συνεργασία με 600 εταιρίες, ενώ συμμετείχαν 3.600 άτομα.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι οι εργασίες ολοκληρώθηκαν μέσα σε μόλις 18 μήνες, χωρίς μάλιστα να διακοπεί η παραγωγική διαδικασία του εργοστασίου. Το όλο έργο ονομάζεται, όπως θα δείτε και στο παρακάτω video, “Manifattura Lamborghini”.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Γκραν Πρι Γαλλίας

Η Γαλλία επέστρεψε μετά από 10 χρόνια στο αγωνιστικό καλεντάρι της Formula 1 και το έκανε με έναν αγώνα ο οποίος χάρη στην επεισοδιακή εκκίνηση μας κράτησε το ενδιαφέρον σε όλη τη διάρκεια και μας προσέφερε πάρα πολλές προσπεράσεις.

Ράλι Ιπρ

Τον αγώνα της πατρίδας τους τίμησαν οι Νεβίλ-Γκιλσούλ και οδηγώντας το Hyundai i20 R5 στα χρώματα της Βελγικής αντιπροσωπείας κέρδισαν το ράλι Ιπρ. Το εργοστασιακό πλήρωμα της Hyundai Motorsport «έγραψαν» τους ταχύτερους χρόνους στις 15 από τις 23 Ειδικές Διαδρομές .

Pirelli P Zero Velo

Στο πλαίσιο του Γαλλικού Γκραν Πρι, η Pirelli παρουσίασε το καινούργιο ελαστικό για το αγωνιστικό ποδήλατο, το P Zero Velo. Ένα ελαστικό που για την εξέλιξή του συμπληρώθηκε ένας κύκλος δύο χρόνων. 

Γκραν Πρι Γαλλίας

Η πίστα του Λε Καστελέ, εκεί όπου διεξάγεται το Γαλλικό Γκραν Πρι στις 24 Ιουνίου,  είναι από τις πιο τεχνικές, καθώς συνδυάζει υψηλές ταχύτητες με διαρκή εναλλαγή στροφών. 

Η τελική ταχύτητα στην πίστα των 5.861 χλμ. με τις 15 στροφές θα ξεπεράσει τα 330 χλμ. 

Γκραν Πρι Γαλλίας

Αν και διαξάγεται πρώτη φορά το Γαλλικό Γκραν Πρι με αυτών των κανονισμών μονοθέσια της Formula 1, εντούτοις από τις δοκιμές προέκυψαν πολλά ενδιαφέροντα στοιχεία. 

Rotax MAX Challenge

Στη Θεσσαλονίκη και στη πίστα «Drive Park» συνεχίστηκε ο 2ος γύρος του θεσμού Rotax MAX Challenge  Το εγχείρημα της Rotax Hellas να «ανεβάσει» αγώνα του επάθλου της στη Θεσσαλονίκη ύστερα από 10 χρόνια, έστησε στο grid 34 συμμετοχές. 

Γκραν Πρι Γαλλίας - Κατατακτήριες

Μετά από 10 χρόνια απουσίας του γαλλικού Γκραν Πρι από το καλεντάρι της Formula 1 και 28 χρόνια από τον τελευταίο αγώνα που έγινε στην πίστα Paul Ricard ολοκληρώθηκαν οι πρώτες κατατακτήριες για τον αγώνα του 2018.

Skoda

Ο καταμερισμός σημαντικών αρμοδιοτήτων στον Όμιλο Volkswagen επεκτείνεται και στη Skoda.

Γκραν Πρι Γαλλίας - FP3

Η τρίτη περίοδος των ελεύθερων δοκιμών στην πίστα Paul Ricard όπου γίνεται το Γκραν Πρι Γαλλίας μας επιφύλασσε μια αρνητική έκπληξη καθώς η βροχή περιόρισε κατά πολύ τους γύρους των οδηγών.

Γκραν Πρι Γαλλίας

Παραδοσιακά οι οδηγοί μετά τις δύο πρώτες περιόδους ελεύθερων δοκιμών της Παρασκευής έχουν μια συνάντηση με τους τεχνικούς της FIA στην οποία εκφράζουν τα θέματα που κατά καιρούς τους απασχολούν.