Είστε εδώ

Super Cars

Lamborghini: Η Huracan σε γραμματόσημο

του Γιώργου Ψαρρά

Αν κάποιο αγαπημένο σας πρόσωπο γιορτάζει αυτές τις μέρες η Lamborghini σας προτείνει να του κάνετε δώρο τη νέα Huracan EVO RWD Spyder.

Βέβαια αυτό δεν είναι εύκολο για τους περισσότερους από εμάς, καθώς η τιμή της αγγίζει τα 175.838 ευρώ (χωρίς τους φόρους). Η ιταλική εταιρεία των supercars όμως μας προτείνει μια εναλλακτική λύση αρκετά πιο οικονομική, καθώς η νέα Huracan EVO RWD Spyder που έκανε πρεμιέρα πριν μερικές μέρες διατίθεται ήδη σε γραμματόσημο.

Η Lamborghini λοιπόν ανακοίνωσε τη  συνεργασία της με τη Bitstamps, με την οποία θα δημιουργήσει μια συλλογή από ψηφιακά γραμματόσημα που θα μπορεί κανείς να συλλέγει μέσω εφαρμογής.

Η συλλογή με τα γραμματόσημα της Lamborghini θα περιλαμβάνει είκοσι από τα πιο εμβληματικά της μοντέλα, με τη νέα Huracan EVO RWD Spyder να κάνει την αρχή.  Αξίζει να αναφέρουμε ότι το γραμματόσημο της νέας Huracan EVO RWD Spyder είναι από σήμερα διαθέσιμο, ενώ έχει συλλεκτικό χαρακτήρα, αφού μόνο 20.000 αντίτυπα του θα διατεθούν.

Διευκρινίζεται ακόμα ότι το ψηφιακό γραμματόσημο της νέας Huracan EVO RWD Spyder,  όπως ακριβώς και τα χάρτινα, μπορεί να αγοραστεί, να συλλεχθεί και να μεταπωληθεί στο Marketplace που θα ανοίξει τους επόμενους μήνες. Η ιστορία και η μοναδικότητα του κάθε γραμματοσήμου εξασφαλίζεται από την τεχνολογία της Blockchain.

Υπενθυμίζουμε ότι η υφασμάτινη οροφή της πραγματικής Huracan EVO RWD Spyder μπορεί να ανοίξει και να κλείσει εντός 17 δευτ. ακόμα και εν κινήσει, με ταχύτητες έως 50 χλμ./ώρα.

Τροφοδοτείται από ατμοσφαιρικό V10 κινητήρα 5.2 λίτρων απόδοσης 610 ίππων και 560 Nm ροπής. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Μπορεί να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα εντός 3,5 δευτ. και να αναπτύξει μέγιστη ταχύτητα 324 χλμ./ώρα.

Σχετικά άρθρα

Ας μιλήσουμε με ειλικρίνεια, σχεδόν όλοι όταν οδηγούμε είτε ρίχνουμε «κλεφτές» ματιές στην οθόνη του κινητού μας τηλεφώνου, είτε στέλνουμε γραπτό μήνυμα, είτε κάνουμε “Likes” στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είτε το κρατάμε στο αφτί μας και μιλάμε.

Εκτός από τους θεατές, στους αγώνες του 2020 θα απουσιάζουν και πολλά μέλη των ομάδων, καθώς η FIA έθεσε περιορισμούς στο πόσα άτομα μπορεί να φέρει η κάθε μία στην πίστα.

Πιο ξεκάθαρη μορφή έχει αρχίσει να παίρνει η συνεργασία μεταξύ Ford και Volkswagen, καθώς το εποπτικό συμβούλιο της γερμανικής εταιρείας ενέκρινε τη σύναψη περαιτέρω συμβολαίων με τους Αμερικανούς.

Μαζί με την ανακοίνωση των μελλοντικών κινήσεών της, η Renault αποκάλυψε επίσημα ότι δε σκοπεύει να αποχωρήσει από τη Formula 1, παρά το γεγονός ότι πρόκειται να προχωρήσει σε περικοπές οι οποίες θα φτάσουν τα 2 δισεκατομμύρια ευρώ μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.

Όσο και αν ψάξετε κάτι αντίστοιχο δεν θα βρείτε. Το MX-5 είναι μόνο του μια κατηγορία και το αγοράζεις συνειδητά για αυτό που είναι. Μικρό σε χώρους το ιαπωνικό roadster,  αποκλειστικά 2θέσιο, χωρίς πολλές θέσεις μικροαντικειμένων, και με θέση οδήγησης που απέχει ελάχιστα εκ. από την άσφαλτο.

Το 2019 στο Σαλόνι της Φρανκφούρτης πραγματοποιήθηκε η παγκόσμια πρεμιέρα της Lamborghini Sian FKP 37, ωστόσο τώρα κάνει το δεύτερο ντεμπούτο της.

Ο Ντάνιελ Ρικιάρντο ήταν ένας από τους δύο βασικούς υποψήφιους για την αντικατάσταση του Σεμπάστιαν Φέτελ όταν ο Γερμανός οδηγός και η Ferrari ανακοίνωσαν ότι δε θα συνεχίσουν την κοινή πορεία τους μετά το τέλος του 2020, όμως στο Μαρανέλο προτίμησαν να τοποθετήσουν τον Κάρλος Σάινθ δίπλα στο Σαρ

Ήταν που ήταν το κλίμα στραβό στη Williams, οι αγώνες δεν έχουν ξεκινήσει, τα προβλήματα με τους χορηγούς είναι πλέον έντονα καθώς δεν υπάρχει προβολή αφού τα μονοθέσια είναι ακόμα σκεπασμένα, όλα αυτά σε συνδυασμό με τι οικονομικές δυσκολίες των τελευταίων ετών,  η άλλοτε κραταιά ομάδα του Φρανκ

Μετά από πολύμηνη αναμονή το νέο Volkswagen Nivus επιτέλους βγήκε από τα παρασκήνια για την παγκόσμια πρεμιέρα του.

Αν και η Lancia δραστηριοποιείται τα τελευταία χρόνια μόνο στην Ιταλία, προσφέροντας στο αγοραστικό κοινό μόνο ένα μοντέλο, την Ypsilon, οι πωλήσεις της είναι σημαντικά καλύτερες του αναμενόμενου, με αποτέλεσμα το μικρό μοντέλο να δέχεται συνεχώς βελτιώσεις.