Είστε εδώ

Super Cars

Lamborghini Huracan EVO Spyder: Ανοιχτή και γρήγορη

του Σωτήριου Χάλλα

Η Lamborghini αποκάλυψε μέσω του επίσημου site της τη νέα Huracan EVO RWD Spyder, για τις ανάγκες της οποίας χρησιμοποίησε τεχνολογία εικονικής πραγματικότητας.

Στην εν λόγω ανοιχτή έκδοση της Huracan οι Ιταλοί έχουν επιλέξει να τοποθετήσουν μαλακή οροφή η οποία βοηθάει να κρατηθεί το βάρος σε χαμηλά επίπεδα, αλλά και να μην ανέβει πιο ψηλά το κέντρο βάρους. Για τη διαδικασία του ανοίγματος ή του κλεισίματος χρειάζεται 17 δευτερόλεπτα, ενέργειες που μπορούν να γίνουν ακόμα και αν το αυτοκίνητο κινείται, αρκεί η ταχύτητα να είναι μικρότερη των 50 χλμ./ώρα.

Η ισχύς της νέας εκδοχής του supercar από τη Σαντ’ Αγκάτα θα φτάνει τους 610 ίππους και τα 560 Nm ροπής, με τη χρήση του ατμοσφαιρικού V10 συνόλου των 5.2 λίτρων που διαθέτει η μάρκα στην γκάμα της. Η δύναμη μεταφέρεται μόνο στον πίσω άξονα και αυτό το έργο αναλαμβάνει το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με εφτά σχέσεις, που έχει επιλεγεί. Με τον παραπάνω συνδυασμό η Huracan EVO RWD Spyder θα επιταχύνει από στάση μέχρι τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 3.5 δευτερόλεπτα, ενώ θα μπορεί να συνεχίσει να αυξάνει την ταχύτητά της, μέχρι και τα 324 χλμ./ώρα. Εκτός από τον εντυπωσιακό χρόνο για το 0-100 χλμ./ώρα, αξίζει να αναφέρουμε ότι πριν περάσουν 10 δευτερόλεπτα από τη στιγμή που πατήθηκε το γκάζι το κοντέρ θα δείχνει ταχύτητα μεγαλύτερη των 200 χλμ./ώρα, αφού ο χρόνος για αυτή την επιτάχυνση είναι 9.6 δευτερόλεπτα.

Το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου έχει περιοριστεί στα 1.509 κιλά με αποτέλεσμα να επιτυγχάνει την πολύ καλή αναλογία των 2.47 κιλών/ίππο, ενώ η κατανομή του βάρους είναι 40% στον εμπρό΄ς άξονα και 60% στον πίσω.

Ανάλογα πώς θέλει να κινηθεί ο οδηγός έχει στη διάθεσή του διαφορετικά προφίλ λειτουργίας. Μεταξύ αυτών είναι το STRADA για καθημερινή κίνηση σε δρόμο, το SPORT για όταν ανεβαίνει ο ρυθμός και το CORSA που είναι το πιο ακραίο και αφορά πραγματικά γρήγορη οδήγηση.

Η τιμή κτήσης της Huracan EVO RWD Spyder ξεκινάει από τις 175.838 ευρώ (χωρίς τους φόρους) και οι πρώτες παραδόσεις αναμένονται το καλοκαίρι του 2020.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Σε μια ανακοίνωσή της η FIA Παρασκευή 29 Μαΐου, έκανε γνωστό ότι το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα αναβάσεων για το 2020 ακυρώνεται. Ήταν προγραμματισμένο με 12 «ραντεβού» σε 12 διαφορετικές διαδρομές, όμως 9 από αυτές λόγω της πανδημία είχαν ήδη ακυρωθεί. 

Αυτή η αγωνιστική Maserati 8CTF της 10ετία του 1930 είναι το αυτοκίνητό  που «έσπρωξε» τη φήμη της ιταλικής μάρκας στην αγορά των ΗΠΑ.

Και φυσικά όχι τυχαία καθώς πήρε τη νίκη και μάλιστα σερί δύο φορές, στα 500 Μίλια της Ινδιανάπολης το 1939 και 1940. 

Ας μιλήσουμε με ειλικρίνεια, σχεδόν όλοι όταν οδηγούμε είτε ρίχνουμε «κλεφτές» ματιές στην οθόνη του κινητού μας τηλεφώνου, είτε στέλνουμε γραπτό μήνυμα, είτε κάνουμε “Likes” στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είτε το κρατάμε στο αφτί μας και μιλάμε.

Εκτός από τους θεατές, στους αγώνες του 2020 θα απουσιάζουν και πολλά μέλη των ομάδων, καθώς η FIA έθεσε περιορισμούς στο πόσα άτομα μπορεί να φέρει η κάθε μία στην πίστα.

Πιο ξεκάθαρη μορφή έχει αρχίσει να παίρνει η συνεργασία μεταξύ Ford και Volkswagen, καθώς το εποπτικό συμβούλιο της γερμανικής εταιρείας ενέκρινε τη σύναψη περαιτέρω συμβολαίων με τους Αμερικανούς.

Μαζί με την ανακοίνωση των μελλοντικών κινήσεών της, η Renault αποκάλυψε επίσημα ότι δε σκοπεύει να αποχωρήσει από τη Formula 1, παρά το γεγονός ότι πρόκειται να προχωρήσει σε περικοπές οι οποίες θα φτάσουν τα 2 δισεκατομμύρια ευρώ μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.

Όσο και αν ψάξετε κάτι αντίστοιχο δεν θα βρείτε. Το MX-5 είναι μόνο του μια κατηγορία και το αγοράζεις συνειδητά για αυτό που είναι. Μικρό σε χώρους το ιαπωνικό roadster,  αποκλειστικά 2θέσιο, χωρίς πολλές θέσεις μικροαντικειμένων, και με θέση οδήγησης που απέχει ελάχιστα εκ. από την άσφαλτο.

Το 2019 στο Σαλόνι της Φρανκφούρτης πραγματοποιήθηκε η παγκόσμια πρεμιέρα της Lamborghini Sian FKP 37, ωστόσο τώρα κάνει το δεύτερο ντεμπούτο της.

Ο Ντάνιελ Ρικιάρντο ήταν ένας από τους δύο βασικούς υποψήφιους για την αντικατάσταση του Σεμπάστιαν Φέτελ όταν ο Γερμανός οδηγός και η Ferrari ανακοίνωσαν ότι δε θα συνεχίσουν την κοινή πορεία τους μετά το τέλος του 2020, όμως στο Μαρανέλο προτίμησαν να τοποθετήσουν τον Κάρλος Σάινθ δίπλα στο Σαρ

Ήταν που ήταν το κλίμα στραβό στη Williams, οι αγώνες δεν έχουν ξεκινήσει, τα προβλήματα με τους χορηγούς είναι πλέον έντονα καθώς δεν υπάρχει προβολή αφού τα μονοθέσια είναι ακόμα σκεπασμένα, όλα αυτά σε συνδυασμό με τι οικονομικές δυσκολίες των τελευταίων ετών,  η άλλοτε κραταιά ομάδα του Φρανκ