Είστε εδώ

Super Cars

Koenigsegg: "Κυνηγάει" τα 500 χλμ./ώρα. Πώς θα τα καταφέρει;

του Σωτήριου Χάλλα

Μέχρι πριν μερικούς μήνες ο στόχος των τριών κατασκευαστών που ασχολούνται με την κατασκευή του ταχύτερου αυτοκινήτου στον κόσμο, Koenigsegg, Hennessey και SSC, ήταν να “σπάσουν το φράγμα” των 300 μιλίων/ώρα ή αλλιώς, των 482.80 χλμ./ώρα.

Παρά τις προσπάθειες των τριών εταιρειών, τελικά ήταν η Bugatti αυτή που τα κατάφερε με μία ειδική έκδοση της Chiron που ονομάζεται Chiron Super Sport 300+ και η οποία κατάφερε να κινηθεί με 304.77 μίλια/ώρα ή 490.48 χλμ./ώρα. Παρά το γεγονός ότι κινήθηκε με αυτή την ταχύτητα η Chiron Super Sport 300+ δεν είναι επίσημα το ταχύτερο αυτοκίνητο στον κόσμο, επειδή κινήθηκε μόνο προς τη μία κατεύθυνση. Για να καταχωρηθεί κάποιο ρεκόρ ταχύτητας σε ένα αυτοκίνητο, πρέπει στο δρόμο που θα γίνει η δοκιμή το αυτοκίνητο να κινηθεί και προς τις δύο κατευθύνσεις.

Έτσι, το ρεκόρ κρατάει ακόμα το Koenigsegg Agera RS με 277.87 μίλια/ώρα ή 447.19 χλμ./ώρα.

Ωστόσο, δεδομένου ότι η Bugatti κατάφερε να ξεπεράσει τα 300 μίλια/ώρα, πλέον ο στόχος έχει τεθεί πιο ψηλά. Συγκεκριμένα στα 500 χλμ./ώρα με την Koenigsegg να είναι η πρώτη που δηλώνει ανοιχτά ότι θα προσπαθήσει να πετύχει αυτή την ταχύτητα.

Πριν το επίτευγμα της Bugatti η σουηδική εταιρεία είχε αναφέρει ότι σκοπεύει να δημιουργήσει μία ειδική έκδοση της Jesko, του νεότερου μοντέλου της γκάμας της το οποίο παρουσιάστηκε στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης στο 2019, με την ονομασία Jesko 300.

Πλέον, με τα 300 μίλια/να ανήκουν στους Γάλλους, η Koenigsegg θα παρουσιάσει στο φετινό σαλόνι αυτοκίνητου της Γενεύης ένα πρωτότυπο με την ονομασία Mission 500, το οποίο θα είναι μια ακόμα πιο τροποποιημένη έκδοση της Jesko 300.

Περιμένουμε με αγωνία να δούμε ένα αυτοκίνητο να κινείται με τόσο υψηλή ταχύτητα.

Σχετικά άρθρα

Ένστολη καριέρα κάνει πλέον το Skoda Kodiaq, καθώς πέρασε τις «εξετάσεις» και μπήκε σε σώμα ασφαλείας.

Σύμφωνα λοιπόν με την τσέχικη εταιρεία συνολικά το 30 Kodiaq υπηρετούν πλέον στην Πυροσβεστική και Διασωστική Υπηρεσία του Δυτικού Σάσσεξ στη Βρετανία.

Η κατακόκκινη Ferrari SF71H με τον αριθμό 7 κοσμεί πλέον την ιδιωτική συλλογή του Κίμι Ραϊκόνεν. 

Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) ανακοινώνει την αναθεώρηση προϋπάρχουσας αεροπορικής οδηγίας (notam) με την οποία επιτρέπονται οι αφίξεις/αναχωρήσεις όλων των διεθνών πτήσεων στο αεροδρόμιο της Αθήνας «Ελευθέριος Βενιζέλος» (ΔΑΑ),  προσθέτοντας και το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης «Μακεδονία»

Εδώ και πολύ καιρό ακούγεται έντονα ότι το πρωτάθλημα της Formula 1 για το 2020 θα ξεκινήσει από την Αυστρία, όπου θα πραγματοποιηθούν δύο αγώνες στην πίστα του Σπίλμπεργκ.

Η Hyundai και η Sony Pictures Entertainment υπέγραψαν συμφωνία, με την οποία οι Κορεάτες εξασφάλισαν ότι αυτοκίνητα με το σήμα τους θα εμφανιστούν σε πέντε ταινίες της ιαπωνικής εταιρείας, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται και κάποιες που ανήκουν στο κινηματογραφικό σύμπαν της Marvel.

Το 2013 η Bentley μπήκε σε ένα χώρο ιδιαίτερο και απόλυτα ξένο προς τις μέχρι τότε δραστηριότητές της, εκείνον της κατασκευής επίπλων, με τη σειρά προϊόντων που ονόμασε Home Line και η οποία ανανεώνεται κάθε χρόνο.

Ένα από τα διαχρονικά χαρακτηριστικά στις καμπίνες των Citroen είναι η φωτεινότητα τους, καθώς πάντα οι ακτίνες του ήλιου ήταν καλοδεχούμενες.

Σε μια ανακοίνωσή της η FIA Παρασκευή 29 Μαΐου, έκανε γνωστό ότι το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα αναβάσεων για το 2020 ακυρώνεται. Ήταν προγραμματισμένο με 12 «ραντεβού» σε 12 διαφορετικές διαδρομές, όμως 9 από αυτές λόγω της πανδημία είχαν ήδη ακυρωθεί. 

Αυτή η αγωνιστική Maserati 8CTF της 10ετία του 1930 είναι το αυτοκίνητό  που «έσπρωξε» τη φήμη της ιταλικής μάρκας στην αγορά των ΗΠΑ.

Και φυσικά όχι τυχαία καθώς πήρε τη νίκη και μάλιστα σερί δύο φορές, στα 500 Μίλια της Ινδιανάπολης το 1939 και 1940. 

Ας μιλήσουμε με ειλικρίνεια, σχεδόν όλοι όταν οδηγούμε είτε ρίχνουμε «κλεφτές» ματιές στην οθόνη του κινητού μας τηλεφώνου, είτε στέλνουμε γραπτό μήνυμα, είτε κάνουμε “Likes” στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είτε το κρατάμε στο αφτί μας και μιλάμε.