Είστε εδώ

Super Cars

Koenigsegg: Ετοιμάζει νέο, πιο προσιτό μοντέλο

του Σωτήριου Χάλλα

Η Koenigsegg ανακοίνωσε πριν από λίγες ημέρες τη συνεργασία της με τη NEVS, την κινεζική εταιρεία στην οποία ανήκουν τα σήματα της Saab και ουσιαστικά αποτελεί τη συνέχειά της.

Βέβαια, τότε δεν είχε ανακοινωθεί ποιο θα είναι το αντικείμενο της συνεργασίας, κάτι που αρχίζει, σταδιακά, να γίνεται πιο ξεκάθαρο. Σε συνέντευξή του ο ιδρυτής και ιδιοκτήτης της αυτοκινητοβιομηχανίας, Κρίστιαν φον Κόνιγκσεγκ, είπε ότι πολύ σύντομα η εταιρεία του θα παρουσιάσει ένα νέο μοντέλο το οποίο θα κοστολογείται περίπου στο 1 εκατομμύριο ευρώ, ποσό σημαντικά χαμηλότερο σε σχέση με τα άλλα μοντέλα της δανέζικης μάρκας.

Ο λόγος που ο Κόνιγκσεγκ θέλει να προχωρήσει σε αυτήν την κίνηση είναι επειδή διαπιστώνει ότι η φήμη και η αξία της εταιρείας έχουν μεγαλώσει πάρα πολύ αλλά δεν έχει συμβεί κάτι ανάλογο και με τις παραδόσεις οι οποίες φτάνουν περίπου τις 20 ανά έτος. Ο βασικός λόγος που συμβαίνει αυτό είναι επειδή η συναρμολόγηση γίνεται στο χέρι οπότε είναι δύσκολο να παραχθούν περισσότερα αυτοκίνητα.

Με την κίνηση αυτή ο Κόνιγκσεγκ θέλει να απλοποιήσει την παραγωγή ώστε οι παραδόσεις να φτάσουν τις μερικές εκατοντάδες ανά έτος. Όσον αφορά τη συνεργασία με τη NEVS, η συμβολή της θα φανεί στον τομέα του κινητήρα αφού το πλάνο κάνει λόγο για υβριδικό σύνολο το οποίο “όσον αφορά το διοξείδιο του άνθρακα θα είναι ουδέτερο (CO2 – ουδέτερο)”. Σε αυτό το σύνολο η Koenigsegg θέλει να συνδυάσει την τεχνολογία freevalve (βαλβίδες που λειτουργούν χωρίς εκκεντροφόρο άξονα) με ηλεκτρικό/ηλεκτρικά μοτέρ, δημιουργώντας ένα υβριδικό supercar.

Μάλιστα, θα μπορούσε το καύσιμό του να είναι αιθανόλη, υλοποιώντας με αυτόν τον τρόπο το στόχο του CO2 – ουδέτερου κινητήρα.

Το νέο μοντέλο αναμένεται το 2020 και σε επίπεδο εμφάνισης θα είναι άμεσα αντιληπτό ότι πρόκειται για Koenigsegg αλλά, παράλληλα, θα έχει δική του προσωπικότητα.

Σχετικά άρθρα

24 Ώρες Ελλάδα

Με φόντο την γέφυρα της Χαλκίδας ξεκίνησε ο αγώνας ακρίβειας διαρκείας 24 ωρών με 72 συμμετοχές, δημιουργώντας ένα παζλ σύγχρονων και κλασικών αυτοκινήτων

Hyundai iMax N ‘Drift Bus’

Μάλλον στο τμήμα Ν της Hyundai, εκείνο που ασχολείται με τις εκδόσεις επιδόσεων των μοντέλων της κορεατικής μάρκας, είχαν ελεύθερο χρόνο και είπαν να ασχοληθούν με το επαγγελματικό όχημα H-1 (στην Αυστραλία είναι γνωστό ως iMax).

Toyota

H τεχνολογία της υδρογονοκίνησης που έχει αναπτύξει και προωθεί η Toyota πλέον μπορεί να εφαρμοστεί και στα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Volvo

Η Volvo θέτει υψηλούς στόχους σε ό,τι αφορά το μέλλον, αφού θέλει μέχρι το 2040 να έχει γίνει μία carbon neutral εταιρεία, δηλαδή οι δραστηριότητές της να μην προσθέτουν διοξείδιο του άνθρακα στην ατμόσφαιρα.

Hummer

Τα μοντέλα της Hummer συνδέθηκαν τις δεκαετίες του 1990 και του 2000, μεταξύ άλλων, με τον όγκο και τους μεγάλους κινητήρες στοιχεία που συνεπάγονταν μεγάλη κατανάλωση καυσίμου, οπότε φαντάζει παράδοξο ένα νέο Hummer που δε θα καταναλώνει ούτε μία σταγόνα βενζίνης.

Aston Martin DBX

Μπορεί η Aston Martin ακόμα να μην έχει παρουσιάσει επίσημα την DBX, ωστόσο μας πληροφορεί από τώρα για την πλούσια λίστα με τα προαιρετικά πακέτα των αξεσουάρ της.

Νέο Renault Clio

Σε ξενοδοχειακή μονάδα της Ανατολικής Αττικής, η Ελληνική αντιπροσωπεία της Renault, παρουσίασε την 5η γενιά του Clio.

Ford

Στα τέλη του 2020 η Ford αναμένεται να παρουσιάσει ένα νέο αμιγώς ηλεκτρικό SUV το οποίο σχεδιαστικά θα αντλεί έμπνευση από το Mustang, και τώρα η εταιρεία ανακοινώνει κάποιες λεπτομέρειες σχετικά με αυτό.

Κάρλος Σάινθ

Μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα της σεζόν του 2018 ο Κάρλος Σάινθ ήταν με το ένα πόδι εκτός της Formula 1 αφού ο ένας χρόνος δανεισμού του από τους “ταύρους“ προς τη Renault τελείωνε, όμως οι Γάλλοι είχαν ήδη ανακοινώσει ότι το οδηγικό τους δίδυμο για το 2019 θα ήταν οι Ρικιάρντο και Χούλκενμπεργκ.

PSA

Η PSA ανακοίνωσε ότι μέσα στο 2020 θα κυκλοφορήσει τρία νέα αμιγώς ηλεκτρικά van, τα οποία θα είναι τα Citroën Dispatch (στην Ελλάδα το ξέρουμε ως Jumpy), Peugeot Expert και Opel Vivaro.