Είστε εδώ

Super Cars

Koenigsegg: Ετοιμάζει νέο, πιο προσιτό μοντέλο

του Σωτήριου Χάλλα

Η Koenigsegg ανακοίνωσε πριν από λίγες ημέρες τη συνεργασία της με τη NEVS, την κινεζική εταιρεία στην οποία ανήκουν τα σήματα της Saab και ουσιαστικά αποτελεί τη συνέχειά της.

Βέβαια, τότε δεν είχε ανακοινωθεί ποιο θα είναι το αντικείμενο της συνεργασίας, κάτι που αρχίζει, σταδιακά, να γίνεται πιο ξεκάθαρο. Σε συνέντευξή του ο ιδρυτής και ιδιοκτήτης της αυτοκινητοβιομηχανίας, Κρίστιαν φον Κόνιγκσεγκ, είπε ότι πολύ σύντομα η εταιρεία του θα παρουσιάσει ένα νέο μοντέλο το οποίο θα κοστολογείται περίπου στο 1 εκατομμύριο ευρώ, ποσό σημαντικά χαμηλότερο σε σχέση με τα άλλα μοντέλα της δανέζικης μάρκας.

Ο λόγος που ο Κόνιγκσεγκ θέλει να προχωρήσει σε αυτήν την κίνηση είναι επειδή διαπιστώνει ότι η φήμη και η αξία της εταιρείας έχουν μεγαλώσει πάρα πολύ αλλά δεν έχει συμβεί κάτι ανάλογο και με τις παραδόσεις οι οποίες φτάνουν περίπου τις 20 ανά έτος. Ο βασικός λόγος που συμβαίνει αυτό είναι επειδή η συναρμολόγηση γίνεται στο χέρι οπότε είναι δύσκολο να παραχθούν περισσότερα αυτοκίνητα.

Με την κίνηση αυτή ο Κόνιγκσεγκ θέλει να απλοποιήσει την παραγωγή ώστε οι παραδόσεις να φτάσουν τις μερικές εκατοντάδες ανά έτος. Όσον αφορά τη συνεργασία με τη NEVS, η συμβολή της θα φανεί στον τομέα του κινητήρα αφού το πλάνο κάνει λόγο για υβριδικό σύνολο το οποίο “όσον αφορά το διοξείδιο του άνθρακα θα είναι ουδέτερο (CO2 – ουδέτερο)”. Σε αυτό το σύνολο η Koenigsegg θέλει να συνδυάσει την τεχνολογία freevalve (βαλβίδες που λειτουργούν χωρίς εκκεντροφόρο άξονα) με ηλεκτρικό/ηλεκτρικά μοτέρ, δημιουργώντας ένα υβριδικό supercar.

Μάλιστα, θα μπορούσε το καύσιμό του να είναι αιθανόλη, υλοποιώντας με αυτόν τον τρόπο το στόχο του CO2 – ουδέτερου κινητήρα.

Το νέο μοντέλο αναμένεται το 2020 και σε επίπεδο εμφάνισης θα είναι άμεσα αντιληπτό ότι πρόκειται για Koenigsegg αλλά, παράλληλα, θα έχει δική του προσωπικότητα.

Σχετικά άρθρα

Ηλεκτροκίνηση

Τη στιγμή που στην Ελλάδα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι τόσο λίγα που οι περισσότεροι δεν έχουν δει ούτε τυχαία κάποιο στο δρόμο, αλλού γίνεται τόσο μεγάλη προσπάθεια για την προώθησή τους, που οι σταθμοί φόρτισης ξεπέρασαν σε αριθμό τα πρατήρια υγρών καυσίμων.

Ha:mo

Η αυτοκίνηση αλλάζει και οι εταιρίες ψάχνουν λύσεις για εύκολη χρήση οχημάτων.

Ράλι Μπαρούμ

Η εικόνα στην πρώτη θέση του ράλι Μπαρούμ, 6ος γύρος του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος, δεν άλλαξε κατά το 2ο σκέλος με τους Κοπέτσκι-Ντρέσλερ να χαρίζουν τη νίκη στο Skoda Fabia R5 Evo. 

Νέο Infiniti QX55

Από την Καλιφόρνια και το Pebble Beach όπου διοργανώνεται το Concours d'Elegance, η Infiniti που αποτελεί την εταιρια κατασκευής πολυτελών αυτοκινήτων, ανακοίνωσε ένα από τα προσεχή μοντέλα της.

Σκύρος

Μετά από 18 ολόκληρα χρόνια, άνοιξε τον Ιούλιο ξανά τις πύλες του στο κοινό ο αρχαιολογικός χώρος της Καστροπολιτείας Σκύρου.

Η Αθήνα του Δεκαπενταύγουστου

Η Αθήνα του Δεκαπενταύγουστου είναι σίγουρα μια άλλη Αθήνα.

Μια άλλη πόλη για όλους εμάς που τη ζούμε καθημερινά. Αφήνει στην άκρη τα κακά της μεγαλούπολης και μεταμορφώνεται σε μία όαση, για τους τυχερούς κατοίκους και επισκεπτες της.

Ράλι Μπαρούμ-1ο σκέλος

Το 1ο σκέλος του ράλι Μπαρούμ με τις 9 ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές είχε μεγάλες κόντρες για την 1η θέση.

Αρχικά πήρε κεφάλι ο Γκριάζιν με το Skoda Fabia R5, με Λούκιανουκ(Citroen C3 R5) και Κοπέτσκι (Skoda Fabia R5 Evo) να ακολουθούν.

Ferrari 312 T

Ο μύθος του Μαρανέλο, η Ferrari 312 T που οδήγησε ο Νίκι Λάουντα βγαίνει σε δημοπρασία στην εκδήλωση “il Concorso d’ eleganza” που διοργανώνεται από την αμερικάνικη εταιρία Gooding & Co στο Pebble Beach της Καλιφόρνιας. 

Bugatti Centodieci

Στο Concourse d’ Elegance που διεξάγεται στο Pebble Beach της Καλιφόρνιας, η Bugatti παρουσίασε το νέο hypercar αφιερωμένο στον ιδρυτή Ετόρε Μπουγκάτι, που το 1909 μετέφερε το πάθος του στους δρόμους, αλλά και στον Ρομάνο Αρτιόλι, τον Ιταλό που πραγματοποίησε το όνειρό του, καθώς το 1990 αναβίωσε

Citroen

Aπό τα πλέον αγαπητά αυτοκίνητα της Citroen για του νέους της εποχής που ήθελαν να ταξιδεύουν και να απολαμβάνουν τη φύση, καθώς το Mehari με την υφασμάτινη οροφή, τις αποσπώμενες πόρτες και «πάγκο» για τους πίσω επιβάτες ήταν συνώνυμο με την ελευθερία.