Είστε εδώ

Super Cars

JLR: Γίνεται αποκλειστικά ηλεκτρική η Jaguar;

του Σωτήριου Χάλλα

Μπορεί τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να κερδίζουν κάθε μέρα και πιο πολύ έδαφος όμως μέχρι στιγμής η μόνη εταιρεία που παράγει συμβατικά αυτοκίνητα αλλά έχει ανακοινώσει ότι θα στραφεί αποκλειστικά στην παραγωγή ηλεκτρικών είναι η Smart ωστόσο κάτι ανάλογο εξετάζουν και οι άνθρωποι της Jaguar.

Πηγές του εξωτερικού αναφέρουν ότι αν υιοθετηθεί η πρόταση που υπάρχει αυτή τη στιγμή οι κινητήρες εσωτερικής καύσης θα αποτελέσουν παρελθόν για τη βρετανική μάρκα μέσα στα επόμενα 5 με 7 χρόνια.

Το πρώτο μοντέλο που θα γίνει αποκλειστικά ηλεκτρικό είναι η XJ που θα τοποθετηθεί, έτσι, απέναντι από μοντέλα όπως η Porsche Taycan, το Tesla Model S, η Aston Martin Rapide E και το επερχόμενο e-tron sedan της Audi.

Όσον αφορά τις XE και XF σύφωνα με την πρόταση θα καταργηθούν στο μέσο της επόμενης δεκαετίας και θα αντικατασταθούν από ένα crossover. Στον τομέα των SUV θα μπορούσε, επίσης, να υπάρξει μείωση μοντέλων με τις E-Pace και F-Pace να αντικαθίστανται από τη νέα γενιά της I-Pace.

Από το σχέδιο δεν εξαιρείται ούτε η F-Type που έχει σπορ προσανατολισμό και για την οποία προβλέπεται κατάργηση από το μέσο της επόμενης δεκαετίας. Με αυτόν τον τρόπο στην γκάμα της Jaguar θα υπήρχε μόνο ένα μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσης, η J-Pace που θα μπορούσε και αυτή να αντικατασταθεί με ένα ηλεκτρικό μοντέλο προς το τέλος της δεκαετίας του 2020.

Οι προβλέψεις αναφέρουν ότι αν η Jaguar προχωρήσει σε μία τόσο ριζική αλλαγή οι πωλήσεις της θα ανέβουν στις 300.000 μονάδες ετησίως από τις 175.200 που σημείωσε το 2017 και ταυτόχρονα ο μέσος όρος του CO2 στον όμιλο JLR (Jaguar Land Rover) θα πέσει τόσο πολύ που στα υπόλοιπα μοντέλα δε θα χρειάζονται μεγάλες παρεμβάσεις που θα ξένιζαν το κοινό.

Σχετικά άρθρα

Ράλι Μόντε Κάρλο

Από την έρημο του Ντακάρ και τη 3η θέση στο βάθρο, στα χιονιά και στο κρύο του Μόντε Κάρλο –σε διαδρομές γύρω από την Γκάπ-για τους Λεμπ-Ελενά την πρεμιέρα του WRC, το ράλι Μόντε Κάρλο 24-27 Ιανουαρίου.

Ράλι Μόντε Κάρλο-Citroen Racing

Όπως και να το κάνουμε όταν έχεις κερδίσει 5 φορές στη σειρά το ράλι Μόντε Κάρλο και μάλιστα τα τελευταία χρόνια, θεωρείσαι το Νο 1 φαβορί για τη νίκη.

Ο λόγος για τον Οζιέ (στο δεξί bucket πάντα ο Ινγκρασιά) που από το 2019 θα οδηγεί για τη Citroen Racing.

Ράλι Μόντε Κάρλο

Ο 39χρονος Ιρλανδός Κρις Μικ επιστρέφει στα μεγάλα σαλόνια του WRC, με την ομάδα της Toyota Gazoo Racing που ηγείται ο 4 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι Τόμι Μάκινεν.

Κάρλος Γκον

Η Nissan μετά τη σύλληψη του Κάρλος Γκον στις 19 Νοεμβρίου ουσιαστικά έχει κηρύξει τον πόλεμο στο πρώην αφεντικό της και τώρα επανέρχεται με νέες κατηγορίες.

Land Rover Discovery

Όταν ένα μοντέλο, όπως το Discovery, έχει συμπληρώσει τρεις επιτυχημένες δεκαετίες ζωής και έχει σημειώσει πάνω από 1,7 εκατομμύρια πωλήσεις, τότε η δημιουργία μιας επετειακής έκδοσης αποτελεί μάλλον μονόδρομο για τη Land Rover.

Ταξινομήσεις premium κατηγορίας

Για μια ακόμα χρονιά η Mercedes τόσο στη χώρα μας, όσο και στις τέσσερις γωνιές της Γης, δεν άφησε το πρώτο σκαλί του βάθρου, στην premium κατηγορία.

Volkswagen ID.R

Μετά το ρεκόρ που σημείωσε το ηλεκτροκίνητο Volkswagen ID.R στην ανάβαση του Πάικς Πικ στην Αμερική (4.302 χλμ. είναι η απόσταση από το ύψος της θάλασσας στην τερματισμό) με τον Ντιμά στο τιμόνι, ετοιμάζεται για ένα άλλο ρεκόρ.

Google Maps

Το Google Maps είναι ίσως η πιο δημοφιλής εφαρμογή πλοήγησης τόσο στη χώρα μας όσο και σε διεθνές επίπεδο χάρη στην ποιοτική και εύκολη πλοήγηση που προσφέρει.

Skoda

Την ευθύνη για τη στρατηγική εξάπλωση του Ομίλου Volkswagen στην Ινδία έχει αναλάβει η Skoda.

Porsche

Τη σχέση της με τα ράλι αποφάσισε να αναθερμάνει η Porsche, καθώς προετοιμάζει δυναμική επιστροφή.