Είστε εδώ

Super Cars

Hispano-Suiza: Επιδόσεις hypercar σε GT αμάξωμα

του Σωτήριου Χάλλα

Η Hispano – Suiza παρουσίασε στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης το 2019, ένα ηλεκτρικό hyper GT με την ονομασία Carmen, το οποίο εντυπωσίασε τόσο με την ισχύ, όσο κυρίως με τη σχεδίασή του.

Τα hyper GT είναι μια ιδιαίτερη κατηγορία. Πρόκειται για αυτοκίνητα τα οποία έχουν ισχύ η οποία τα κατατάσσει πάνω από τα supercars, στη σφαίρα των hypercars, όμως δεν είναι σκληροπυρηνικά και με “σπαρτιάτικο” εσωτερικό, προσφέροντας ανέσεις που συναντάμε σε GT μοντέλα.

Στην περίπτωση του Carmen έχουμε να κάνουμε με ηλεκτρικό μοντέλο. Το αυτοκίνητο διαθέτει δύο κινητήρες που αναλαμβάνουν την κίνηση των πίσω τροχών, σε αντίθεση με τις περισσότερες ανταγωνιστικές προτάσεις που έχουν ένα μοτέρ σε κάθε άξονα.

Η συνολική ισχύς φτάνει τους 1.019 ίππους με την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα να πραγματοποιείται σε λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα είναι περιορισμένη στα 250 χλμ./ώρα. Η χωρητικότητα της μπαταρίας είναι 80 kWh.

Περίπου ένα χρόνο αργότερα, η εταιρεία παρουσιάζει μία άλλη έκδοση του Carmen, με την ονομασία Carmen Boulogne και σημαντικά διαφορετική εμφάνιση. Αν και η σχεδίαση κινείται σε παρόμοια μονοπάτια, το πλήρως εκτεθειμένο ανθρακονημάτινο αμάξωμα και οι ακάλυπτοι πίσω τροχοί, το κάνουν να ξεχωρίζει αμέσως.

Πλέον η ισχύς έχει ανέβει στους 1.115 ίππους, η ροπή φτάνει τα 1.600 Nm, το 0-100 χλμ./ώρα έχει πέσει κάτω από τα 2.6 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα έχει “σκαρφαλώσει” στα 290 χλμ./ώρα. Η μπαταρία είναι και πάλι στις 80 kWh και η αυτονομία φτάνει τα 400 χλμ.

Το Carmen Boulogne θα παραχθεί μόλις σε πέντε μονάδες, με την τιμή εκκίνησης να είναι 1.65 εκατομμύρια ευρώ.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Αυτή την περίοδο λόγω κορωνοϊού, το WRC βρίσκεται σε «διακοπές» και όλοι αναμένουν την περίοδο που ο θανατηφόρος ιός θα αποτελέσει παρελθόν. Πως περνάνε λοιπόν οι αστέρες του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι.

Τον Ζακ Λαφίτ, τον κοντόσωμο Γάλλο πιλότο με τις 6 νίκες στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1, που οδήγησε για τις ομάδες Iso, Ligier, Williams, από το 1974 έως το 1986,τον θυμάστε;

Αυτή η λευκή 911 Carrera S του 2008 είναι μοναδική. Δεν υπάρχει άλλη σαν αυτή. Ο λόγος είναι ότι μπροστά υπάρχει ένα μόνο κάθισμα, και αυτό στο κέντρο. 

Σειρά στο αφιέρωμα της Hyundai Motorsport, έχουν οι συνοδηγοί. Ο Γκιλσούλ για τον Νεβίλ, ο Ντελ Μπάριο για τον Σόρδο, ο Γιέγκερ για τον Μίκελσεν, ο Ελενά για τον Λεμπ. 

Η εταιρία Ready to Rock Vehicles (RTRV), γιορτάζει τα 10 χρόνια εξέλιξης σε μοντέλα της Ford, και για το λόγο αυτό 10 ειδικές αριθμημένες εκδόσεις, “10th Anniversary Mustang RTR”, μια για κάθε χρόνο, περιμένουν όσους θέλουν να οδηγούν ένα ξεχωριστό Mustang.

Το σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης για το 2020 δεν έμελλε να γίνει, καθώς η εξάπλωση του κορωνοϊού ανάγκασε τους διοργανωτές να το ακυρώσουν, όμως η Volkswagen δε θέλησε να πάει χαμένη η δουλειά που είχε κάνει για το στήσιμο του περιπτέρου της.

Σύμφωνα με το αρχικό πρόγραμμα το πρώτο Σαββατοκύριακο του Απριλίου ήταν προγραμματισμένο το Γκραν Πρι του Βιετνάμ, στο Ανόι. 

Παρακολουθήσαμε τηλεφωνική συνδιάσκεψη του Μάλκολμ Γουίλσον με τον Σιμόνε Καμπεντέλι, του οδηγού που οδηγεί εργοστασιακό Ford Fiesta R5 στο ιταλικό πρωτάθλημα. 
Ήταν μια φοβερή συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης, αλλά θα σταθούμε σε μια ερώτηση ιδιαίτερα έξυπνη. 

Οι Λεκλέρκ, Άλμπον, Ράσελ, Νόρις και Λατίφι ήταν γνωστό ότι θα συμμετάσχουν στον δεύτερο εικονικό αγώνα που διοργανώνει η Formula 1, όμως τώρα στους παραπάνω προστίθενται ο Τζιοβινάτσι και ο Τζένσον Μπάτον.

Μετά από το σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης, την έκθεση της Νέας Υόρκης, το φεστιβάλ ταχύτητας του Goodwood και άλλες αυτοκινητιστικές εκδηλώσεις που έχουν ακυρωθεί ή αναβληθεί, στο δρόμο της αναβολής κινήθηκε και η έκθεση αυτοκινήτου του Πεκίνου, η οποία επρόκειτο να ανοίξει τις πύλες της το διάσ