Είστε εδώ

Super Cars

Hennessey: Σπάει ρεκόρ με το The Exorcist

του Σωτήριου Χάλλα

Αυτή τη στιγμή το Dodge Challenger SRT Demon θεωρείται ένα από τα πιο γρήγορα αυτοκίνητα στον κόσμο μιας και ο υπερτροφοδοτούμενος V8 κινητήρας των 6.2 λίτρων του επιτρέπει να επιταχύνει από στάση μέχρι τα πρώτα 96 χλμ./ώρα σε μόλις 2.3 δευτερόλεπτα.

Ωστόσο, λίγο καιρό πριν την παρουσίαση του Demon η Hennessey είχε ανακοινώσει ότι θα κυκλοφορήσει και αυτή ένα μοντέλο εστιασμένο στην όσο το δυνατόν ταχύτερη επιτάχυνση  το οποίο θα το ονόμαζε The Exorcist και θα ήταν το αυτοκίνητο με την καλύτερη επιτάχυνση στον κόσμο. Έφτασε, λοιπόν, η ώρα να ανακοινωθούν οι επιδόσεις του και να δούμε αν τα καταφέρνει καλύτερα ή όχι από το Demon.

Πριν δούμε πώς τα πάει στις επιταχύνσεις να αναφέρουμε ότι το The Exorcist βασίζεται στη Chevrolet Camaro ZL1. Αρχικά ο υπερτροφοδοτούμενος V8 των 6.2 λίτρων απέδιδε 650 ίππους και 881 Nm ροπής όμως με τις περιποιήσεις της Hennessey η απόδοση έχει ανέβει στους 1.014 ίππους και τα 1.197 Nm ροπής.

 Όλη αυτή η ισχύς επιτρέπει επιδόσεις που φαίνονται βγαλμένες από άλλον κόσμο. Το 0-96 χλμ./ώρα είναι υπόθεση 2.1 δευτερολέπτων, 0.2 λιγότερα από το Demon ενώ το 0-61 χλμ./ώρα χρειάζεται 4.7 δευτερόλεπτα, 0.4 λιγότερα από το Demon.

Η Hennessey, λοιπόν, τα κατάφερε και ξεπέρασε την Dodge. Επόμενος στόχος είναι η κατάρριψη των 2 δευτερολέπτων, κάτι που μέχρι στιγμής το έχει καταφέρει μόνο ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το C_Two της Rimac. Για να δούμε, θα τα καταφέρει κάποιο με μηχανή εσωτερικής καύσης και αν ναι, ποιο θα είναι αυτό;

Δείτε στο βίντεο που ακολουθεί τον καταιγιστικό ρυθμό με τον οποίο επιταχύνει το Hennessey The Exorcist.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Κάρλος Σάινθ

Οι ανατροπές του Γκραν Πρι Βραζιλίας δεν τελείωσαν με το πέσιμο της καρό σημαίας αλλά συνεχίστηκαν και μετά, αφού ο Χάμιλτον τελικά δέχτηκε ποινή πέντε δευτερολέπτων για την επαφή που είχε με τον Άλμπον στον προτελευταίο γύρο του αγώνα.

Formula 1: Γκραν Πρι Βραζιλίας

Με αυξημένες θερμοκρασίες και καλό καιρό υποδέχτηκε η πίστα του Interlagos τους οδηγούς για τον προτελευταίο αγώνα της χρονιάς, ο οποίος στο μεγαλύτερο μέρος του δεν είχε πολλή δράση, όμως προς το τέλος το ένα γεγονός διαδεχόταν το άλλο και οι μάχες ήταν από τις πιο κλειστές που έχουμε δει ποτέ.

Formula E-Mercedes EQ

Ο 28χρονος Μεξικάνος ΕστέμπανΓκουτιέρεθ, με την εμπειρία των 59 Γκραν Πρι με Sauber και Haas, θα είναι ο δοκιμαστής και εξελικτής της ηλεκτροκίνητης Mercedes για το αντίστοιχο πρωτάθλημα από το 2020. 

Αυτοκίνηση –Anytime 2019

Η Κυριακή 17 Νοεμβρίου είναι η τελευταία μέρα της έκθεσης αυτοκινήτου «Αυτοκίνηση 2019».

Διεξάγεται στο πρώην αεροδρόμιο του Ελληνικού στην αίθουσα ξιφασκίας. 

Formula 1-Γκραν Πρι Βραζιλίας

Προτελευταίος γύρος του φετινού πρωταθλήματος στην πίστα της Βραζιλίας, των 4.309 χλμ. με τις 15 στροφές και τα 388 μ. μήκος του pit lane.

Η πίστα φέρει αντίθετη φορά από αυτή του ρολογιού και οδηγοί θα καλύψουν 71 γύρους συμπληρώνοντας 305.909 χλμ. 

Formula 1-Γκραν Πρι Βραζιλίας

H πίστα του Ιντερλάγκος στη Βραζιλία που την Κυριακή 17 Νοεμβρίου διεξάγεται το προτελευταίο Γκραν Πρι για το 2019, έχει μήκος 4.309 χλμ. με 15 στροφές.

Formula 1-Γκραν Πρι Βραζιλίας

Στο Γκραν Πρι της Βραζιλίας ο Μαξ Φερστάπεν με την R.B. Αston Martin σημείωσε την 2η pole position στην καριέρα του. 

Όμως στη συνέντευξη Τύπου τόνισε ότι για αυτόν είναι η 3η καθώς του «έκλεψαν» την pole position στο Γκραν Πρι του Μεξικού. 

Formula 1: Γκραν Πρι Βραζιλίας - Κατατακτήριες

Με έναν πραγματικά αλάνθαστο γύρο ο Φερστάπεν κατάφερε να κάνει τον καλύτερο χρόνο στην πίστα του Interlagos και να κατακτήσει την pole positionμόλις για δεύτερη φορά στην καριέρα του.

Formula 1-Γκραν Πρι Βραζιλίας

Με τον παγκόσμιο τίτλο στην τσέπη του για το 2019, τον 6ο στην καριέρα του, ο Λιούις Χάμιλτον δίνει το παρών στην πίστα του Ιντερλάγκος, στη Βραζιλία, για τον προτελευταίο γύρο του παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1. 

Νοέμβριος 2019

Ο καιρός μπορεί να σε τρελάνει. Βρισκόμαστε στον τελευταίο μήνα του φθινοπώρου και με ελάχιστες εξαιρέσεις (όπως οι βροχές των τελευταίων ωρών) η θάλασσα «ανοίγει» την αγκαλιά της, όπως διακρίνεται πίσω από το Volkswagen T-Cross.