Είστε εδώ

Super Cars

Hennessey: Σπάει ρεκόρ με το The Exorcist

του Σωτήριου Χάλλα

Αυτή τη στιγμή το Dodge Challenger SRT Demon θεωρείται ένα από τα πιο γρήγορα αυτοκίνητα στον κόσμο μιας και ο υπερτροφοδοτούμενος V8 κινητήρας των 6.2 λίτρων του επιτρέπει να επιταχύνει από στάση μέχρι τα πρώτα 96 χλμ./ώρα σε μόλις 2.3 δευτερόλεπτα.

Ωστόσο, λίγο καιρό πριν την παρουσίαση του Demon η Hennessey είχε ανακοινώσει ότι θα κυκλοφορήσει και αυτή ένα μοντέλο εστιασμένο στην όσο το δυνατόν ταχύτερη επιτάχυνση  το οποίο θα το ονόμαζε The Exorcist και θα ήταν το αυτοκίνητο με την καλύτερη επιτάχυνση στον κόσμο. Έφτασε, λοιπόν, η ώρα να ανακοινωθούν οι επιδόσεις του και να δούμε αν τα καταφέρνει καλύτερα ή όχι από το Demon.

Πριν δούμε πώς τα πάει στις επιταχύνσεις να αναφέρουμε ότι το The Exorcist βασίζεται στη Chevrolet Camaro ZL1. Αρχικά ο υπερτροφοδοτούμενος V8 των 6.2 λίτρων απέδιδε 650 ίππους και 881 Nm ροπής όμως με τις περιποιήσεις της Hennessey η απόδοση έχει ανέβει στους 1.014 ίππους και τα 1.197 Nm ροπής.

 Όλη αυτή η ισχύς επιτρέπει επιδόσεις που φαίνονται βγαλμένες από άλλον κόσμο. Το 0-96 χλμ./ώρα είναι υπόθεση 2.1 δευτερολέπτων, 0.2 λιγότερα από το Demon ενώ το 0-61 χλμ./ώρα χρειάζεται 4.7 δευτερόλεπτα, 0.4 λιγότερα από το Demon.

Η Hennessey, λοιπόν, τα κατάφερε και ξεπέρασε την Dodge. Επόμενος στόχος είναι η κατάρριψη των 2 δευτερολέπτων, κάτι που μέχρι στιγμής το έχει καταφέρει μόνο ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το C_Two της Rimac. Για να δούμε, θα τα καταφέρει κάποιο με μηχανή εσωτερικής καύσης και αν ναι, ποιο θα είναι αυτό;

Δείτε στο βίντεο που ακολουθεί τον καταιγιστικό ρυθμό με τον οποίο επιταχύνει το Hennessey The Exorcist.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Ράλι Γερμανίας

Οι Σόρδο και Λάπι άκουσαν τις εντολές των αγωνιστικών διευθυντών και προς βαθμολογικο όφελος των Νεβίλ και Οζιέ , «έδωσαν» τις θέσεις τους.

Ράλι Γερμανίας

Μπορεί οι Τάνακ-Γιερβόεγια να κέρδισαν τον 4ο αγώνα (Χιλή, Πορτογαλία, Φινλανδία, Γερμανία) από τους 5 συνολικά που διεξήχθηκαν το τελευταίο διάστημα,πραγματοποιώντας εκπληκτική εμφάνιση στο ασφάλτινοράλι Γερμανίας, αλλά αυτό που ζει ο Άκιο Τογιόντα(πρόεδρος της Toyota) και Τόμι Μάκινεν (αγωνιστι

Ράλι Γερμανίας-3ο σκέλος

Το 3ο και τελευταίο σκέλος του ράλι Γερμανίας περιλαμβάνει 4 Ειδικές Διαδρομές συνολικού μήκους 79,50 χλμ.(11.69 χλμ. η power stage που δίνει επιπλέον βαθμούς στους 5 ταχύτερους).

Ράλι Γερμανίας-2ο σκέλος

Οι δυο μεγαλυτερεσΕιδικές Διαδρομές (επι της ουσίας μια επαναλαμβανόμενη) καθόρισαν την εξέλιξη του αγώνα με αποτέλεσμα ο Τάνακ να είναι πιο κοντά στη νίκη. 
Τι ακριβώς συνέβη.

FCA - Renault

Όταν η FCA έκανε πρόταση συγχώνευσης στη Renault, ήρθαν τα πάνω – κάτω στο εσωτερικό της συμμαχίας με τη Nissan, όμως λίγο καιρό αργότερα η πρόταση αποσύρθηκε και φάνηκε τα πάντα να παγώνουν.

Ford

Ένα σύνηθες φαινόμενο που οδηγεί πολλούς οδηγούς σε εκνευρισμό, τόσο σε ταξίδια, όσο και μέσα στην πόλη, είναι το να δίνουν οι πίσω επιβάτες ή ακόμα και συνοδηγός, συνεχώς οδηγίες.

Lamborghini Huracan

Όταν η Lamborghini παρουσίασε τη Huracan το 2014, το μοντέλο που αντικατέστησε τη Gallardo, πολλοί ήταν εκείνοι που απογοητεύτηκαν από την απουσία επιλογής χειροκίνητου κιβωτίου, όμως όπου υπάρχει θέληση (και χρήμα) υπάρχει και τρόπος.

Ηard Rock International

Την πρόθεσή της να υλοποιήσει επένδυση που θα ξεπεράσει το 1 δισ. ευρώ στο Ελληνικό η Ηard Rock International εφόσον κερδίσει το διαγωνισμό για την δημιουργία Integrated Resort Casino, επισημοποίησε η Hard Rock International. 

Ράλι Γερμανίας

Το σκέλος του Σαββάτου 24 Αυγούστου είναι το μεγαλύτερο του αγώνα με 8 Ειδικές Διαδρομές συνολικού μήκους 157.92 χλμ.
Μεταξύ αυτών και η μεγαλύτερη του αγώνα μήκους 41,17 χλμ. (επαναλαμβανόμενη) που διεξάγεται στο πεδίο δοκιμών των τανκ Panzer.

Ράλι Γερμανίας-1ο σκέλος

Οι Τάνακ-Γιερβόεγια (Toyota Yaris WRC) Κερδίζοντας τις 4 από τις 6 Ειδικές Διαδρομές φιγουράρουν στην 1η θέση, στο τέλος του 1ου σκέλους στο ράλι Γερμανίας.