Είστε εδώ

Super Cars

Ford GT: Αναβαθμίσεις για το αμερικανικό supercar

του Σωτήριου Χάλλα

Λίγο μετά τον ερχομό του 2020 η Ford θέλησε να προβεί σε κάποιες μικρές επεμβάσεις στο GT, το supercar που κατασκευάζει, το οποίο τροφοδοτείται από διπλά υπερτροφοδοτούμενο V6 σύνολο 3.5 λίτρων.

Κάποιες από αυτές τις επεμβάσεις έγιναν στον κινητήρα με τις σημαντικότερες να είναι η χρήση νέου λογισμικού για τον εγκέφαλο, η τοποθέτηση πιστονιών στα οποία κυκλοφορεί κάτω από την κορώνα λιπαντικό υψηλών θερμοκρασιών και αδρανές αέριο ώστε να ψύχονται και να λειτουργούν απροβλημάτιστα σε αυξημένους βαθμούς Κελσίου η χρήση μπουζί μεγαλύτερης ισχύος. Τα παραπάνω έχουν ως αποτέλεσμα η ιπποδύναμη να αυξηθεί κατά 13 ίππους φτάνοντας τους 660 και η ροπή να είναι διαθέσιμη σε μεγαλύτερο φάσμα στροφών.

Επιπλέον, έχει τοποθετηθεί μεγαλύτερο intercooler, ενώ ανασχεδιασμένες είναι οι εισαγωγές στις οποίες υπάρχουν κάθετα τμήματα για την ομαλοποίηση του αέρα. Αυτές οι αλλαγές αυξάνουν τη ροή κατά 50%.

Αναβαθμίσεις έχει δεχτεί και η ανάρτηση, ειδικά στο οδηγικό προφίλ Track, ώστε να βελτιωθεί το κράτημα και ο έλεγχος του αυτοκινήτου. Αλλαγμένη θα είναι και η εξάτμιση. Μέχρι τώρα στον προαιρετικό εξοπλισμό υπήρχε μία της Akrapovic η οποία κόστιζε 10.000 δολάρια, όμως πλέον θα ανήκει στον βασικό εξοπλισμό. Αυτό είναι θετικό για δύο λόγους. Ο ένας είναι ότι θα παράγεται πιο ωραίος ήχος και ο άλλος ότι εξοικονομούνται 4 κιλά από το βάρος του αυτοκινήτου, επειδή είναι κατασκευασμένη από τιτάνιο.

Εκτός από τις μηχανολογικές παρεμβάσεις η Ford έχει ασχοληθεί και με την εξωτερική εμφάνιση, δημιουργώντας δύο εκδόσεις που εντυπωσιάζουν.

Στη μία το ανθρακονημάτινο αμάξωμα είναι εντελώς άβαφτο, με αποτέλεσμα από όποια γωνία και να κοιτάξεις το αυτοκίνητο, να βλέπεις το πανάλαφρο υλικό. Ωστόσο, προκειμένου να υπάρχει προστασία από μικροχτυπήματα, η εταιρεία έχει περάσει μία προστατευτική επίστρωση. Η έκδοση που ονομάζεται Liquid Carbon Edition, περιλαμβάνει ακόμα ζάντες από ανθρακονήματα, ενώ οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να προσθέσουν πινελιές εξατομίκευσης όπως μπουλόνια από τιτάνιο, μονή ή διπλή γραμμή που θα διατρέχει όλο το αυτοκίνητο και ζώνες έξι σημείων.

Στην άλλη η μεγάλη αλλαγή είναι ότι αποτίει φόρο τιμής στα χρώματα με τα οποία οι Αμερικανοί κέρδισαν στο Λε Μαν το 1968 και το 1969. Αυτή η εμφάνιση ονομάζεται Gulf Racing Heritage και κυριαρχείται από το γαλάζιο και το πορτοκαλί, μαζί με κάποιες πινελιές μαύρου.

Αυτές οι αλλαγές θα εφαρμόζονται από εδώ και πέρα στα μοντέλα που θα παράγονται μέχρι και το 2022, όταν η Ford έχει πει ότι θα σταματήσει η παραγωγή του μοντέλου.

Σχετικά άρθρα

Σίγουρα το σκανδιναβικό ντιζάιν της Volvo είναι διαχρονικό, ωστόσο υπάρχουν πάντα περιθώρια για μικρές έστω αλλαγές.

Μπορεί να επικρατεί «ησυχία» λόγω της μεσημεριανής παύσης στην πίστα της Βαρκελώνης, όμως όλοι ασχολούνται με το DAS (Dual Axis Steering) της Mercedes, που μεταβάλει τις γωνίες των μπροστινών τροχών και κατά πόσο είναι νόμιμο ή όχι με τη Mercedes να υποστηρίζει ότι είναι νόμιμο, ισχυρίζοντας ότι

Η Maserati είναι μια από τις θρυλικές ιταλικές εταιρίες συνδεδεμένη με τον μαγικό κόσμο των αγώνων. Η Maserati λοιπόν απουσιάζει μεγάλο διάστημα από τους αγώνες παγκόσμιας ακτινοβολίας.

Στο πλαίσιο αποκάλυψης του νέου Cupra Leon πρεμιέρα έκανε και το νέο αγωνιστικό αυτοκίνητο τουρισμού (TCR) Leon Competiciοn.

Η πρώτη επίσημη περίοδος των δοκιμών ολοκληρώνεται την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου στην πίστα της Βαρκελώνης και όλοι πλέον ασχολούνται με το σύστημα DAS που φέρει η Mercedes στα μονοθέσιά της και αφορά την «τοποθέτηση» των μπροστινών τροχών στην πίστα (

Ευχάριστα είναι τα νέα, αν έχετε παραγγείλει μια από τις μόλις 130 Lotus Evija, καθώς η έναρξη της παραγωγής και των παραδόσεων της θα ξεκινήσει το ερχόμενο καλοκαίρι.

Στις 19 Φεβρουαρίου ξεκίνησαν οι χειμερινές δοκιμές της Formula 1 για το 2020, με τις 10 ομάδες να κάνουν πάρα πολλά χιλιόμετρα στην πίστα της Βαρκελώνης προκειμένου να μαζέψουν όσο το δυνατόν περισσότερα δεδομένα.

Ένας από τους βασικούς πυλώνες στο στρατηγικό πλάνο ονόματι “Strategy 2025” που έχει καταρτίσει η Skoda είναι η διεθνοποίηση της τσέχικης εταιρείας και η επέκταση της σε νέες αγορές.

Με το σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης να απέχει λιγότερο από δύο εβδομάδες (5 – 15 Μαρτίου) οι εταιρείες έχουν αρχίσει να κάνουν γνωστές τις προθέσεις τους, με τη Mercedes να επιβεβαιώνει ότι θα παρουσιάσει, μεταξύ άλλων, τρία νέα μοντέλα με τα σήματα της AMG.

Πριν μερικές εβδομάδες αποκαλύφτηκε το νέο Leon, ενώ τώρα ήρθε η ώρα για την ισχυρότερη έκδοση του, η οποία για πρώτη φορά φέρει το σήμα της Cupra, της αυτόνομης πλέον εταιρείας επιδόσεων της Seat.