Είστε εδώ

Super Cars

Ferrari: Όσα ξέρουμε μέχρι τώρα για το πρώτο της SUV

του Σωτήριου Χάλλα

Η Ferrari ήταν από τις τελευταίες εταιρείες παραγωγής supercars που αποφάσισε να μπει στο χώρο των SUV, όμως μετά την ανακοίνωση ότι θα ξεκινήσει την ανάπτυξη του δικού της μοντέλου, λίγα πράγματα έχουμε μάθει για αυτό.

Οι Ιταλοί δεν αφήνουν, τουλάχιστον μέχρι τώρα, να διαρρεύσει τίποτα και έτσι είναι πολύ λίγα τα στοιχεία που έχουν γίνει γνωστά. Σε αυτά περιλαμβάνεται το όνομα του μοντέλου το οποίο θα είναι Purosangue, το οποίο σημαίνει καθαρόαιμος στα ιταλικά.

Αν και δεν έχει επιβεβαιωθεί, κατά πάσα πιθανότητα ο κινητήρας της Purosangue θα είναι υβριδικός με το μοτέρ εσωτερικής καύσης να είναι V8 με χωρητικότητα 4.0 λίτρων. Με αυτό το σύνολο το ιταλικό SUV ίσως γίνει το ισχυρότερο στην κατηγορία του ξεπερνώντας ακόμα και τη Lamborghini Urus της οποίας tο 4.0 λίτρων V8 μοτέρ αποδίδει 650 ίππους και 850 Nm ροπής.

Όταν τα SUV άρχισαν να γίνονται τάση ο εκλιπών Σέρτζιο Μαρκιόνε, τότε πρόεδρος της Ferrari, είχε αποκλείσει το ενδεχόμενο κατασκευής ενός μοντέλου της κατηγορίας που θα φέρει το “καλπάζον άλογο”, όμως όταν είδε ότι οι πωλήσεις τους συνέχισαν να ανεβαίνουν με εντυπωσιακό ρυθμό και ότι η εταιρεία θα αποκόμιζε μεγάλα κέρδη, άλλαξε άποψη.

Με τη μυστικότητα που έχουν οι Ιταλοί γύρω από το συγκεκριμένο αυτοκίνητο μέχρι τώρα, δεν υπάρχει κάποιο στοιχείο σχετικά με την εμφάνιση, όμως είναι σχεδόν βέβαιο ότι μπορούμε να περιμένουμε στοιχεία που συναντάμε και σε άλλα αυτοκίνητα της μάρκας, όπως έντονες γραμμές στα μπροστινά φώτα, στρογγυλά πίσω φώτα και μεγάλους τροχούς.

Προς το παρόν έχουμε μόνο renderings, δηλαδή σχέδια ανεξάρτητων σχεδιαστών οι οποίοι προσπαθούν να φανταστούν πώς θα μοιάζει στην τελική της μορφή η Purosangue. Το σχέδιο που βλέπουμε στην εικόνα είναι από τον Γεωργιανό, Giorgi Tedoradze. Άραγε πόσο κοντά ή μακριά από αυτό το σχέδιο θα είναι το δημιούργημα της Ferrari;

Σχετικά άρθρα

Opel

Μια καινοτόμα υπηρεσία προσφέρει πλέον η Opel στους πελάτες της, καθώς τους ενημερώνει διαρκώς για την πορεία του αυτοκινήτου τους όσο αυτό βρίσκεται μέσα στο συνεργείο.

Mazda ΜΧ-5

Το διθέσιο roadster της Mazda γίνεται 30 ετών και η ιαπωνική μάρκα το γιορτάζει με τη δημιουργία μιας επετειακής έκδοσης η οποία ονομάζεται 30th Anniversary και θα παραχθεί σε περιορισμένη ποσότητα.

SEAT Leon

Σύμφωνα με τη SEAT υπάρχει ένα κοινός παρονομαστής ανάμεσα στο Leon και στον υπερσιβηρικό σιδηρόδρομο των 9.288 χλμ., ο οποίος κατασκευάστηκε μεταξύ του 1891 και του 1916, ενώ φτάνει από τη Μόσχα στο Βλαδιβοστόκ.

Suzuki Ignis 1.2 FWD

Βρεθήκαμε για ακόμα μία φορά πίσω από το τιμόνι του Suzuki Ignis, ενός από τα πιο μικρά crossover της αγοράς, το οποίο μάλιστα διατίθεται σε έκδοση με κίνηση σε όλους τους τροχούς.

Bugatti

Η Bugatti βρίσκεται σε μία περίοδο όπου κάθε μερικούς μήνες, παρουσιάζει κάτι νέο, με το οποίο συναρπάζει τους φίλους της αυτοκίνησης, άλλοτε με την πολυτέλεια και τη μοναδικότητα των δημιουργιών της και άλλοτε με την ταχύτητά τους.

Mercedes

Όταν οι αυτοκινητοβιομηχανίες αφήνουν ελεύθερους τους σχεδιαστές να δημιουργήσουν κάποιο πρωτότυπο, τότε εκείνοι δείχνουν το πόσο καινοτόμες, ιδιαίτερες αλλά και όμορφες ιδέες έχουν.

Volkswagen Beetle

Μπορεί η Volkswagen να τερμάτισε την παραγωγή του εμβληματικού Beetle, ωστόσο το αειθαλές σχήμα του παραμένει αντικείμενο λατρείας ακόμα και στο χώρο της υψηλής ραπτικής.

Land Rover

H πλήρης ανακατασκευή του συγκεκριμένου Land Rover είχε ιστορική αλλά και συναισθηματική αξία για τη βρετανική εταιρεία, καθώς πρόκειται για το πρώτο μοντέλο που παρουσίασε.

Ferrari

Η Ferrari αναφέρει ότι δεν ενδιαφέρεται να αυξήσει την ετήσια παραγωγή της και κατά συνέπεια να βελτιώσει τους πίνακες των πωλήσεων που καταγράφει, προκειμένου να συνεχίσουν τα μοντέλα της να είναι το ίδιο επιθυμητά και στο μέλλον.

Ράλι ΔΕΘ

Οι Κρητικοί Αναπολιωτάκης-Τσιούκας με το Ford Fiesta R5 είναι οι νικητές του ράλι ΔΕΘ, αγώνας που προσμετρούσε στο πανελλήνιο πρωτάθλημα ράλι ασφάλτου, καθώς και στο αντίστοιχο κύπελλο ασφάλτου ράλι Βορείου Ελλάδας.