Είστε εδώ

Super Cars

Ferrari: Όσα ξέρουμε μέχρι τώρα για το πρώτο της SUV

του Σωτήριου Χάλλα

Η Ferrari ήταν από τις τελευταίες εταιρείες παραγωγής supercars που αποφάσισε να μπει στο χώρο των SUV, όμως μετά την ανακοίνωση ότι θα ξεκινήσει την ανάπτυξη του δικού της μοντέλου, λίγα πράγματα έχουμε μάθει για αυτό.

Οι Ιταλοί δεν αφήνουν, τουλάχιστον μέχρι τώρα, να διαρρεύσει τίποτα και έτσι είναι πολύ λίγα τα στοιχεία που έχουν γίνει γνωστά. Σε αυτά περιλαμβάνεται το όνομα του μοντέλου το οποίο θα είναι Purosangue, το οποίο σημαίνει καθαρόαιμος στα ιταλικά.

Αν και δεν έχει επιβεβαιωθεί, κατά πάσα πιθανότητα ο κινητήρας της Purosangue θα είναι υβριδικός με το μοτέρ εσωτερικής καύσης να είναι V8 με χωρητικότητα 4.0 λίτρων. Με αυτό το σύνολο το ιταλικό SUV ίσως γίνει το ισχυρότερο στην κατηγορία του ξεπερνώντας ακόμα και τη Lamborghini Urus της οποίας tο 4.0 λίτρων V8 μοτέρ αποδίδει 650 ίππους και 850 Nm ροπής.

Όταν τα SUV άρχισαν να γίνονται τάση ο εκλιπών Σέρτζιο Μαρκιόνε, τότε πρόεδρος της Ferrari, είχε αποκλείσει το ενδεχόμενο κατασκευής ενός μοντέλου της κατηγορίας που θα φέρει το “καλπάζον άλογο”, όμως όταν είδε ότι οι πωλήσεις τους συνέχισαν να ανεβαίνουν με εντυπωσιακό ρυθμό και ότι η εταιρεία θα αποκόμιζε μεγάλα κέρδη, άλλαξε άποψη.

Με τη μυστικότητα που έχουν οι Ιταλοί γύρω από το συγκεκριμένο αυτοκίνητο μέχρι τώρα, δεν υπάρχει κάποιο στοιχείο σχετικά με την εμφάνιση, όμως είναι σχεδόν βέβαιο ότι μπορούμε να περιμένουμε στοιχεία που συναντάμε και σε άλλα αυτοκίνητα της μάρκας, όπως έντονες γραμμές στα μπροστινά φώτα, στρογγυλά πίσω φώτα και μεγάλους τροχούς.

Προς το παρόν έχουμε μόνο renderings, δηλαδή σχέδια ανεξάρτητων σχεδιαστών οι οποίοι προσπαθούν να φανταστούν πώς θα μοιάζει στην τελική της μορφή η Purosangue. Το σχέδιο που βλέπουμε στην εικόνα είναι από τον Γεωργιανό, Giorgi Tedoradze. Άραγε πόσο κοντά ή μακριά από αυτό το σχέδιο θα είναι το δημιούργημα της Ferrari;

Σχετικά άρθρα

Toyota-ΒΥD

Έχει γίνει ξεκάθαρο πλέον ότι η μετάβαση στην επερχόμενη εποχή της ηλεκτροκίνησης επιβάλει τη σύναψη στρατηγικών συνεργασιών για τη σχετική έρευνα και ανάπτυξη, καθώς το κόστος είναι πολύ μεγάλο.

Ράλι Ρώμης-2ος σκέλος

Το 2ο σκέλος του ράλι Ρώμης, 5ος γύρος του ERC αποτελείτο από 10 ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές  συνολικού μήκους 81,68 χλμ. 

Και τις 10 Ειδικές Διαδρομές του β’ σκέλους τις κέρδισε ένα πλήρωμα. Οι Γκρουνιόλα-Ομέτο με Skoda Fabia R5, όμως δεν κέρδισαν…

Έφυγε για τη γειτονιά των αγγέλων εντελως ξαφνικά στα 66 χρόνια του ο Λάκης. Εκεί που αναρτούσε διαφορά θέματα από τις εκδρομές που διοργάνωνε.

Ράλι Ρώμης-1ο σκέλος

Με τα αγωνιστικά αυτοκίνητα να διασχίζουν το Κολοσσαίο στην «καρδιά» της Ρώμης, ξεκίνησε ο 2ος κύκλος του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος ράλι με τον ομώνυμο αγώνα. 

Το ράλι Ρώμης είναι ο 5ος γύρος του ERC με ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές. 

Βάλτερι Μπότας

Η silly season έχει ξεκινήσει για τα καλά στη Formula 1 αφού πλέον εκτός από τα διάφορα δημοσιεύματα για πιθανές μετακινήσεις, έχουν αρχίσει και οι οδηγοί να απαντάνε σε κάποια από αυτά και να ρίχνουν ή να κόβουν γέφυρες, ανάλογα με το τι θέλουν να πετύχουν.

Νέο κιβώτιο από τη Hyundai

Η Hyundai δημιούργησε ένα νέο αυτόματο κιβώτιο για υβριδικά μοντέλα με το οποίο υπόσχεται ταχύτερες, ομαλότερες και πιο ακριβείς αλλαγές ταχυτήτων το οποίο ονομάζεται Active Shift Control (ASC).

Skoda

To επόμενο στάδιο μετά την επικαιροποίηση ενός μοντέλου είναι να μπει στη γραμμή παραγωγής, κάτι που μόλις έπραξε η Skoda με τη Superb.

McLaren

Κάθε McLaren F1 αποτελεί κάτι το ξεχωριστό αφού η βρετανική μάρκα παρήγαγε μόλις 106 μονάδες με τις 64 από αυτές να έχουν τη δυνατότητα να κυκλοφορήσουν νόμιμα στο δρόμο, οπότε οι τιμές τους εκτοξεύονται σε δυσθεώρητα ύψη, κάθε φορά που μία από αυτές βγαίνει σε δημοπρασία.

Haas

Οι κακές εμφανίσεις του Γκροζάν στο πρώτο μισό του πρωταθλήματος του 2018 αλλά και στο φετινό θέτουν σε κίνδυνο τη θέση του στην ομάδα της Haas με το Γκραν Πρι της Βρετανίας να επιδεινώνει τη θέση του.

Renault Fuego Turbo

Με μια δόση ρομαντισμού οδηγήσαμε το ιστορικό Fuego Turbo σε εκδήλωση που διοργάνωσε πρόσφατα η Renault στη Γαλλία με αφορμή τη συμπλήρωση 40 ετών από την πρώτη της νίκη στη Formula 1 με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα.