Είστε εδώ

Super Cars

Ferrari Monza SP1 και SP2: Σχεδίαση από το παρελθόν, τεχνολογία από το μέλλον

του Σωτήριου Χάλλα

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης Capital Markets Day που διοργανώνει για να ανακοινώσει τα μελλοντικά σχέδιά της η Ferrari παρουσίασε δύο νέα, ιδιαίτερα μοντέλα τα οποία συνδυάζουν σχεδίαση από το παρελθόν με τεχνολογία του σήμερα.

Τα δύο νέα μοντέλα των Ιταλών είναι τα Monza SP1 και Monza SP2. Παρά το γεγονός ότι σχεδιαστικά έχουν ομοιότητες η Ferrari λέει ότι το SP1 είναι ασυμβίβαστο μονοθέσιο που προσφέρει πραγματικά μοναδική εμπειρία σε όποιον βρεθεί πίσω από το τιμόνι του.

Στο εμπρός μέρος ξεχωρίζει το splitter που είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα καθώς και η μεγάλη γρίλια αλλά και τα LED φώτα ημέρας. Εντύπωση προκαλεί η απουσία παρμπρίζ, χαρακτηριστικό που σύμφωνα με την ιταλική μάρκα θα προσφέρει στον οδηγό την ίδια αίσθηση ταχύτητας που βιώνουν και οι πιλότοι της Formula 1. Η πόρτα του ανοίγει προς τα επάνω και στο κόκπιτ συναντάμε πληθώρα εξαρτημάτων κατασκευασμένα από ανθρακονήματα.

Το Monza SP2 ακολουθεί παρόμοιες γραμμές όμως εκτός από τον οδηγό μπορεί να φιλοξενήσει ακόμα έναν επιβάτη. Επιπλέον, υπάρχουν δύο μικρά παρμπρίζ, ένα σε κάθε μεριά και φυσικά ένα δεύτερο roll bar για την προστασία του συνοδηγού. Αν και τα παρμπρίζ φαντάζουν μικρά η Ferrari ισχυρίζεται ότι είναι αρκετά ώστε να εξασφαλίζεται άνεση για τους επιβαίνοντες.

Ο κινητήρας που τοποθετείται στα Monza SP1 και Monza SP2 είναι V12 με χωρητικότητα 6.5 λίτρων και πρόκειται για το ισχυρότερο σύνολο που έχει κατασκευάσει το Maranello, όπως ισχυρίζεται η ίδια η Ferrari Με την απόδοση να φτάνει τους 810 ίππους και τα 719 Nm ροπής. Με αυτό το σύνολο το 0-100 πραγματοποιείται σε 2.9 δευτερόλεπτα, το 0-200 χλμ./ώρα σε 7.9 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα ξεπερνάει τα 300 χλμ./ώρα.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Υπόθεση Γκον

Η Nissan σκληραίνει τη στάση της απέναντι στον πρώην διευθύνοντα σύμβουλό της, Καρλος Γκον, βάζοντας στο στόχαστρο και την αδερφή του, Κλοντίν Μπισάρα ντε Ολιβέιρα, καταθέτοντας μήνυση εναντίον της.

Toyota Supra

Μάχη αναμένεται να γίνει για την πρώτη Toyota Supra που θα πουληθεί στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού, καθώς θα βγει στο «σφυρί».

Κινητήρες εσωτερικής καύσης

Είναι πολλοί αυτοί που κάνουν λόγο για αφανισμό των κινητήρων εσωτερικής καύσης μακροπρόθεσμα όμως φαίνεται ότι τα κλασικά μοτέρ βενζίνης και diesel δεν έχουν πει ακόμα την τελευταία τους λέξη όσον αφορά την εξέλιξή τους.

Volkswagen Sharan

Πιο «απλόχερο» είναι πλέον το Volkswagen Sharan σε ότι αφορά τα τεχνολογικά συστήματα ασφαλείας με τα οποία εξοπλίζεται.

Ford

Η Ford έχει παράδοση στα pick-up (ειδικά στα μεγάλα) αφού, κυρίως στην Αμερική, διαθέτει μια αρκετά πλούσια γκάμα την οποία όπως φαίνεται θέλει να εμπλουτίσει προς το κάτω άκρο της.

Renault

Μετά το ξέσπασμα του σκανδάλου γύρω από τις απολαβές του Κάρλος Γκον και τη σύλληψή του από τις ιαπωνικές αρχές οι Nissan και Mitsubishi έσπευσαν να τον απομακρύνουν από τη θέση του CEO.

Nissan Patrol

Σήμερα η Nissan διαθέτει μια αναγνωρισμένη γκάμα από SUV, ωστόσο οι ρίζες της στην εν λόγω κατηγορία εντοπίζονται στο Patrol.

Ήπια υβριδικά

Σύμφωνα με τη Valeo μέχρι το 2026 το 25% των αυτοκινήτων που θα κυκλοφορούν στους δρόμους σε όλον τον κόσμο θα χρησιμοποιούν κάποιο ήπιο υβριδικό σύστημα για την κίνησή τους.

SEAT

Το Arona FR που βλέπετε στην παραπάνω φωτογραφία δεν είναι τυχαίο, καθώς ήταν αυτό που οδήγησε τη SEAT σε ένα νέο ρεκόρ παραγωγής.

Volkswagen

Μετά τα ID, ID CROZZ, ID BUZZ και ID VIZZION η Volkswagen ετοιμάζεται να ανακοινώσει το πέμπτο μέλος της οικογένειας ηλεκτρικών αυτοκινήτων της στην έκθεση της Σανγκάης που θα πραγματοποιηθεί τον Απρίλιο.