Είστε εδώ

Super Cars

Ferrari Monza SP1 και SP2: Σχεδίαση από το παρελθόν, τεχνολογία από το μέλλον

του Σωτήριου Χάλλα

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης Capital Markets Day που διοργανώνει για να ανακοινώσει τα μελλοντικά σχέδιά της η Ferrari παρουσίασε δύο νέα, ιδιαίτερα μοντέλα τα οποία συνδυάζουν σχεδίαση από το παρελθόν με τεχνολογία του σήμερα.

Τα δύο νέα μοντέλα των Ιταλών είναι τα Monza SP1 και Monza SP2. Παρά το γεγονός ότι σχεδιαστικά έχουν ομοιότητες η Ferrari λέει ότι το SP1 είναι ασυμβίβαστο μονοθέσιο που προσφέρει πραγματικά μοναδική εμπειρία σε όποιον βρεθεί πίσω από το τιμόνι του.

Στο εμπρός μέρος ξεχωρίζει το splitter που είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα καθώς και η μεγάλη γρίλια αλλά και τα LED φώτα ημέρας. Εντύπωση προκαλεί η απουσία παρμπρίζ, χαρακτηριστικό που σύμφωνα με την ιταλική μάρκα θα προσφέρει στον οδηγό την ίδια αίσθηση ταχύτητας που βιώνουν και οι πιλότοι της Formula 1. Η πόρτα του ανοίγει προς τα επάνω και στο κόκπιτ συναντάμε πληθώρα εξαρτημάτων κατασκευασμένα από ανθρακονήματα.

Το Monza SP2 ακολουθεί παρόμοιες γραμμές όμως εκτός από τον οδηγό μπορεί να φιλοξενήσει ακόμα έναν επιβάτη. Επιπλέον, υπάρχουν δύο μικρά παρμπρίζ, ένα σε κάθε μεριά και φυσικά ένα δεύτερο roll bar για την προστασία του συνοδηγού. Αν και τα παρμπρίζ φαντάζουν μικρά η Ferrari ισχυρίζεται ότι είναι αρκετά ώστε να εξασφαλίζεται άνεση για τους επιβαίνοντες.

Ο κινητήρας που τοποθετείται στα Monza SP1 και Monza SP2 είναι V12 με χωρητικότητα 6.5 λίτρων και πρόκειται για το ισχυρότερο σύνολο που έχει κατασκευάσει το Maranello, όπως ισχυρίζεται η ίδια η Ferrari Με την απόδοση να φτάνει τους 810 ίππους και τα 719 Nm ροπής. Με αυτό το σύνολο το 0-100 πραγματοποιείται σε 2.9 δευτερόλεπτα, το 0-200 χλμ./ώρα σε 7.9 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα ξεπερνάει τα 300 χλμ./ώρα.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Αριβαμπένε

Όταν ο Σεμπάστιαν Φέτελ πήγε στη Ferrari το 2015 είχε δηλώσει ότι θέλει πάση θυσία να κατακτήσει τουλάχιστον έναν τίτλο με τη Scuderia όμως κάτι τέτοιο δεν έχει συμβεί μέχρι τώρα.

JLR

Μπορεί τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να κερδίζουν κάθε μέρα και πιο πολύ έδαφος όμως μέχρι στιγμής η μόνη εταιρεία που παράγει συμβατικά αυτοκίνητα αλλά έχει ανακοινώσει ότι θα στραφεί αποκλειστικά στην παραγωγή ηλεκτρικών είναι η Smart ωστόσο κάτι ανάλογο εξετάζουν και οι άνθρωποι της Jaguar.

CMR

Έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε τα μονοθέσια να πηγαίνουν με ταχύτητες άνω των 300 χλμ./ώρα και θεωρούμε ότι η μέγιστη ταχύτητα που μπορούν να προσφέρουν αυτοί οι κινητήρες είναι περίπου στα 350 χλμ./ώρα.

Ιταλικό Πρωτάθλημα Ράλι

Τι σερί έχει αυτό το δίδυμο Πάολο Αντρεούτσι –Άννα Αντρεούσι με το εργοστασιακό Peugeot 208 T16 R5.

Κατέκτησαν το Ιταλικό πρωτάθλημα ράλι για 11η συνεχή χρονιά.

Renault Captur 1.5 dCi

Κόντρα στις διαρκείς εξελίξεις γύρω από τους πετρελαιοκινητήρες, εμείς για ακόμα μια φορά επιλέγουμε να μετακινηθούμε με το Renault Captur, αλλά όχι στη βενζινοκίνητη έκδοση του.

Mercedes

Η Mercedes παρουσίασε στην έκθεση αυτοκινήτου του Παρισιού την πρώτη από τις δύο εκδόσεις της A-Class που θα φέρουν τα σήματα της AMG όμως εκτός από τη hatchback εκδοχή του μοντέλου αντίστοιχη έκδοση θα υπάρξει και για την coupe εκδοχή του μοντέλου, τη CLA.

Rali 2 Valli

Η τελευταία παράσταση του έργου ιταλικό πρωτάθλημα ράλι, διεξήχθη στην Ιταλία, στην περιοχή της Βερόνας. Τρεις ήταν οι μνηστήρες του τίτλου.  Ο Σκάντολα  με 57,5 βαθμούς, έναντι 57,3 του Αντρεούτσι και 52,4 του Καμπεντέλι.

Βάτσλαφ Κλέμεντ

Η φετινή 16η μέρα του Οκτωβρίου έχει ιδιαίτερη σημασία για τη Skoda, καθώς συμπληρώνονται 150 χρόνια από τη γέννηση ενός εκ των δυο ιδρυτών της.

Γκραν Πρι των ΗΠΑ, στο Τέξας

Στην υπερσύγχρονη πίστα του Ώστιν στο Τέξας διεξάγεται ο 2ος από τους 5 τελικούς του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1, την Κυριακή 21 Οκτωβρίου.

Polestar

Τον πρώτο της εκθεσιακό χώρο θα αποκτήσει η Polestar, η αυτόνομη εταιρεία της Volvo που θα κατασκευάζει ηλεκτροκίνητα μοντέλα επιδόσεων.