Είστε εδώ

Super Cars

Dodge: Charger του 1968 με 1.000 ίππους

του Σωτήριου Χάλλα

Η Mopar αποτελεί την εταιρεία του ομίλου FCA που ασχολείται με την κατασκευή ανταλλακτικών και αξεσουάρ αλλά και με τη δημιουργία ιδιαίτερων μοντέλων στα οποία έχουν γίνει αρκετές παρεμβάσεις.

Αυτό έχει γίνει και στο Dodge Charger των φωτογραφιών. Πρόκειται για ένα μοντέλο του 1968 το οποίο έχει υποστεί σημαντικές αλλαγές με την κυριότερη από αυτές να είναι η τοποθέτηση κάτω από το μπροστινό καπό ενός κινητήρα με χωρητικότητα 7 λίτρων που αποδίδει 1.000 ίππους και 1.288 Nm ροπής.

Για τη σωστή τοποθέτηση του κινητήρα αλλά και τη διαχείριση της ισχύος του έχουν γίνει αρκετές αλλαγές σε όλο το αμάξωμα. Αρχικά, το μεταξόνιο έχει μεγαλώσει περίπου κατά 51 χλστ. λόγω της μετακίνησης των εμπρός τροχών προς το ρύγχος του αυτοκινήτου. Στη συνέχεια έχουμε τους μεγάλους θόλους οι οποίοι επιτρέπουν την τοποθέτηση ελαστικών με πλάτος 305 χλστ. εμπρός και 315 χλστ. πίσω. Ακόμα, αλλαγές έχουν γίνει και στην απόσταση από το έδαφος η οποία έχει μειωθεί κατά 63 χλστ.

Οι διαφορές επεκτείνονται και στον αισθητικό τομέα με παρεμβάσεις όπως η γρίλια που διατρέχει όλο το εμπρός μέρος και τα πίσω φώτα τα οποία έχουν ενσωματωθεί στο κενό μεταξύ των εξατμίσεων και της λαμαρίνας.

Το κιβώτιο ταχυτήτων που επέλεξαν οι άνθρωποι της Mopar είναι το χειροκίνητο έξι σχέσεων που χρησιμοποιούσε το Dodge Viper από το οποίο προέρχονται και το τιμόνι και τα καθίσματα.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Toyota-ΒΥD

Έχει γίνει ξεκάθαρο πλέον ότι η μετάβαση στην επερχόμενη εποχή της ηλεκτροκίνησης επιβάλει τη σύναψη στρατηγικών συνεργασιών για τη σχετική έρευνα και ανάπτυξη, καθώς το κόστος είναι πολύ μεγάλο.

Ράλι Ρώμης-2ος σκέλος

Το 2ο σκέλος του ράλι Ρώμης, 5ος γύρος του ERC αποτελείτο από 10 ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές  συνολικού μήκους 81,68 χλμ. 

Και τις 10 Ειδικές Διαδρομές του β’ σκέλους τις κέρδισε ένα πλήρωμα. Οι Γκρουνιόλα-Ομέτο με Skoda Fabia R5, όμως δεν κέρδισαν…

Έφυγε για τη γειτονιά των αγγέλων εντελως ξαφνικά στα 66 χρόνια του ο Λάκης. Εκεί που αναρτούσε διαφορά θέματα από τις εκδρομές που διοργάνωνε.

Ράλι Ρώμης-1ο σκέλος

Με τα αγωνιστικά αυτοκίνητα να διασχίζουν το Κολοσσαίο στην «καρδιά» της Ρώμης, ξεκίνησε ο 2ος κύκλος του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος ράλι με τον ομώνυμο αγώνα. 

Το ράλι Ρώμης είναι ο 5ος γύρος του ERC με ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές. 

Βάλτερι Μπότας

Η silly season έχει ξεκινήσει για τα καλά στη Formula 1 αφού πλέον εκτός από τα διάφορα δημοσιεύματα για πιθανές μετακινήσεις, έχουν αρχίσει και οι οδηγοί να απαντάνε σε κάποια από αυτά και να ρίχνουν ή να κόβουν γέφυρες, ανάλογα με το τι θέλουν να πετύχουν.

Νέο κιβώτιο από τη Hyundai

Η Hyundai δημιούργησε ένα νέο αυτόματο κιβώτιο για υβριδικά μοντέλα με το οποίο υπόσχεται ταχύτερες, ομαλότερες και πιο ακριβείς αλλαγές ταχυτήτων το οποίο ονομάζεται Active Shift Control (ASC).

Skoda

To επόμενο στάδιο μετά την επικαιροποίηση ενός μοντέλου είναι να μπει στη γραμμή παραγωγής, κάτι που μόλις έπραξε η Skoda με τη Superb.

McLaren

Κάθε McLaren F1 αποτελεί κάτι το ξεχωριστό αφού η βρετανική μάρκα παρήγαγε μόλις 106 μονάδες με τις 64 από αυτές να έχουν τη δυνατότητα να κυκλοφορήσουν νόμιμα στο δρόμο, οπότε οι τιμές τους εκτοξεύονται σε δυσθεώρητα ύψη, κάθε φορά που μία από αυτές βγαίνει σε δημοπρασία.

Haas

Οι κακές εμφανίσεις του Γκροζάν στο πρώτο μισό του πρωταθλήματος του 2018 αλλά και στο φετινό θέτουν σε κίνδυνο τη θέση του στην ομάδα της Haas με το Γκραν Πρι της Βρετανίας να επιδεινώνει τη θέση του.

Renault Fuego Turbo

Με μια δόση ρομαντισμού οδηγήσαμε το ιστορικό Fuego Turbo σε εκδήλωση που διοργάνωσε πρόσφατα η Renault στη Γαλλία με αφορμή τη συμπλήρωση 40 ετών από την πρώτη της νίκη στη Formula 1 με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα.