Είστε εδώ

Super Cars

Czinger 21C:To ελαφρύ του άρμα τραβούν 1.233 ίπποι

του Γιώργου Ψαρρά

Η λίστα με τα εντυπωσιακά supercars που δημιουργούνται από νεοσύστατες μικρές εταιρείες και όχι από γνωστούς με πολυετή εμπειρία κατασκευαστές, αυξάνεται διαρκώς τα τελευταία χρόνια.

Πιο πρόσφατη προθήκη αποτελεί αυτή του 21C, το ντεμπούτο του οποίου η αμερικάνικη Czinger σκόπευε να πραγματοποιήσει στο Σαλόνι της Γενεύης, ωστόσο ο κορωνοϊός άλλαξε τα σχέδια της.

Έτσι λοιπόν το 21C αποκαλύφτηκε σε μια ειδική εκδήλωση στο Λονδίνο. Σύμφωνα με τη Czinger το νέο 21C είναι το πρώτο από μια γκάμα επερχόμενων μοντέλων υψηλών επιδόσεων.

Ο τοποθετημένος στο κέντρο V8 twin-turbo κινητήρας του νέου 21C είναι ένα «ηφαίστειο» χωρητικότητας 2.88 λίτρων, το οποίο κάθε φορά που εκρήγνυται «γαργαλάει» την κόκκινη περιοχή του στροφόμετρου στις 11.000 σ.α.λ. Το νέο 21C όμως είναι υβριδικό, καθώς διαθέτει και δυο ηλεκτροκίνητες απόδοσης 204 ίππων και 370 Nm ροπής, οι οποίοι κινούν τους εμπρός τροχούς, ενώ η συνδυαστική ισχύς αγγίζει τους 1.233 ίππους.

Οι επιδόσεις του τετρακίνητου 21C είναι καυτές όπως η λάβα, με την επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα να διαρκεί μόλις 1,9 δευτ, ενώ διανύει 400 μέτρα εντός 8,1 δευτ. Παράλληλα ολοκληρώνει το 0-300-0 χλμ./ώρα σε 15 δευτ. και το 0-400-0 χλμ./ώρα σε 29 δευτ.

Προφανώς σημαντικό ρόλο στους παραπάνω αριθμούς των επιδόσεων παίζει το χαμηλό βάρος του νέου 21C, το οποίο είναι κάτω από 1.200 κιλά, εκ των οποίων τα 120 κιλά είναι του πλαισίου, ενώ η αναλογία ισχύς/βάρους είναι 1:1. Το ελαφρύ και συμπαγές αυτόματο κιβώτιο των 7 σχέσεων προσφέρεται με διαμόρφωση για χρήση στη πίστα ή για καθημερινή χρήση στο δρόμο.

Συνολικά θα κατασκευαστούν μόνο 80 αντίτυπα του 21C, με την τιμή του να ξεκινάει περίπου από τα 1,5 εκατομμύρια ευρώ.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Αυτή την περίοδο λόγω κορωνοϊού, το WRC βρίσκεται σε «διακοπές» και όλοι αναμένουν την περίοδο που ο θανατηφόρος ιός θα αποτελέσει παρελθόν. Πως περνάνε λοιπόν οι αστέρες του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι.

Τον Ζακ Λαφίτ, τον κοντόσωμο Γάλλο πιλότο με τις 6 νίκες στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1, που οδήγησε για τις ομάδες Iso, Ligier, Williams, από το 1974 έως το 1986,τον θυμάστε;

Αυτή η λευκή 911 Carrera S του 2008 είναι μοναδική. Δεν υπάρχει άλλη σαν αυτή. Ο λόγος είναι ότι μπροστά υπάρχει ένα μόνο κάθισμα, και αυτό στο κέντρο. 

Σειρά στο αφιέρωμα της Hyundai Motorsport, έχουν οι συνοδηγοί. Ο Γκιλσούλ για τον Νεβίλ, ο Ντελ Μπάριο για τον Σόρδο, ο Γιέγκερ για τον Μίκελσεν, ο Ελενά για τον Λεμπ. 

Η εταιρία Ready to Rock Vehicles (RTRV), γιορτάζει τα 10 χρόνια εξέλιξης σε μοντέλα της Ford, και για το λόγο αυτό 10 ειδικές αριθμημένες εκδόσεις, “10th Anniversary Mustang RTR”, μια για κάθε χρόνο, περιμένουν όσους θέλουν να οδηγούν ένα ξεχωριστό Mustang.

Το σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης για το 2020 δεν έμελλε να γίνει, καθώς η εξάπλωση του κορωνοϊού ανάγκασε τους διοργανωτές να το ακυρώσουν, όμως η Volkswagen δε θέλησε να πάει χαμένη η δουλειά που είχε κάνει για το στήσιμο του περιπτέρου της.

Σύμφωνα με το αρχικό πρόγραμμα το πρώτο Σαββατοκύριακο του Απριλίου ήταν προγραμματισμένο το Γκραν Πρι του Βιετνάμ, στο Ανόι. 

Παρακολουθήσαμε τηλεφωνική συνδιάσκεψη του Μάλκολμ Γουίλσον με τον Σιμόνε Καμπεντέλι, του οδηγού που οδηγεί εργοστασιακό Ford Fiesta R5 στο ιταλικό πρωτάθλημα. 
Ήταν μια φοβερή συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης, αλλά θα σταθούμε σε μια ερώτηση ιδιαίτερα έξυπνη. 

Οι Λεκλέρκ, Άλμπον, Ράσελ, Νόρις και Λατίφι ήταν γνωστό ότι θα συμμετάσχουν στον δεύτερο εικονικό αγώνα που διοργανώνει η Formula 1, όμως τώρα στους παραπάνω προστίθενται ο Τζιοβινάτσι και ο Τζένσον Μπάτον.

Μετά από το σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης, την έκθεση της Νέας Υόρκης, το φεστιβάλ ταχύτητας του Goodwood και άλλες αυτοκινητιστικές εκδηλώσεις που έχουν ακυρωθεί ή αναβληθεί, στο δρόμο της αναβολής κινήθηκε και η έκθεση αυτοκινήτου του Πεκίνου, η οποία επρόκειτο να ανοίξει τις πύλες της το διάσ