Είστε εδώ

Super Cars

Chevrolet Corvette Stingray: Εσωτερικό, διαστημικό…

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Αυτό είναι το εσωτερικό της Corvette Stingray μοντέλο 2020. 

Εντυπωσιακό εσωτερικό με τις 12 ίντσες ψηφιακό πίνακα οργάνων, μικρό «τιμονάκι», με τη θέση οδήγησης να είναι έτσι σχεδιασμένη ώστε να περιβάλλουν τον οδηγό καθώς είναι όλα γύρω από αυτόν, χωρίς περιττά μπουτόν και διακόπτες, αλλά και με επιλογή 6 διαφορετικών χρωμάτων στις ζώνες ασφαλείς. .  

Τι κινεί όμως το αμερικάνικο super car των 4.630 χλστ. σε μήκος, με 1.934 χλστ. πλάτος και 1.234 χλστ. ύψος βάρους 1.530 κιλών;

Η μονάδα παραγωγής ενέργειας που βρίσκεται πίσω από το cockpit, για πρώτη φορά στην ιστορία της Corvette, προσφέροντας μάλιστα άπλετη θέα στον κινητήρα το μεγάλο κυρτό κρύσταλλο.  

Είναι ατμοσφαιρικός V8, 6.2 λίτρων, 495 ίππων με 637 Nm ροπής με ξερό σύστημα λίπανσης και ειδικό σύστημα εξάτμισης, που η Chevrolet το ονομάζει “performance exhaust”.  

Συνδυάζεται με το νέο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων διπλού συμπλέκτη με paddles στο τιμόνι. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από διπλά ψαλίδια με χρήση αλουμινίου για να μειωθεί το βάρος και φρένα της Brembo, με 4πίστονες δαγκάνες μπροστά/πίσω.  

Το αμερικάνικο dream car «πατάει» σε ελαστικά 19 ιντσών διαστάσεων 245-35 για μπροστά και 305-30 για πίσω με τιμές που ξεκινούν από τα 60.000 δολάρια στις ΗΠΑ με στάνταρ το Hi-Fi της Bose με 10 ηχεία…

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Ας μιλήσουμε με ειλικρίνεια, σχεδόν όλοι όταν οδηγούμε είτε ρίχνουμε «κλεφτές» ματιές στην οθόνη του κινητού μας τηλεφώνου, είτε στέλνουμε γραπτό μήνυμα, είτε κάνουμε “Likes” στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είτε το κρατάμε στο αφτί μας και μιλάμε.

Εκτός από τους θεατές, στους αγώνες του 2020 θα απουσιάζουν και πολλά μέλη των ομάδων, καθώς η FIA έθεσε περιορισμούς στο πόσα άτομα μπορεί να φέρει η κάθε μία στην πίστα.

Πιο ξεκάθαρη μορφή έχει αρχίσει να παίρνει η συνεργασία μεταξύ Ford και Volkswagen, καθώς το εποπτικό συμβούλιο της γερμανικής εταιρείας ενέκρινε τη σύναψη περαιτέρω συμβολαίων με τους Αμερικανούς.

Μαζί με την ανακοίνωση των μελλοντικών κινήσεών της, η Renault αποκάλυψε επίσημα ότι δε σκοπεύει να αποχωρήσει από τη Formula 1, παρά το γεγονός ότι πρόκειται να προχωρήσει σε περικοπές οι οποίες θα φτάσουν τα 2 δισεκατομμύρια ευρώ μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.

Όσο και αν ψάξετε κάτι αντίστοιχο δεν θα βρείτε. Το MX-5 είναι μόνο του μια κατηγορία και το αγοράζεις συνειδητά για αυτό που είναι. Μικρό σε χώρους το ιαπωνικό roadster,  αποκλειστικά 2θέσιο, χωρίς πολλές θέσεις μικροαντικειμένων, και με θέση οδήγησης που απέχει ελάχιστα εκ. από την άσφαλτο.

Το 2019 στο Σαλόνι της Φρανκφούρτης πραγματοποιήθηκε η παγκόσμια πρεμιέρα της Lamborghini Sian FKP 37, ωστόσο τώρα κάνει το δεύτερο ντεμπούτο της.

Ο Ντάνιελ Ρικιάρντο ήταν ένας από τους δύο βασικούς υποψήφιους για την αντικατάσταση του Σεμπάστιαν Φέτελ όταν ο Γερμανός οδηγός και η Ferrari ανακοίνωσαν ότι δε θα συνεχίσουν την κοινή πορεία τους μετά το τέλος του 2020, όμως στο Μαρανέλο προτίμησαν να τοποθετήσουν τον Κάρλος Σάινθ δίπλα στο Σαρ

Ήταν που ήταν το κλίμα στραβό στη Williams, οι αγώνες δεν έχουν ξεκινήσει, τα προβλήματα με τους χορηγούς είναι πλέον έντονα καθώς δεν υπάρχει προβολή αφού τα μονοθέσια είναι ακόμα σκεπασμένα, όλα αυτά σε συνδυασμό με τι οικονομικές δυσκολίες των τελευταίων ετών,  η άλλοτε κραταιά ομάδα του Φρανκ

Μετά από πολύμηνη αναμονή το νέο Volkswagen Nivus επιτέλους βγήκε από τα παρασκήνια για την παγκόσμια πρεμιέρα του.

Αν και η Lancia δραστηριοποιείται τα τελευταία χρόνια μόνο στην Ιταλία, προσφέροντας στο αγοραστικό κοινό μόνο ένα μοντέλο, την Ypsilon, οι πωλήσεις της είναι σημαντικά καλύτερες του αναμενόμενου, με αποτέλεσμα το μικρό μοντέλο να δέχεται συνεχώς βελτιώσεις.