Είστε εδώ

Super Cars

Bugatti: Το μέλλον του W16

του Σωτήριου Χάλλα

Η Bugatti φαίνεται ότι θέλει να συνεχίσει να χρησιμοποιεί για αρκετό καιρό ακόμα τον W16 των 8.0 λίτρων με τα τέσσερα turbo, έναν κινητήρα ο οποίος είναι εντυπωσιακός ακόμα και με τα δεδομένα των hypercars.

Ο επικεφαλής της εταιρείας, Στέφαν Βίνκελμαν, δήλωσε σχετικά ότι η γαλλική μάρκα θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει κάποια σύνολα που υπάρχουν σε άλλα μοντέλα του Volkswagen Group (στο οποίο ανήκει και η ίδια), όμως τόνισε ότι ο .ρόλος της Bugatti είναι εντελώς διαφορετικός σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη μάρκα του ομίλου.

Σύμφωνα με τον ίδιο ο W16 έχει ελπίδες να συνεχίσει να χρησιμοποιείται τα επόμενα χρόνια, καθώς πρόκειται για στοιχείο το οποίο διαφοροποιεί τους Γάλλους από οποιαδήποτε άλλη πρόταση στο χώρο των hypercars, αλλά και στην αυτοκίνηση γενικότερα.

Ο Βίνκελμαν είπε επιπλέον ότι αν καταφέρουν να τον διατηρήσουν ακόμα δέκα χρόνια στην παραγωγή, αυτός ο κινητήρας εσωτερικής καύσης θα είναι ο τελευταίος της Bugatti, κάτι που του δίνει συλλεκτική αξία. Ακόμα και αν προχωρήσουν σε υβριδικό σύνολο, αυτό σημαίνει ότι θα χαθεί ο χαρακτήρας του μοντέλου. Αυτός είναι ο λόγος που η αξία του κινητήρα εσωτερικής καύσης συνεχώς θα ανεβαίνει.

Κλείνοντας το υψηλόβαθμο στέλεχος ανέφερε ότι οι άνθρωποι αγοράζουν τα μοντέλα της Bugatti, από τη μία επειδή θέλουν να απολαύσουν τις πολύ υψηλές επιδόσεις τους και από την άλλη επειδή ξέρουν ότι αποτελούν επένδυση. Η απόδειξη είναι ότι οι EB110 έχουν ολοένα και μεγαλύτερη αξία, με τις Veyron να ακολουθούν και αυτές τον ίδιο δρόμο, οπότε ο Βίνκελμαν καταλήγει στο συμπέρασμα ότι κάτι ανάλογο θα συμβεί και με τη Chiron.

Πάντως το αφεντικό της εταιρείας δήλωσε ότι είναι ανοιχτός στη χρήση άλλων κινητήρων σε περίπτωση που οι Γάλλοι προχωρήσουν στη δημιουργία δεύτερου μοντέλου. Μπορεί να μην επιβεβαίωσε ή διέψευσε τις φήμες που υπάρχουν το τελευταίο διάστημα, όμως ξεκαθάρισε ότι αν επρόκειτο να υπάρξει δεύτερο μοντέλο στην γκάμα, θα ήταν κάποιο το οποίο θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σε καθημερινή βάση.

Σχετικά άρθρα

Για να εδραιωθεί η πολυσυζητημένη ηλεκτροκίνηση πρέπει να καταστεί οικονομικά προσιτή στο ευρύ κοινό και η Dacia είναι σίγουρα η καταλληλότερη για να το πετύχει αυτό.

Δύο ανήλικοι έκλεψαν τα ξημερώματα της Τρίτης, 18 Φεβρουαρίου, δύο Lamborghini Urus, όμως λίγες ώρες μετά ο ένας από τους δύο συνελήφθη όταν τράκαραν τα ιταλικά SUV μεταξύ τους.

Σα να μην πέρασε μια μέρα από το τελευταίο Γκραν Πρι του 2019 στο Αμπού Ντάμπι, η Mercedes βρέθηκε στην κορυφή των χρόνων στην πρώτη περίοδο των χειμερινών δοκιμών που ξεκίνησαν σήμερα, 19 Φεβρουαρίου, στην πίστα της Βαρκελώνης.

Κάθε χρόνο σε παγκόσμιο επίπεδο 13,5 εκατομμύρια άνθρωποι χάνουν τη ζωή τους σε τροχαία ατυχήματα, ένας τεράστιος αριθμός που κλονίζει τη Volvo, καθώς βασική της φιλοσοφία είναι η ασφάλεια.

Η Alfa Romeo ήταν η τελευταία ομάδα που παρουσίασε το μονοθέσιό της, με την αποκάλυψη της C39 να γίνεται στην πίστα της Βαρκελώνης, εκεί όπου ξεκίνησαν οι χειμερινές δοκιμές για το 2020.

Συνέντευξη Τύπου παρέθεσε ο Μάριος Ηλιόπουλος ανακοινώνοντας την υποψηφιότητά του για τις επερχόμενες εκλογές της ΟΜΑΕ που είναι προγραμματισμένες για το διάστημα 22-23 Φεβρουαρίου.

Στο pit lαne της πίστας της Βαρκελώνης, όπου ξεκινούν σήμερα, 19 Φεβρουαρίου, οι χειμερινές δοκιμές η Haas παρουσίασε επίσημα το μονοθέσιό της για το 2020 με ονομασία VF-20.

Αθλητής της χρονιάς 2019 ο Λιούις Χάμιλτον σύμφωνα με τα βραβεία Laureus World Sports Awards.  Έξι παγκόσμιοι τίτλοι στη σειρά για τον Βρετανό οδηγό, που φιγουράρει στη δεύτερη θέση πίσω από τον Σουμάχερ με τους επτά τίτλους.

Η φετινή σεζόν ξεκινάει από την πίστα της Βαρκελώνης 19 Φεβρουαρίου, με την πρώτη μέρα των επίσημων δοκιμών.

Για ποιο λόγο η Opel θα μεταφέρει το τιμόνι των παραπάνω μοντέλων της από την αριστερή στη δεξιά πλευρά;