Είστε εδώ

Super Cars

Bugatti: Θα κατασκευάσει SUV και αν ναι, θα είναι ηλεκτρικό;

του Σωτήριου Χάλλα

Ένα σενάριο που ακούγεται έντονα τα τελευταία χρόνια για την Bugatti θέλει τη γαλλική μάρκα που ανήκει στη Volkswagen να κατασκευάζει και αυτή το δικό της SUV, αν και μέχρι τώρα οι δηλώσεις των υψηλόβαθμων στελεχών της δεν έχουν επιβεβαιώσει κάτι τέτοιο, αλλά ούτε το έχουν διαψεύσει.

Παρ’ όλα αυτά οι φήμες συνεχίζουν να ακούγονται και μάλιστα παίρνουν και πιο συγκεκριμένη μορφή. Αρχικά υπήρχε η πεποίθηση ότι το νέο μοντέλο θα βασιστεί στη Lamborghini Urus οπότε θα χρησιμοποιούσε τον ίδιο υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα των 4.0 λίτρων. Ωστόσο, πλέον αυτή η πιθανότητα έχει μειωθεί και η επικρατέστερη εκδοχή θέλει το γαλλικό SUV να χτίζεται από το μηδέν και να είναι αμιγώς ηλεκτρικό, χρησιμοποιώντας το ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο της Rimac, το οποίο αποδίδει 1.900 ίππους και εφοδιάζει ήδη το Rimac C_Two και το Pininfarina Battista.

Βέβαια, αν συμβεί κάτι τέτοιο θα υπάρχει ένα πρόβλημα. Η παραγωγή του SUV είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα κινηθεί πάνω από τις 600 μονάδες. Αυτό σημαίνει ότι η Bugatti θα έχει στην γκάμα της ένα μοντέλο το οποίο θα είναι ισχυρότερο, φτηνότερο και λιγότερο σπάνιο από τη Chiron, κάτι που ίσως να μην αρέσει στους ήδη υπάρχοντες πελάτες.

Οι άνθρωποι της εταιρείας έχουν μία πολύ δύσκολη εξίσωση να λύσουν αφού όταν οι πελάτες σου έχουν την οικονομική επιφάνεια εκείνων της Bugatti, δεν μπορείς να μην τους λαμβάνεις υπ’ όψιν σου όταν παίρνεις μια απόφαση.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Ράλι Τουρκίας

Το αποτέλεσμα στο ράλι Τουρκίας, ανακάτεψε την τράπουλα σε ό,τι έχει να κάνει με την διεκδίκηση του τίτλου, με τους Οζιέ-Ινγκρασιά με το Citroen C3 WRC να κερδίζουν τον πιο δύσκολο και σκληρό αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος, οι Τάνακ-Γιερβόεγια να εγκαταλείπουν από τα ηλεκτρονικά του Toyota Ya

Ferrari

Κατά κοινή παραδοχή φέτος ο κινητήρας της Ferrari είναι σαφώς ισχυρότερος από εκείνους των Mercedes, Renault και Honda, κάτι το οποίο κάνει τα στελέχη των κατασκευαστών να απορούν τι είναι αυτό που έχουν σκεφτεί στην ιταλική ομάδα.

Nissan Titan

Όταν ο Τζέιμ Σκου διαγνώστηκε με μια σπάνια και επιθετική μορφή καρκίνου αποφάσισε να ιδρύσει το μη κερδοσκοπικό οργανισμό “The Send It”.

ERC

Μεταξύ 27-29 Σεπτεμβρίου με βάση τη Λευκωσία, εκκίνηση και τερματισμό στο παραλιακό μέτωπο των Φοινικούδων, διεξάγεται το ράλι Κύπρου.

7ος γύρος  του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος (ERC), 4ος γύρος του πρωταθλήματος Μέσης Ανατολής αλλά και 5ος γύρος του Παγκυπρίου πρωταθλήματος Ράλι.

Citroen

Φανατικοί οπαδοί της Citroen δεν υπάρχουν μόνο στην Ευρώπη, αλλά και στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού.

Η συμπλήρωση ενός αιώνα ζωής της γαλλικής εταιρείας τους έδωσε ακόμα μια σημαντική αφορμή να γιορτάσουν το πάθος τους για τα ιστορικά μοντέλα της Citroen.

11ο P.I.C.K.

Για ακόμα μία χρονιά το P.I.C.K. συγκέντρωσε πλήθος κόσμου που απόλαυσε τους αγώνες των καρτ, αλλά και οδηγών που μπόρεσαν να αγωνιστούν μεταξύ τους με ασφαλή τρόπο στο κέντρο μιας πόλης, ευκαιρία που δεν έχουν ξανά μέσα στη χρονιά.

Volkswagen Type 2

Ο χρόνος δε φέρθηκε ευγενικά στο συγκεκριμένο Volkswagen Type 2 του 1966, το οποίο βρέθηκε αρκετά ταλαιπωρημένο και γερασμένο.

Lichtenburg 400

Ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής στη Formula 1, Φερνάντο Αλόνσο είχε την πρώτη επίσημη γεύση από αγώνες τύπου Ντακάρ, οδηγώντας το Toyota Hilux στον αγώνα Lichtenburg 400,  5ος γύρος για το πρωτάθλημα της Νοτίου Αφρικής.

Mercedes - AMG

Από το 2021 η μορφή του WEC, δηλαδή του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής, θα αλλάξει σημαντικά αφού η κορυφαία κατηγορία, που σήμερα ονομάζεται LMP1, δε θα αποτελείται από μοντέλα ειδικά εξελιγμένα για αυτό το είδος αγώνων.

SEAT

Σεπτέμβριος, ο μήνας που τα παιδιά επιστρέφουν στα θρανία τους, αλλά και ο μήνας που ξεκινούν τα μαθήματα στην Επαγγελματική Σχολή της SEAT.