Είστε εδώ

Super Cars

Bugatti: Στην παραγωγή "το ρεκόρ"

του Σωτήριου Χάλλα

Η Bugatti πριν λίγες μέρες έδωσε στη δημοσιότητα ένα βίντεο, στο οποίο μία ειδικά τροποποιημένη έκδοση της Chiron καταφέρνει να κάνει νέο ρεκόρ ταχύτητας, πετυχαίνοντας μέχρι και 490.484 χλμ./ώρα ή 304.773 μίλια/ώρα.

Βέβαια, θα αναρωτηθείτε γιατί ξαφνικά μετράμε την ταχύτητα και σε μίλια/ώρα. ο λόγος είναι ότι οι Γάλλοι αποφάσισαν να βάλουν στην παραγωγή το μοντέλο που έκανε το ρεκόρ, ονομάζοντάς το, Bugatti Chiron Super Sport 300+.

Η έκδοση παραγωγής δεν απέχει από το πρωτότυπο που έκανε το ρεκόρ, αφού περιλαμβάνει τον ίδιο αριθμό τμημάτων από ανθρακονήματα και φέρει τον ίδιο συνδυασμό χρωμάτων (μαύρο πορτοκαλί). Φυσικά έχουν μεταφερθεί και όλες οι αεροδυναμικές αλλαγές όπως η νέα μάσκα, οι αεραγωγοί πάνω από τα φτερά, το νέο μακρύτερο κάλυμμα του κινητήρα, οι τέσσερις εξατμίσεις που είναι τοποθετημένες κάθετα ανά δύο και το μεγαλύτερο πίσω μέρος που βοηθάει στη μείωση των αεροδυναμικών αντιστάσεων. Η μόνη ανάμεσα στο πρωτότυπο και στην έκδοση παραγωγής είναι οι διαφορετικοί τροχοί.

Στο εσωτερικό του πρωτότυπου που έκανε το ρεκόρ είχε αφαιρεθεί το κάθισμα του συνοδηγού, στη μεριά του οδηγού είχε τοποθετηθεί ένα αγωνιστικό, ενώ στην καμπίνα είχε τοποθετηθεί roll cage. Στην έκδοση παραγωγής δεν υπάρχουν αυτές οι αλλαγές.

Λόγω της πολύ μεγάλης τελικής ταχύτητας που μπορεί να πετύχει το μοντέλο, η Bugatti θα τοποθετήσει ηλεκτρονικό κόφτη αλλά προς το παρόν δεν έχει αποφασίσει σε ποια ταχύτητα. Ωστόσο, υπάρχουν πληροφορίες ότι οι πελάτες θα μπορούν να τοποθετήσουν roll cage και να αφαιρεθεί ο κόφτης ή ακόμα και να δοκιμάσουν τα αυτοκίνητά τους στην πίστα Ehra-Lessien που ανήκει στην Volkswagen και στην οποία έγινε το ρεκόρ ταχύτητας.

Η παραγωγή της Bugatti Chiron Super Sport 300+ θα περιοριστεί στις 30 μονάδες με τις τιμές να ξεκινάνε από τα 3.5 εκατομμύρια ευρώ.

Σχετικά άρθρα

Το πρώτο τριήμερο των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης στην πίστα της Βαρκελώνης τελείωσε ακριβώς με τον ίδιο τρόπο που ξεκίνησε, δηλαδή με τη Mercedes να κάνει τους δύο καλύτερους χρόνους της ημέρας.

Καυτό αναμένεται να είναι το Σαββατοκύριακο 22-23 Φεβρουαρίου καθώς είναι προγραμματισμένες οι αρχαιρεσίες για το νέο Δ.Σ. της ΟΜΑΕ.

Σύμφωνα με πληροφορίες τα σωματεία που θα ρίξουν την ψήφο τους στην κάλπη είναι 31.

Σίγουρα το σκανδιναβικό ντιζάιν της Volvo είναι διαχρονικό, ωστόσο υπάρχουν πάντα περιθώρια για μικρές έστω αλλαγές.

Μπορεί να επικρατεί «ησυχία» λόγω της μεσημεριανής παύσης στην πίστα της Βαρκελώνης, όμως όλοι ασχολούνται με το DAS (Dual Axis Steering) της Mercedes, που μεταβάλει τις γωνίες των μπροστινών τροχών και κατά πόσο είναι νόμιμο ή όχι με τη Mercedes να υποστηρίζει ότι είναι νόμιμο, ισχυρίζοντας ότι

Η Maserati είναι μια από τις θρυλικές ιταλικές εταιρίες συνδεδεμένη με τον μαγικό κόσμο των αγώνων. Η Maserati λοιπόν απουσιάζει μεγάλο διάστημα από τους αγώνες παγκόσμιας ακτινοβολίας.

Στο πλαίσιο αποκάλυψης του νέου Cupra Leon πρεμιέρα έκανε και το νέο αγωνιστικό αυτοκίνητο τουρισμού (TCR) Leon Competiciοn.

Η πρώτη επίσημη περίοδος των δοκιμών ολοκληρώνεται την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου στην πίστα της Βαρκελώνης και όλοι πλέον ασχολούνται με το σύστημα DAS που φέρει η Mercedes στα μονοθέσιά της και αφορά την «τοποθέτηση» των μπροστινών τροχών στην πίστα (

Ευχάριστα είναι τα νέα, αν έχετε παραγγείλει μια από τις μόλις 130 Lotus Evija, καθώς η έναρξη της παραγωγής και των παραδόσεων της θα ξεκινήσει το ερχόμενο καλοκαίρι.

Στις 19 Φεβρουαρίου ξεκίνησαν οι χειμερινές δοκιμές της Formula 1 για το 2020, με τις 10 ομάδες να κάνουν πάρα πολλά χιλιόμετρα στην πίστα της Βαρκελώνης προκειμένου να μαζέψουν όσο το δυνατόν περισσότερα δεδομένα.

Ένας από τους βασικούς πυλώνες στο στρατηγικό πλάνο ονόματι “Strategy 2025” που έχει καταρτίσει η Skoda είναι η διεθνοποίηση της τσέχικης εταιρείας και η επέκταση της σε νέες αγορές.